Nejste přihlášen/a.
Zdravím, měl bych prozbu, jestli někdo neví, proč mi nejde dát plný plyn u motorové pily, když to chvilku podržím, tak se pila začně dusit, dřív to bylo v pohodě, ale jednou jsem do pily nalil, omylem čistý benzín, ale zase kdyby to bylo zadřené tak to nepůjde ani nastartovat ne? Díky za odpověd.
Jak již píší předchozí, bude to velmi pravděpodobně zaviněno nesprávným seřízením bohatosti směsi. Špatně chápete pojem "bohatost" směsi, ta není dána množstvím oleje v benzínu. Bohatost, do motoru nasávané směsi je dána poměrem paliva /benzín a olej/ a nasávaného vzduchu! Seřizuje se regulačními, seřizovacími šrouby na karburátoru. Bývají označeny L a H. Šroubem L se nastavuje bohatost směsi při nízkých otáčkách - volnoběhu tak, aby pila dobře akcelerovala. Šroubem H se nastavuje bohatost směsi při maximálních otáčkách pily. Směs by neměla být nastavena příliš chudá, aby nebyly překročeny maximální povolené otáčky pily. Seřizuje se většinou tak že se z max. otáček povolením šroubu H /t.j. obohacením směsi/ docílí toho, že pila při plném plynu, bez zatížení trochu t.zv. "čtyřtaktuje". Třetím seřizovacím šroubem se obvykle seřizují otáčky volnoběhu pily.
Popis nastavení bohatosti směsi pily je v každém návodu k obsluze pily. Pokud jej nemáte, lze je najít někde na netu.
Nejspíš přidřená, pokud to začlo po tom čistým benzínu tak celkem jistota.
Příp. karburátor zalepenej biosložkama v benzínu (trysky) = chudá směs. Nebo falešný vzduch = zase chudá směs.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.