Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jaké auto do 20 000?

Od: tondaauto odpovědí: 5 změna:

Zdravím, potřeboval bych od přítomných poradit, jaké auto byste mi doporučili do 20 tisíc Kč?

Jsem řidič začátečník, nehodlám s ním především závodit, takže nějaká solidní spotřeba (přes týden moc nenajezdím, spíše jen hlavně na víkend), levnější servis, nic extra :)

Nějaké mé tipy: Škoda Felicia, Renault Clio, Ford Fiesta, Citroen Saxo, Ford Ka, Fiat Punto, Peugeot 106, Fiat Brava.

Třeba toto může být dobrý kousek: tipcars.com/...

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Z Vaší nabídky bych Vám doporučil Peugeot 106 (můj názor,každý má svůj) jelikož Peugeot 106 má pozinkovaný spodek tudíž nekorozí jako například Felicie.

Sám Peugeota 106 mám rok výroby 95 a teď už ho mám třetím rokem a jediné co jsem kupoval tak byly brzdové destičky,olej a pneu + takové drobnosti jako žárovka,pojistky,směs do ostřikovačů atd... Přítelkyně má právě viz. zvýšenou Felicii taky z 95 roku a je ůplně ve strašném stavu.

Berte to jako můj názor nic Vám vnucovat nebudu ;)

laybor*

Jo,jo - 106 - dobrý tip,známý má též rok 95 a bez problémů - koroze není , spotřeba malá , jen pozor na tu ECO dan.

laybor*
hodnocení

0x

Clio - píšou po důchodci - pravdě podobně jestli je to pravda a je první majitel tak počítej ještě s EKO daní , (kdyby byla zaplacena asi by se pochlubili )

Z toho tvého výběru - Felicie dost rezaví ale opraví na ni vše každý garažista,spotřeba vyšší,

Ford Fiesta - za 20 000 seženeš rok 2000, 1.25 - 55kW zetec ,nízká spotřeba, nesere se

Suzuki Swift - 2002 ,nerezaví , nízká spotřeba , absolutně bezporuchové - většinou po důchodcích, malé nájezdy km,

Staří Francouzi a Italové? Záleží na jednotlivém kusu - posrat se může cokoliv kdykoliv i na novém voze.

doplněno 06.05.12 23:29:

Kupuj s někým kdo tomu rozumí a ví kam se podívat a co poslouchat.

tondaauto
hodnocení