Spíš se jedna5o vlastnost než závadu. Sytič u levných sekaček je nezávislý na teplotě, prostě defaultně je aktivní (zavřená klapka) a otevírá (vypíná) se až po roztočení motoru proudem chladícího vzduchu působícího na klapku přes plastový praporek. Nebo jsou trávou zanesena chladicí žebra válce a vzduch tak nemá dostatečný průtok k otevření klapky sytiče, případně mechanismus zadrhává, nebo je moc bohatá směs celkově, pokud je tedy na karburátoru šroubem bohatost nastavitelná. Případně se přeplavuje karburátor kvuli nečistotě v sedle jehly plováku.
Bylo to odnova, nebo se stav časem zhoršil?
Sytič to má klasický gumový klobouček (pumpičku), tak to snad při teplém startu nemačká.
To, co popisujete není sytič, ale odstředivá regulace otáček.
Můj tip je ucpaný filtr vzduchu bordelem (trávou).
Aha, nekoukal jsem na konkrétní typ, bral jsem to obecně. No, ani mačkání dudlíku zatepla nejde vyloučit, znám takový, když to nechyta, vypumpovali by celou nádržku ven výfukem
Regulace otáček a sytič je řešen jak kde. Některý motory mají na otáčky odstředivku v bloku a praporek ve vzduchu ovládá sytič, jinde zase praporek drží otáčky a místo sytiče je dudlík, nejstarší Briggs karburátory ještě ani dudlík neměly, ale sání před tryskou skrtila pohyblivá klapka pohánějící membránu pro sání benzínu z nádržky. V profi verzích je navíc bimetal u výfuku pro blokování sytiče zatepla.