Nejste přihlášen/a.
Dnes jsem si všimnul, že se nesprávně počítají dobré odpovědi. Opravil jsem nedostatek, že se započítávali odpovědi v diskuzi Volná a vzkazy. Statistika se změnila jen minimálně, přesto něktěří mohou najít úbytek odpovědí a zvýšené % úspěšnosti... já jen, kdyby se někdo po tom pídil, co že se to stalo.
Zdravim s timto souvisi jedna ma otazka... mam 97 odpovedi v pravo pod "přhlášen" a 15 ohodnocených... ovšem pokud vlezu na moji stranku mam tam pouze 4 dobre odpovedi ale celkem 97 odpovedí čím to? je nejaky cas nez se body nactou do moji stranky?
a koukám, že to přidám do FAQ - jedno počítá celou historii (to je dobré pro dárky) a druhé jen poslední rok ok?
doplněno 11.03.10 13:41:no a nebo ne? Ten druhý počet je kde přesně... v tabulce nebo bezprostředně nahoře? Popř prosím v kontextu
jj, ja se na to večer mrknu, pro začátek to nevychází ze stejně starých dat, v tom jedno vidím 8/3... ale už je 11/3 zkusil bych F5 pro začátek. Součet v tabulce je divný, prověřím
doplněno 11.03.10 14:23:už by to mělo sedět, po poslední úpravě (to je už celkem dlouho) se neaktulizoval záznam o celkových ok odpovědích, takže tam byly staré údaje několik týdnů (možná i měsíců)
A já jsem koukala jak puk, že mi někdo "ukradl" od rána asi 60 odpovědí. Vždyt se ve volné diskuzi neboduje.
krása, ty jediná jsi na to přišla, ačkoliv ne úplně i spojila 2 informace: jestli původně byli recepty hodnocené a nyní se přesunuly do nehodnocených... modří již vědí! Ale celkově se jedná u každého o pár bodíků, nevěřím, že to u tebe dělá 60 - porovnáváš celkové nebo roční?... ono to taky může souviset s tím opraveným přepočtem, ale to je už jiná!
doplněno 11.03.10 14:52:ááá, už vím, porovnáváš celkové odpovědi... pak ano, ve volné se ani ty nepočítají a proto jich je méně, ale ty snad nejsou tak cenné jako hodnocené!
Ne, ne. U ročních odpovědí mám o 60 méně oproti ránu, resp. včerejšku. Měla jsem něco přes 800 - to vím tutově a teď je to asi o těch šedesát méně. Vždyt víš, že nejde nikomu jenom o body. To bychom poradně nevěnovali tolik času. Ale určitě to potěší, když ti ten, co položil otázku, tím vlastně poděkuje.
právo na udivení i nespokojenost je nezpochybnitelné, nebudu tu po 5. vysvětlovat proč došlo k poklesu u několika lidí o několik málo bodů a ani se pozastavovat nad tim, když si někteří všimli už dříve úplně nevycházela statistika roční vs celková, že se bohužel neozvali dříve. Ale zaplat bán bůh, že vůbec
doplněno 12.03.10 14:05:jen doplním, že srovnávat roční statistiku v rámci různých dnů není moudré, ale jako zábava je to vhodné. Protože každý den se mění
Není potřeba vysvětlovat pětkrát či ještě vícekrát, co je jasné. U několika lidí došlo k poklesu bodů v hodnocených odpovědích (jak píšeš), což je dost podstatné. Problém ale vznikl v tom, že se body začaly v jisté době (a dám-li si práci, umím ji dost přesně stanovit) načítat v nebodovaných rubrikách do množství odpovědí. Tys je ale odečetl naprosto nepochopitelně opačně z hodnocených odpovědí. Proč jsem nereagoval dříve? Nepovažoval jsem to za až tak důležité, aby to stálo za čeření zdejších celkem poklidných vod. Rozčeřils je sám...
No, protože sleduji statistiku poměrně pečlivě, postřehnu celkem brzy nesrovnalosti, které se občas prostě dějí. Není to tedy o pár dnech, ale je to opravdu o dlouhodobém přehledu. Jako důkaz přikládám přesně rok starou statistiku prvních pár poradců v tehdejší době... snad právě proto, že vím, že srovnávat roční statistiku v rámci pár dnů není moudré.
zřejmě máme podobný koníček, jsem taky analytik Pokud dělám v práci odhady na rok předem v částce cca 5mil, vyjde mi to vždycky +/- 5%
načítali se odpovědi i z nehodnocených odpovědí - ano, to jsem opravdu změnil. Víceméně to znamená u většiny nárůst % úspěšnosti, která je tu klíčová (proč by VOLNÁ diskuze měla kazit úspěšnost).
odečetl jsi z hodnocených odpovědí - tak to ani omylem. celé se to točí zřejmě okolo přesunutých receptů viz. poradte.cz/...
Podívej, přít se s tebou nemíním. Ono to nemá vlastně nijaký význam. Šlo mi spíš o princip... Vůbec se nic netočí okolo přesunutých receptů! Nemíním se babrat v zbabraném, je mrzuté, že se snažíš mně postavit do role blbce. A ne jenom mně! Dík!
tím děláš blbce ze mě... pokud máš dojem, že máš méně ohodnocených nebo nehodnocených odpovědí méně než máš mít, pošlu ti všechny tvoje odpovědi v excelovské tabulce a můžeš si je přepočítat! Končím!
SELECT count( * ) AS pocet FROM `otazky` WHERE kdo = "strejc" AND otazka>0 AND id_diskuze <11
5362
SELECT count( * ) AS pocet FROM `otazky` WHERE kdo = "strejc" AND otazka>0 AND id_diskuze <11 AND pocet_hodnoceni>=2
989
netuším jestli jeden mluví o koze a druhý o voze nebo o co ti jde. Napsal jsem, že se statistika pár měsíců nepočítala správně (celkové odpovědi), že jsem přestal počítat odpovědi ve volné diskuzi a že se pár diskuzí přesunulo do volné diskuze (přestali se tedy počítat, což se projeví i zpětně!).
Celá statistika se počítá od bodu 0 k současnosti každých 15minut.
doplněno 12.03.10 22:28:nechápu proč si myslíš, že bych měl problém přiznat, že jsem se spletl? Což už se to nestalo? Nepovažuji za problém opravit případnou chybu a posléze se omluvit. Otázka pár vteřin. Co bych měl z toho nějakým způsobem fašovat cokoliv na Poradte.cz?
Jestli jde o cokoliv materiálního tak to nemá reálný základ, já tu stanovuju pravidla, takže bych prostě jen upravil "pravidla" a jelo by se dál. Nemám zapotřebí cokoliv úmyslně flikovat nebo falšovat.
Odkud lze takovou statistiku vyčíst? Jsem asi total slepý, nevidím ji nikde
doplněno 13.03.10 20:42:Bimbnout mě do hlavy .. jasné to je ta první stovka Ale ostatní asi nevyčteš? Mě to zaujalo s jinou diskuzí, že si někdo všiml, že někdo vypadl z registrací .. jak si to jde všimnout, když není přehled kdo všechno je ve statistikach. Jak si pak lze všimnout, že z nich vypadl, včetně registrace? Nějak to nechápu.
Ne, nejsi slepý. To nikde k přečtení není, teda vlastně téměř nikde.
Jinak lze jistě vyhledat prakticky vše, ale je to hlavně v rukou či moci admina. Že si někdo všiml scházejícího poradce, není až tak divné, pokud jej někdo sleduje, či je s ním spojen diskuzí, začne jej prostě postrádat.
No jo admine, máš to volaké rozbité, u sebe nevím, ale dejavu měla před úpravou určitě přes 400 bodů...
těžko perdo, těžko, měla přes 400 a nyní má 399... viz moje první věty nahoře!
doplněno 11.03.10 14:53:každopádně má absolutně nejvyšší úspěšnost, budeme se jí muset kouknout na zoubek
doplněno 11.03.10 14:56:zase já: tak jsem na to kouknul, kdyby se tu náhodou objevil pochybovač a divím se, že má Dejavu jen 50% úspěšnost, měla by mít daleko vyšší! Klobouk dolů .
Mě také někdo ,,ukradl" 3 ohodnocené odpovědi... (Joke)
Mimochodem,už několik měsíců sleduji,že je ,,rozbité" i ukazovámí při najetí kurzorem na nick (tedy alespoň u mě).
Pokud někdo založí otázku,najedu kurzorem na nick tázajícího se,a vždycky mi to háže divné počty (někdo je zaregistrován 2 dny a má 360 odpovědí,z toho 121 hodnocených-to se mi opravdu nezdá...).Je to maličkost,ale teď mám šanci to napsat,abyste třeba lépe určil kde je chyba...Nebo je to snad jen u mě...?
pár novějších jsem zkontroloval a vychází mi to, počkáme do zítra - to se vykreslí nové obrázky a zítra prosím o konkrétní příklad
jj, přesně tohle miluju, člověk řekne, že to vyřeší zítra protože se to v noci přepočte a vynegeruje po opravě skriptu, který byl špatně a ono ejhle, řeší se to za pár vteřin. Takže jako blázen manuálně všechno mažu, postupně generuju po kouscích, aby se nesesypal server z generování cca 7tis obrázků a už je to ok... původně stačilo počkat!
A proč jako dámské koníčky, jako vaření, pletení apd. nemají mít bodíky? A mužské koníčky o autech, stavení, nářadí apd. mají mít bodíky? To je jako diskriminaceeeeeee, auuuuu, PT /stařenka/
pt má pravdu. Proč? Aspoň jeden důvod!Chlapi si raděj jejich záležitosti a my zase naše,tak proč jen diskuse
proč? protože jsem to tak řekl...
jakákoliv otázka, která není otázkou patří do Volné diskuze.
Co je to za otázku: pošlete mi svoje recepty na čokoladu? Otázka jestli je lepší Octávia nebo Passat otázka je
No, ale to je fakt. Když jsem chtěla recept na dortík, vůbec nechápu, proč se z kategorie recepty přesunul do kategorie volná diskuze - pravda, teď už ve druhé polovině to diskuse spíš je, ale to je podle mě dáno tím, že teď už je v té kategorii. Já se s Vámi nechci přít, Admine, ale je fakt, že srovnáte-li otázku: Jaké desky dát na půdu? a Jaký je nejlepší dort? - vzato do důsledku je to principiálně tatáž otázka, jen z diametrálně odlišných oblastí.
A vůbec si nemyslím (a tady nevím, jestli mělo jít o rýpnutí, nebo o dobře míněné škádlení, kdyžtak se omlouvám), že by zrovna Lidce šlo o mikinu, kterou se jí snažíte "pozvednout náladu" - to mi připadlo trochu nevhodné. Ale možná se pletu, nechci se nikoho dotknout. Myslím, že bodík je výraz poděkování, nikdo z nás sem nechodí pro hadříky - za ty hodiny, co sem píšeme, bychom byli všichni schopni na ně stokrát vydělat..
Ano, jak jste řekl - souhlasné i nesouhlasné reakce budou vždy. Ale Dámy mají pravdu, to rozhodnutí (z mého pohledu) není objektivní vůči ostatním tématům. To nijak neshazuje Vaši celkovou práci na těchhle stránkách, za to klobouk dolů.
Aha, tak mezitím jsem dostala odpověď :D Myslíte? No tak jo... i když argument "protože jsem to řekl" teda neberu, až ten druhý (...) A vůbec, vždyt je to jedno..
,,pošlete mi svoje recepty na čokoladu?,, Já jsem opravdu, ale opravdu nikde takový dotaz nenašla. A kdyby ženy mužům nevařily a nepekly, tak umřou hlady /ne všichni/. PT /stařenka/
doplněno 12.03.10 22:38:to je životně důležité téma
Prosím místní kuchařinky, aby mi prozradily recept na horkou čokoládu = holky, pošlete mi prosím recepty = pošlete mi svoje recepty na čokoladu?
Ale není to hlavní zadání otázky, to až někde dál jen mezi řečí /nevytrhovat z kontextu/. Když si radí lidé mužského rodu, to jsou někdy věci, že se nedají s takovou čokoládou srovnat. Ach jo mužskej myslí jen, jako mužskej, musí mít vždy pravdu a poslední slovo, tak pa , PT /stařenka/ - dám si kafe
částečně ano, při položení rovina jaká je lepší dort vs jaké jsou lepší desky na půdu je to už trošku srovnatelné, ale o těch dortech je to vždycky ryze subjektivní - žádný dort proště nemůže být lepší nebo horší, každému chutná něco jiného Desky? taky jeden říká, že rozhodně tyhle a druhý bude trvat na jiných, opět subjektivní zálěžitost. Pokud bychom ale šli cestou fyzikálních zákonů, zákonů přírody a nějakých věd, dobrali bychom se správné odpovědi - ta možnost tam někde v hloubce je. U výběrz dortu bohužel ne
Ale vaření je hodnocené dál, otázky proč se mi to nedaří, jak dlouho smažit řízek atd zůstali na původním místě a určitě tam i zůstanou!
Pokud to s Lidkou vyznělo nějak blbě, tak se omlouvám především jí. Já to myslel přátelsky ve smyslu: možná pár bodíků ubylo, což ve tvém případě je jen kapka v moři a navíc vím, že u tebe nejde o body, i když všem udělají radost. A že se nic nezměnilo... jako důkaz ti za pár dnů přijde mikina... takže usměv zpět na tvář!
Ad Lidka: JJ, to jsem si myslela - jenom mi to trochu připadlo podivné v té reakci, spíš jako píchnutí až "výsměch" (ale to je moc silné slovo) - ale myslím, že ani ona to nebrala nijak zle, to spíš já nezasvěcená v tom vidím víc, než tam kdy bylo.
Ad dortík: A to teda zásadně nesouhlasím Udělat báječný dort je životně důležité, nadto jeden je rozhodně ten nejlepší protože pro něj bude hlasovat nejvíc lidí. A hotovo ( ). No mě spíš mrzí, že teď ty odpovědi, které byly fakt super a které mi pomohly, nemůžu ohodnotit. A navíc teď závidím Lidce, že bude mít mikinu a já jsem namísto toho spadla z děkana na profesora! (to je, prosím, nejapný vtip). Dobrou noc
doplněno 12.03.10 22:51:Ale stejně musím souhlasit s dovětkem PT..
Včera jsem byla s internetem mimo provoz a je zvláštní, že jsem ani neškytala. Už nechci vířit diskuzi. Musím jenom říct, že jak jsem poznala admina, tak skutečně to bylo pouze přátelské štouchnutí - to jsem přesvědčená na 100%. Nic to nemění na tom, že přesunutí otázek týkajících se vaření nepovažuji za dobré. Také já to chápu jako určitou diskriminaci. To by mohlo dojít třeba i na kytičky a další. Navíc si myslím, že zkušení rádci některá témata o vaření zařazovali přímo do volné diskuze. Odhadli, zda si jenom popovídáme a nebo budeme radit, jak na to. Ale respektuji, že je to plně v pravomoci admina. Má nejen odpovědnost za chod poradny, ale i právo určovat pravidla. Ale ani naši rozhádaní politici nemění pravidla zpětně, ale změní je od určitého data. Každý by byl s tím srozuměn a buď by je respektoval a nebo by hledal jinou poradnu. Věřte, že mi nejde o těch 60 bodů. Statistiku sleduji hlavně proto, že mi dokládá, že moje rady na poradně mají odezvu a tak trochu si dokazuji, že ještě nepatřím do starého železa a držím krok s mladými rádci. Ale ještě si diskuzi projdu, abych pochopila, proč se mění pravidla zpětně. Hezký večer všem!
jen dovětek: proč zpětně? Poradna má mít nějakou logiku, možná zcestnou ale jednotnou. Nemohou být otázky typu X v rubrice pro otázky Y. Proto jsem je přesunul tam kam patří. Na základě toho se to všechno přepočetlo jinak, protože vždy se počítá celá statistika od začátku (každých 15 minut). Není v mé moci říci, že tahle změna se promítne až od tohoto dne dále. Prostě se to udělá i zpětně na základě principů fungování systému.
Mohu mít ještě dotaz?
Teď jsem si všimnul,že např. v rubrice Elektronika není aktualizovaná statistika,tedy alespoň u mě není...
aktualizace: 08. 03. 2010 | 10:33:01
doplněno 13.03.10 19:26:Jak tak koukám,tak aktualizované to není v žádné rubrice.Zaseklo se to na tom datu a čase :
aktualizace: 08. 03. 2010 | 10:33:01
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.