Nejste přihlášen/a.
Zdravím, na mail mi má přijít odpověď, která nově přibyla v otázce.
Bohužel, danou odpověď v otázce nikde nevidím ( poradte.cz/...) . Kde je problém?
Předmět:Hyundai i30 horko a palivové čerpadlo
Datum:28.06.2019 | 23:09Na příspěvek:
hiawata:Je to obvyklá závada... Ale nejde vložit jakékoliv čerpadlo do plastového obalu... Principiálně jsou skoro všechny stejný, ale mají hlavně jiný tvar..
byla vložena odpověď:
hiawata:
Nikde nic nekolísá při 3 barech, to je nesmysl, když je rampa jednotrubková, tak regulační ventil je u čerpadla a je tlak konstantní, když je redukční ventil na rampě, tak je ještě ovládaný podtlakem ,a výsledný tlak je obvykle 3,5Baru... Ale je to individualní podle konkrétního vozidla... Někde jsou i 4Bary... Ba dokonce i 4,3 Bary...(Mondeo ST220),
Nejčastější závada je slabé čerpadlo, čerpadlo má svůj tvar, někdy je to i dílo některé napasovat do stávajícího obalu (nutno dodržet) a dejme tomu i tlak, ale tlak je spřažený s průtokem a ten údaj třeba na Autokelly je mnohdy zavádějící... I čerpadlo co má na sobě 2,5 Barů dá z vesela 4 bary, nakonec se stejně redukuje na 3,5 Baru... Do zátěže dává i 8 Barů, odzkoušeno...
Nejčastější závadou je, že čerpadlo vůbec nejede, nerozběhne se, nebo se chvilkama vypíná, na druhém místě je, že je opotřebované a má malý tlak, alias třeba tlak dobrý, ale malý průtok a až na třetím místě jsem se setkal s vadným redukčním ventilem...
Na tuto otázku se můžete podívat zde:
poradte.cz/...
nebo přejít na odpověď zde:
poradte.cz/...
Upozornění Vám bylo zasláno na základě Vaší žadosti. Pokud chcete zasílání z této otázky zrušit klikněte na tento odkaz: poradte.cz/...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.