Pořádnej dělník - Logan combi

Od: Datum: 10.05.12 20:53 odpovědí: 18 změna: 13.05.12 23:39

Potřebuji nové pracovní auto na přesuny asi 1km a potom zastavit popojet asi zas 1 km a zase zastavit prostě krátké trasy, jsem elektrikář potřebuji nějaké auto s větším vnitřním prostorem (MPV nebo nějaké combi ) . Od auta bych čekal taky nějakou tu kvalitu prostě že někam pojedu a v půlce to zdechne a musím volat odtahovku tak to ne takže určitý stupeň spolehlivosti , také nějakou tu rozumnou spotřebu. A celkem my padl do oka jak cenově tak prostorově Dacia Logan Kombi ale nevím jaký motor je spolehlivý. Nebo máte s autem špatnou zkušenost? Jaké auto je takový dobrý dělník?


avatar
Upozornění
Tato otázka je 5 let bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 10.05.12 21:02
 
avatar

Logan kombi má můj kamarád, jezdí s ním jako servisák a chválí ho do nebes. Jelikož to auto má motory z Renaultu, byl bych hodně opatrný, zejména u dCi. Ale pro krátké vzdálenosti je jistě lepší benzín, ty až tak tragické nejsou.

Já osobně jsem najezdil mraky kilometrů s Peugeotem Partner - jak s atmosférickým dieselem 1,9 tak i s následujícím typem s motorem HDI . Obě auta sloužila bez větších problémů a najela přes 400tkm. Jejich slabinou je však náprava s torzními tyčemi, která časem vyžeduje repasi, ta se však dá udělat okolo 6 tKč, takže to zase není taková rána.

doplněno 10.05.12 21:07:

Jestli ale má jít o nové auto, tak vězte, že nové Peugeoty už mají jinou zadní nápravu, ne tu s torzními tyčemi. Mimochodem - kolega servisák má už půl roku Bipper - je to sice prcek, ale místa pro vercajk je tam dost, má ho v benzínu a jen chválí.

 
Od: mowla*
Datum: 10.05.12 21:03
 

Velkou parádu nenadělá, ale práci zastane ohromnou... A není žádný důvod, aby bylo méně spolehlivé, než průměrné libovolné jiné - jen spotřeba nebude ideální, ale to při takových popojížďkách taky u jiného ´nehrozí´...

 
Od: matejkamarek
Datum: 10.05.12 22:32
 

Zkušenost s loganem nemám, ale všechny nový auta jsou "šizený" a dělaný "na cenu", na práci bych si koupil raději něco staršího nějlíp německýho. A na takové popojíždění raději benzínový motor.

 
Od: gridinfo*
Datum: 11.05.12 18:29
 

benzin bez turba.

 
Datum: 10.05.12 22:38
 
avatar

Dacii Logan MPV 1,6 benzín máme přesně 5 let a nikdy s ní nebyl jediný problém. Spotřeba do 6 litrů, uhánět taky umí, nikdy nás nezradila. Můžu jedině doporučit, kdybyste měl nějaké otázky, klidně se ptejte

 
Od: laybor*
Datum: 10.05.12 23:08
 

Podvozek je celkem jednoduchý ale dost robustní, rumunské cesty jsou tankodrom

1.5 dCi - při jízdě je úsporná, tichá,ale vyžaduje nadstandartní údržbu,zejména častější výměnu palivového filtru,, často se zadírá vysokotlaké čerpadlo,selhává turbo,,ještě hůř je když se protočí rozvodové kolo na vačkové hřídeli - to je motor KO.

1.6 - není žádný sprinter, ale má dost síly od nejnižších otáček a oproti 1.4 se lépe vyrovná těžkými převody .- 1.4+1.6 jsou spolehlivé a odolné.

Elektroinstalace je jednoduchá a spolehlivá (oproti Francouzům)

Já doporučuji 1.6 16V (77kW)

doplněno 10.05.12 23:19:

Takže koupit Forda -Explorera , doporučuje kolega pode mnou

 
Od: elekto
Datum: 11.05.12 14:31
 

No Explorera já nepotřebuju bádat terénem ale silnicí a sem tam na staveniště a navíc auto už mám ale potřebuju pracovní takže pohodlí , luxus , výbava je my uplně ukradená výbava stačí minimalně 3 dveře centralní zamikání , motor , kola , *smich*

Od: blackflamesiczi*
Datum: 11.05.12 15:24
 

z tim explorerem je to tak ze jezdite a tankujete lpg nebo benzin a jednou za 250 000km oprava prevodovky (mat cca 10 000,- uz v cr) mam 3 a v sobotu jedu pro dalsiho.

Ale zpatky k loganu nedavno jsem 2 dacie pripravoval na stk a ty auta jsou rodinna takze zadnej delnik a jen dily pres 15000,- prastenej zatezak na jednom stoji okolo 7 000,- a odchazi tak po roce

doplněno 11.05.12 15:26:

kamarad misto dodavky poudiva expeditiona 5,4 v8 a naklady na km mensi nez u tranzita (servis spotreba deleno km , ne jen spotreba)

 
Od: elekto
Datum: 11.05.12 17:06
 

No tak jak tady tvrdíte tak Logan místo aby my sloužil mě bude okrádat tak začnu přemýšlet i nat tím Fordem rok vyroby jakej? je celkem hodně prostorný co sem se díval.

Od: blackflamesiczi*
Datum: 10.05.12 23:10
 

drahy dily a to dost

 
Od: elekto
Datum: 11.05.12 14:33
 

No právě to taky někdo říkal ale nevěděl sem až jak moc nebo jak moc je to pravda tak těd to čtu tak je to teda potvrzený. No drahy díli mě celkem překvapují přece jen u tohodle auta *smich**smich**smich*

Datum: 11.05.12 14:57
 
avatar

Je pravda, že některé díly jsou u tohoto auta překvapivě docela drahé. Ale je to vykoupeno nízkou pořizovací cenou. Prostě, když výrobce prodává auto skoro za výrobní náklady, tak se snaží žít z after servisu. Na všechy novější modely aut jsou díly mnohem dražší, než třeba před 10 lety.

 
Datum: 12.05.12 12:04
 
avatar

solenza-jen pro doplnění-bohužel (nejen)díly jsou dražší,ale dalo by se říct,že dražší spíš pouze v ČR( to je ale divné,že)-jsme prostě nenažranej národ a vše tlačíme a hrotíme až kdoví kam...Známý(od roku 68 v SRN) má x let,možná i desítek let,jak na práci,tak soukr různé Hyundaie(od 100 až po XG)a má v Německu ,coby věrný zákazník,kartu s asi 30% slevou na vše,i díly-no a paradoxně-i bez oněch 30% jsou 2/3 dílů levnější než v naší síti...Dalším příkladem je jiný známý-jezdí si pro nová auta Renault přímo do Bolougne(Paříž) a mimojiné nakupuje i origo díly(bez jakýchkoli bonusů a slev-prostě kdokoli tam přijede,koupí za takové ceny)-cenově je to 1/3 oproti totožnému v ČR-proč ceny za těch zhruba 1000 km vzrostou 3násobně...?! Protože jsme prostě češi-těch minulých 40let z nás udělalo mimojiné i tohle-všichni chtějí být už druhý den "podnikání" milionáři...Viz.třeba nedávné "lidové" ceny vajec v ČR-přičemž v okolních zemích byly podstatně levnější-i přes stejnou legislativní situaci EU s výměnou klecí nosnic...Tradovalo se,že u nás v ČR je nejlevnější benzín-1 litr za cenu 6ti vajec...*smich*,a to se vyplatí...

 
Od: elekto
Datum: 13.05.12 09:15
 

No co sem se díval hodně do očí my padl Peugeot Partner a Citroen Berlingo. Jen by mě zajímalo jaký je mezi auty rozdíl kromě znaku výrobce? A padl my do oka P. partner r. 2003 s motorem 1.9D najeto 107 000 km s dobrou výbavou cena 94 000 Kč.

potom my padl do oka ještě C. Berlingo r.2004 s motorem 2.0HDi najeto 145 000 km v bohaté výbavě v ceně 86 000 kč

No a jelikož nevím jaký je rozdíl mezi Berlingem a Partnerem protože ikdyž se v autech vyznám tak prostě tyhle dva dokonale se kopírují a to dokonce v modelových řadách tak nevím. Kvalita je jiná?

A ještě se mě zalíbili ty nové verze jmenovaných aut na ty je v televizi reklam celkem dost a auto sem už vyděl i na vlastní oči tedy partnera (který vypadá zas uplně stejně jak Berlingo). Tak se chci zeptat je to dobré auto?

našel sem si P. partner výroba 2009 (takže ten nový model) najeto 58 000 km s motorem 1.6HDi za cenu 100 000 kč

a nešel sem si i krásně pro srovnání C. berlingo rok 2009 najeto 62 000 km cena 100 000 kč s motorem 1.6HDi . a na první pohled jsem vypozoroval že má ten citroen bohadší výbavu.

 

Datum: 13.05.12 11:41
 
avatar

mezi jednotlivými auty koncernu PSA je min.rozdíl-Peugeot,coby zachránce Citroenu v roce 1985(tehdy byl koncern Peugeot-Talbot),jej bere jako svou řekněme odnož-ale technika,vývoj,platformy jsou identické...Na domácím trhu je malinko Citrouš levnější-obdoba srovnání koncern VW-jen bez diktátu výbav a motorizací pro ostatní(Seat,Škodovka),aby mateřský VW profitoval...Osobně bych volil z motorizací klasiku nesmrtelný motor 1.9D(jeden z nejlepších naft.motorů v historii výroby vůbec-což tvrdí i samotní němci),případně novějšího Citrouše 1.6 HDíčko(ten poslední)...

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 13.05.12 16:13
 
avatar

Partner i berlingo jsou identická auta, pokud se týče motorů, 19D je fakt nesmrtelný, ale nedosahuje výkonů HDI, pokud však plánujete kratší štreky a minimum dálnice, není to špatná volba.

Každopádně doporučuji u těchto aut zkontrolovat zadní nápravu, pokud se budou zadní kola jevit ,,rozcapená´´ tedy při pohledu zezadu do tvaru písmene A, tak počítejte s tím, že jsou jehličková ložiska v háji a bude nutná repase nápravy.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: jarda3*
Datum: 13.05.12 23:37
 

Coz ovsem stoji par tisic, takze nic zasadniho...

 
Od: blackflamesiczi*
Datum: 13.05.12 23:39
 

znamej prodal 1,9 a koupil si hdi a porad fnuka

 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.