Nejste přihlášen/a.
Chtěl bych se zeptat.
Mám toto autorádio: prohifi.cz/...
Vím, že to není dělo, ale je to pro moje zxko, který už něco zažilo a tak ho mám jen tak na ježdění tady po obcích (jsem student, takže nechci slyšet, že si mám koupit pořádný rádio).
Budu rád opravdu za každou radu - takže, zapojil jsem do rádia iso konektorem bedínky, jelikož tam byl výstup pouze na 2 přední a 2 zadní a vzadu jsem chtěl mít bedínek víc, vedl jsem následně další bedínku pomocí cinchů z bedínky předchozí (sériově) - nemám bedínky zabudované, jen položené na platě.
No a z nich jsem sériově vedl i subwoofer. Vše funguje, jen subwoofer nehraje moc basy, díky tomu, že je zapojen na bedínky. Takže bych ho chtěl zapojit přímo do výstupu z tohoto rádia.
Ovšem když jsem to udělal pomocí RCA z rádia a zakončeného cinchem do subwooferu, tak nehraje.
To samé se mi stane, když zapojím takto i bedínky - je tam výstup na front left, rear left, front right, rear right, takže nebyl problém vést kabel RCA s cinchem na konci do bedínky, ale ta také nehrála. Hrajou jen ty, co jsou zapojeny pomocí ISO konektoru.
Když vypojím ISO, nehraje nic, takže jsem vážně zoufalí a žádám jakoukoliv pomoc.
Děkuji předem
Výstup cinchů není zesílený, na to potřebuješ ještě zesilovač mezi rádio a samotný reproduktor/subwoofer. Jinak reproduktory nijak nepřipojuj "na sebe", protože tím snížíš impedanci a můžeš odpálit zesilovač přímo v rádiu!