To bude něco s přívodem paliva, zvlášt pokud jste tam nechal delší dobu benzín stát. Začít můžete kontrolou filtru, který je v nádrži na konci sací hadičky. Vlášt, pokud tam není klasický filtr, ale takový pórovitý kamínek, tak ten je schopen se vysráženými biosložkami v benzínu úplně ucpat.
Pokud používáte pilu zřídka, tak se taky může stát, že se pokoušíte pilu nastartovat se zaklapnutou mechanickou pjistkou řetězu. Pak pila chytne, ale když chce nabrat otáčky, tak zabere odstřefivá spojka do zabrzděného řetězu a motor zdechne.
Sice jsem tam nechal starý benzín,ale letos jsem,až byly problémy,vypláchnul nádrž technickým benzínem,a kvůli lepší manipulaci jsem oddělal lištu,řetěz i prý kryt s brzdou.Ale,jak jsem psal,úplně studená na chvilku chytne,po druhé už ne.
Mohla by i zlobit svíčka, je lepší mít novou na test. Samozřejmě klasika je, po pár neúspěšných startech svíčku vytánout a zkontrolovat, že jde do válce benzín a svíčka tedy není suchá. Taky samozřejmě na vyndané svíčce jen objímkou přiloženou k válci zkontrolovat, že hází dost silnou jiskru. Pokud je problém s karburátorem, tak se to u těchto malých dvoutaktů často blbě hledá. Taky často tyto motorky potřebují ke startu specifické podmínky, např. sytič v nějaké vyladěné mezipoloze. Taky můžete nouzově pilu před stsrtem ohřát v na pokojovou teplotu.
Skoro bych řekl, že pokud nepomůže výměna svíčky a zaručeně není problém v přívodu benzínu, tak zase servis, tam to najdou rychleji. A vyzpovídat je pak, co tomu bylo.
Pila se startuje na sytic potom co chytne a zdechne se sytic stáhne a startuje se bez nej protože to nedelate je svíčka mokrá.Nebo vyzkoušet startovat bez sytiče