Magnetizéry? Funguje?

Od: Datum: 13.05.12 20:23 odpovědí: 17 změna: 14.05.12 09:00

Ahoj,

našel jsem na netu toto : http://auto.aukro.cz/jezdete-…-1-3-do-2-3l-i2330917785.html myslíte si, že to má cenu investovat do toho? Mám Opel Astru 1.4 16V benzín...spotřebu mám okolo 7,5l

Opravdu to funguje? Ano dokladuje tam, že jo, ale stejně nemáte někdo nějaké zkušenosti?


avatar
Upozornění
Tato otázka je 5 let bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: mowla*
Datum: 13.05.12 20:33
 

Jasněže to funguje - proto to všichni výrobci aut už léta používají...

LOL - některé triky na tahání peněz z kapes důvěřivců mají dlouhý život...

 
Od: blackflamesiczi*
Datum: 13.05.12 21:20
 

Nefunguje ani nahodou , po instalaci budete mit nizsi spotrebu ale jen kvuly tomu ze budete jezdit pomaleji (psychologie)

Par lidi to zkouselo a opravdu silnejma magnetama a bez sance neco sundat, to bych radsi zkusil vodik ten funguje

 
Od: des*
Datum: 13.05.12 21:29
 

Jak funguje vodík?

 
Datum: 13.05.12 21:31
 
avatar
Pokud myslíš vyvíječ vodíku namontovaný na motor, tak to je taky takový podobný nesmysl. Na elektrolýzu vody to spotřebuje víc energie než je ta, která se v motoru ze spáleného vodíku vyrobí. Spotřebu to tedy ještě zvyšuje, protože fyzikální zákony se prostě obejít nedají.
 
Od: blackflamesiczi*
Datum: 13.05.12 21:39
 

zkousel jsem to na tranzitu co mel kamarad a jel jsem s nim za 8 litru nafty dalku, jinak jezdil za 11 litru , nez ho koupil tak jsem z tim tranzitem najel 300 000km takze vim kolik zral. a nejak jsem ho nesetril proste normalni jizda.

Na svých jsem autech jsem to nezkousel jezdim na lpg takze to neresim

 
Datum: 13.05.12 21:58
 
avatar
Ano, to tvrdí spousta motoristů kteří mají tento bublající vehement namontovaný. Proti nim stojí odborníci, kteří říkají že to prostě není možné. Že by se to jinak už dávno normálně používalo.
Kolik to bere proudu? 15A, 20A?. Už si nepamatuju. Rozhodně to solidně zatěžuje alternátor a tím ho to dost brzdí. A vodíku s kyslíkem to vyrobí strašně málo, ani na jakousi "optimalizaci hoření" konvenčního paliva (jak je to na webu výrobce tohoto elektrolyzéru vysvětlováno) to nestačí.
doplněno 13.05.12 22:06: http://www.jednavodu.cz/
doplněno 13.05.12 22:13: http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2011052203
 
Od: blackflamesiczi*
Datum: 13.05.12 22:09
 

ja pisu jen to co jsem vyzkousel a do toho auta jsem tankoval , parametry nevim nejak me to nezajimalo , jedine co vim ze to sundalo spotrebu o 3 litry , na offroadforum.cz to tak porad resi ale jak rikam nevim o tom nic.

Jedine co jsem zkousel kdysi na s-120 pohrat si z jehlama a vodou a ta jela o dost lepe ale jestli to sundalo spotrebu nevim protoze u 120 jsem ji nikdy neresil

doplněno 13.05.12 22:10:

jinak nedovedu si predstavit ze bych jeste nekde hlidal vodu (asi se tam nekde doplnuje) kdyz jsem linej i otevrit kapotu a dolejt ostrikovace*frajer*

 
Datum: 13.05.12 22:13
 
avatar
Vstřikování vody do sání funguje. Musí být ale bohatší směs a vody nesmí být ani moc, ani málo. Ale strašně potom rezne výfuk.
 
Od: blackflamesiczi*
Datum: 13.05.12 22:15
 

to jsem u 120 neresil, vyzdy jsem ji znicil nez stihl upadnout, v lekarne na me vzdycky divne koukaly kdyz jsem kupoval strikacky*smich* ale to koukaji i ted kdyz vecer jedu do lekarny co ma pohotovost a chci konskou strikacku

 
Datum: 13.05.12 22:19
 
avatar

můžu se zeptat, jakým způsobem zlepší vstřikování vody chod motoru? :)

 
Od: blackflamesiczi*
Datum: 13.05.12 22:27
 

http://cs.wikipedia.org/wiki/Toyota_Celica

kdyz je vlhko jede auto lepe vyssí obsah kysliku voda se rozloží

 
Datum: 13.05.12 22:29
 
avatar

Jeden čas to zkoušelo Ferrari u F1. Údajně to zvyšovalo výkon motoru azlepšovalo chlazení. Ovšem pokud si dobře pamatuju (ono to je už nějaký pátek zpátky) tak používali emulzi benzínu a vody, ovšem největší problém byl udělat správnou emulzi dvou nemísitelných kapalin. Když celý systém fungoval, tak to prej i jelo, ale spíš to nefungovlo.

 
Datum: 13.05.12 22:34
 
avatar
Vstřikování vody ochlazuje nasávanou směs, protože voda má velkou tepelnou kapacitu a při jejím odpaření v sání a při kompresi dochází k silnému ochlazení. Tím se zvyšuje hmotnost nasávaného vzduchu. Taky by to mělo snižovat emise NOx, protože se snižuje spalovací teplota. Používalo se to u leteckých motorů a taky SAAB to myslím také u jednoho svého modelu použil.
doplněno 13.05.12 22:56: SAAB 99 TURBO S měl vstřikování vody.
Ohodnoceno: 2x
 

 

Datum: 14.05.12 09:00
 
avatar

Jj.Proudové letecké motory mají "forsáž" -přídavné vstřikování paliva,Pístové spalovací motory odjá nevím třeba Hurikána,Spitfajera,ale i bombardérů měli pro potřebu zvýšeného výkonu ,forsáž,přídavné vstřikování vody!

doplněno 14.05.12 09:03:

Ty magnetizéry fungují,vycucnou Vám kapsu-při pořízení,jinak je to placebo.I když údajně se zjistilo,že by to mohlo fungovat,ale hmotnost těch magnetizérů do OA by byla jak pořádně naloženej kamión.

 
Datum: 13.05.12 23:00
 
avatar

Martine,

je jasné a evidentní,že se někdo snaží prodávat nové "perpetum mobile"stačí si uvědomit,že při zkoušce se začíná s plně nabitou baterií,a než se takový akumulátor nabije,něco to stojí.Každý,kdo má trochu technické myšlení musí uznat,že to je nesmysl.

JABRAKA

 
Od: buss®
Datum: 13.05.12 23:11
 

Jak se to držííí desítky let a každá generace řidičů chce do něčeho nacpat prachy, už dáávno tomu ve Světě motorů byly návody..., kup si raději pivo.

 
Od: blackflamesiczi*
Datum: 13.05.12 23:13
 

nebo kompresor ten je lepsi

 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.