Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jaký skutr 50ccm?

Od: jvn® odpovědí: 11 změna:
avatar jvn

Chtěl bych znát Váš názor. Na cestu do/z práce cca 12kmvesměs rovinka bych si chtěl pořídit skutr. Mám pouze řidičák sk. B + A1(harm.kod 150).

Podle mého souzení je lepší 2takt, chlazený vzduchem. Vážím 100kg tak aby to také trochu jelo. Předpokládám vyhození omezovače :)

Vyhlédl jsem si zatím tyto dva modely:

1/ YUKI 50 RX - výkon 3,5kW při 7.000 ot, cena 35.000,-kč, převod klínový řemen, automatická převodovka, spotřeba cca 3,1-3,5 l, brzdy kotouč/kotouč

yuki.cz/...

2/ PIAGGIO NRG 50 POWER DT - 4,5kW při 7.500 ot, cena 54.900,-kč, brzdy kotouč/buben

motosalone.cz/...

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

tomba*
hodnocení

1x

dobrý den, já mám tento:

bikes.cz/...

mám ho asi dva měsíce a zatím maximální spokojenost, když jedete neřve to jako čína, vypadá to parádně, i když vypada že je malý tak v pohodě ve dvou, já mám teda kilo 63 ale jezdím stím 80km/h ve dvou těch 60-70 ale taky dáme.

Navíc ty peugeoty rádi servisujou všude, s těma čínama bývá problém.

to´t moje zkušenost.

 

nu*
hodnocení

1x

Vypustil bych čínské plečky, když už Asii tak Tchajwan, to je značka Kymco, vypustil bych i pažouta a pořídil bych si Yamahu Neos, starší model 2-takt...nebo bych počkal do 19.01.2013 a pořídil bych si skůtr 125 ccm, pro velkého chlapa Aprilii Scarabeo, je o retro dizajn, velký a pohodlný...Nebo Piaggio Beverly 125ccm

Harmonizační kód 150 znamená že máte ŘP skupiny AM, předtím to bylo M...

moto*

Dovoluji si podotknout, že dnes pro japonské i evropské firmy vyrábí spousty modelů číňané. Svět je tak globalizovaný, že prakticky u žádného výrobku nevíte kde byl vyroben. Takže ty řeči o činském šrotu jsou uplně mimo mísu. Problém je v tom, že v Číně je obrovské množství firem které dělají od garážové kvality až po skutečně špičkovou a někteří dovozci, zvláště dříve v začátcích obchodování dovezli ty nejlevnější a potýkali se s kvalitou.

A co se týká skútru, dovoluji si podootknout, že není tak ekonomický, jako motorka a řezením. U skútru jde velká část výkonu na mechanické ztráty ve variátoru. Takže padesátka skútr ma cca spotřebu jako motorky 125 a to je setsakra velký rozdíl ve výkonnosti.

Já osobně bych doporučil motocykl na bázi Honda Innova, dělají se i v padesátkové verzi od mnoha výrobců a je to hybrid mezi skútrem a motorkou, zachovává výhody obou a nemá jejich nevýhody. Jezdí na nich dnes celá Asie, Evropa je objevuje. Je v nich osvědčený motor Honda ke kterému se dají za pakatel sehnat díly od spousty výrobců, například sady 80 ccm s kterou funguje jako dopělá motorka, sada stojí pakatel a spotřeba je titěrná. Sám mám takové pojíždědlo a skútr bych nechtěl ani omylem, ač je sám prodávám.

Jaký skutr 50ccm?
nu*

Také bych chtěl Innovu 125 ccm, ale k nám jí nikdo nedováží, Honda Wave která jí nahradila také není k sehnání ani u dealerů, akorát slibují že za měsíc, spotřeba 1,7 litru nepředstavitelná u žádného skůtru

Betka 50 ccm nebo jiný klon s motorem 50 ccm je čína, motor dobrý ale plasty, šrouby atd na ho**o...nebrat

Podobná ej Yuki smilen Yuki sbake 125 ccm...ale to nejsou padesátk

moto*

Mám ji skladem od Jinchengu 110 ccm za 28k, řekl bych, že je stejná jako od Hondy, je i dost možné, že ji nakonec pro Hondu dělají, vypadá dokonale a i tak funguje. Jincheng dělá motorky ve své fabrice v Jižní Americe pro Piaggio a v Číně pro Japonce.

Stejné padesátky se dělají u několika výrobců, ceny u nás do 20k. Loncin je má také na úrovni. Ostatně Loncin závodil i v mistrovství světa 125 takže nejsou žádná ořezávátka.

Betky zrovna montuji z beden a s těmi před pár lety se nedá porovnat. Problém s plasty není, páč tam žádné prakticky nejsou, mimo obalu světlometu a dvou pidikrytu u motoru a krytu řetězu. Dříve byly problémy z dráty kol které také nejsou, mají již pěkná litá kola. Šrouby jsou také v pohodě, poslední 2-3 roky je to absolutně bezproblémová motorka se spotřebou do 1,5.

 

hodnocení

0x
avatar majo78

doporučuji se podívat na stranky skutrforum.cz a přečíst si tam nazory na zmiňované skůtry přiklaním se k piaggiu

 

hodnocení

0x

není už schválen provoz na skutru do 125ccm mělo to být

jvn®
hodnocení

na toto téma tu někde byla diskuze, ale nejsem z toho moudrej...

názorů tolik, že mi to hlava nebrala...

Policajti taky nemaj jasno ani na dopravce :(

 

stirecek*
hodnocení

0x

Vyber si z tříkolek motosalone.cz/...

na to ti stačí papíry na osobák Béčko. Na obsahu/výkonu nezáleží.

 

ladaadal*
hodnocení

0x

Stireček, za ty prachy bude jezdit do práce 10 let taxíkem a ještě mu bude řidič chodit píchat na bránu (a nemyslím vrátnou).

Moto má pravdu, než do skůtru, šel bych do klasiky kvůli již popsaným nevýhodám. Ale rozhodnout se musíš stejně sám.

stirecek*

je fakt, že už je to cenově jinde. Za ty prachy už raděj auto, má to střechu a jezdí i v zimě.

Já si koupil na dojíždění do práce - 1,5km auto za 400tis a nikdo mi nic nepíchal*smich* a ještě jsem musel makat svýma rukama*sok*

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]