Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

NOVÝ DESIGN PORADNY

Od: admin® odpovědí: 87 změna:

Dobrý den,
právě jsem předělal design poradny na trošku jiný. Tentokráte není nutné žádné F5 - prostě budete mít design původní. Kdo chce nový pak skutečně musí CTR+F5. Na mobilní verzi je také, tam je prohlížeč těžkopádnější než pochopí, že si má stáhnout novou verzi.

Jako první co zaznamenáte je, že už nemáme červený nápis NOVÉ, ale vykřičník (úspora místa v mobilní verzi).


 

 

87 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Krásné obrázky, takové dětinské. Zřejmě se chystá expanze do mateřských škol nebo domovů důchodců.

Těch obrázků jsem si ani nevšiml to až teď když jsem se podíval na obrázek náhledu stránky.

 

jofa*

0x

Koukám jak blázen ! Pěkný. Změna je život.

 


0x

Mám zatím původní, ale ty houpající se vykřičníky.. za mě nic moc, docela nepříjemné na to koukat

 

hahanaj*

0x

Ruší mi tam ty vykřičníky v pohybu .

Jestli jsou v pohybu tak to bude hodně lidem odvádět pozornost, to je pravda. udělejte statickou reklamu a nikdo si ji ani nevšimne

 


I původní nápis NOVÉ byl animovaný, jen to byla línější animace. Ale není problém. Už animovaný není.

 


0x

Většina těch obrázků se mi líbí, hlavně ptáček v rubrice "zvířata". Naopak trošku rušivý je ten v rubrice "společnost" (složitý + moc výrazných barev). Ale jinak v pohodě.

 


Obrázky zdaleka nemusí být finální, stačí najít jiné vhodné a zdarma (bez licence). Vyměnit obrázky je už maličkost na pár minut. Uvidíme jak si na ně zvykneme.

Na první pohled to je velká změna, ale koukám na to od oběda a už mi to přijde lepší než původní verze ač na začátku jsem si tím jistý nebyl. Chce si to nechat odstup pár dnů.

Barevné známky v podstatě nic neznamenaly, kromě barev - tuto funkci převzal rámeček kolem obrázku. Dále je modrý, oranžový, zelený, šedý a červený. Naopak přibyl obrázek rubriky pro rychlou orientaci... v okamžiku, kdy si na to zvykneme.

 

culdabulda1*

0x

vykřičník se mi zdá málo výrazný - člověk musí chvíli hledat - no ale, když je to úspora místa, nedá se nic dělat ...


doplněno 18.08.17 18:07:

mně se to netřepe - nebo jsem slepá?

hahanaj*

to jsem se pobavila- vykřičník je prý málo výrazný ...vždyt to bije do očí, jak se to tam třepe ,

ale co mně se to líbit přeci nemusí


doplněno 18.08.17 18:56:

Mně se třepe pořád

Taky se mi netřepe a taky se mi nelíbí. U nápisu "nové" jsem přelítla stránku a témata přečtená/nepřečtená od sebe šla hned rozeznat. Teď musím hledat pidivykřičníky.

Obrázky ale nevidím. F5 či cokoliv jiného jsem nemačkala, vykřičníky naskočily samy.

hm*

Že jo? Je (ten vykřičník) takovej moc nenápadnej a člověk, aby hledal, jestli tam je, nebo není.

 

kozlik

0x

Jaký vykřičník a kde? Já tu nikde žáden nevidím. Že by to byla nějaká velká změna to se mi vůbec nezdá. Je to jen taková drobná kosmetická úprava které si asi ne každý jen tak hned všimne.

zajixxx*

Nelíbí se mi volající vykřičník...

 

pohanka*

0x

Budu za surovce.

Obrázky jak pěst na oko.

Vůbec se k poradně nehodí. Je to roztříštěný, zmatečný.

Zkuste zcela jiný desing, od jiného autora.

 

prazskejpepik*

0x

nemám rád změny. většinou jsou k horšímu. vykřičník mě nezaujal, ty obrázky se mi líbí

 


0x

U elektroniky bych místo obrázku prastarého tranzistoru použila něco novějšího. Možná mobil? Místo pohyblivého vykřičníku bych použila puntík. A aby červená barva nesplývala s oranžovou barvou otázky, tak možná v barvě zelené?


doplněno 18.08.17 20:00:

satam - tranzistor x tranzistorák

Co chcete od blondýny?

Tak hledám tranzistor a ne a ne ho najít. Až pak jsem si všiml, že to je tranzistorák

Ale fakt je, že jako symbol pro elektroniku se snad nejvíce používá jednoduchý obrázek integrovaného obvodu/mikroprocesoru, který by mi tam také seděl daleko víc. Připomínky bych měl i k některým dalším ikonkám, ale ty nejsou tak vážné, jako k tomu "tranzistoru", takže je nebudu prezentovat.

culdabulda1*

- taky bych zvolila alespoň jinou, výraznější barvu a místo blikání (mě to furt nebliká) - a když už ten vykřičník musí být - bych volila vykřičník tlustší. Takhle fakt splývá a vedle výrazných obrázků si ho člověk ani nevšimne !


doplněno 18.08.17 19:58:

bene

- ten Admin se nám nějak "rozjel", že?

 

ben®

0x

Dobrý den, achjo, zase vylepšení . Jako "poloviční slepec" ten vykřičník skoro nevidím a byl bych pro jiný znak (širší, ale hýbat se to nemusí - např. velké červené N = novinka). Obrázky teprve vstřebávám. Zdravím!


doplněno 18.08.17 20:53:

culdabulda1 - za to mohou prázdniny a dovolené, které admin netráví v zahraničí .

blanka33 - vykřičník vidím, ale musím ho hledat, což jsem u obrázku nemusel.


doplněno 19.08.17 07:46:

Tak jsem ty přebarvené (dětské či "androidovské") obrázky zatím nevstřebal a raději si přečtu název rubriky pod dotazem. Naopak, ty obrázky (piktogramy), které navrhuje @kolikoli jsou povedené a jestli jsou free, tak bych pro ně hlasoval.

blanka33*

Dobrý den, máte pravdu, já sice nemám problém s tím, že ty vykřičníky nevidím, ale je to hrozně matoucí . To když tam byl červený čtvereček, tak jsem hned věděla, že to je nová otázka.


doplněno 18.08.17 20:46:

Takhle se v tom nevyznám .

 

2kedar*

0x

Zdravím..!

Vůbec netuším, co správce webu vede k tomu, cokoli podstatného měnit..?

Na "seznam.cz" změnili emaily. Tím jsem u nich skončil.

Proč měnit něco, co bez problémů funguje..?

Fakt to nechápu... Můžete mi vysvětlit podstatu.?

Díky - R.

 

iz*

0x

Mně vykřičníky neblikají a z obrázku mi je jasné, do které rubriky otázka patří. Usnaňuje mi rozhodnutí, jestli otázku otevřít nebbo ne. V předchozích známkách jsem se nevyznala, ani za pět let jsem si je nezapamatovala (–:

ben®

Dobrý den, sice jsem to neviděl, ale původně byl zřejmě vykřičník pohyblivý (animovaný) a admin už to změnil na vykřičník statický - tak už nic blikat nemůže. Zdravím!

 

ptacek

0x

Prosím, "ptáčka" v jiné barvě. Modrých ptáčků je fakt málo, připadá mi to jak fialová kráva"MILKA"

 


0x

Obrázky jsou matoucí tím, jak jsou barevné. Dala bych nějaké jednodušší a jedno/dvoubarevné.

Např.:

zvířata

p očítače

rostliny

společnost

auta

vzkazy

elektronika

nejen pro ženy

škola

domácnost


doplněno 18.08.17 21:33:

sport

 


0x

Je to hezke oziveni poradny..libi se mi to ani neva ze je to tak barevne..stejne spis koukam na otazky vseho druhu a pritom jen lehce registruju pekne oziveni po leve strane

culdabulda1*

- no ale, pokud se někdo na Poradně orientoval podle nových příspěvků - tak má po "vtákách" , protože označení vykřičníkem, byt červeným, je tak nepřehledné, že to snad musí vidět i Admin.

no ty vykřičníky ani nevím proč tam jsou..nebo proč tam vůbec musejí být..když už, tak tam mohl být jen nějaký nerušivý puntík, jakože je tam přidaný nějaký nový příspěvek..

 

eulalie*

0x

Dobrý den. Nový design je docela fajn, takový veselejší. Až na ty otazníky, ty jsou snad všude a vždycky se jich leknu. Nevím proč...


doplněno 18.08.17 22:38:

Bene, asi ano. Ty otazníky vyloženě řvou z plných plic.


doplněno 18.08.17 23:05:

No jo no. Jsem jeliman. Otazník sem, otazník tam a vida, ony jsou to vykřičníky

ben®

Dobrý den, možná Vás děsí, jak ty otazníky vykřikují . Zdravím!


doplněno 18.08.17 22:44:

eulalie - a takový uřvaný otazník se potom transformuje až do vykřičníku .


doplněno 18.08.17 23:14:

eulalie - nejste jeliman. No, možná jeliwoman .

 


0x

Bohužel, nic pro mě. Nemám náladu na neustálé změny. Jestli sem ještě budu chodit nevím, ale teď se to tedy učit nebudu.

 

kozlik

0x

Co púořád máte někteří s těmi vykřičníky? Vždyt tu nikde žádné nejsou.

blanka33*

Dobrý den, vy nejste zaregistrovaný, takže je nevidíte.

kozlik

blanka33: Tak to jsem nevěděl, ale asi to bude tím. Jestli zde nějaké vykřičníky jsou nebo ne tak to je mi jedno.

 


0x

Ještě jsem se dozvěděl, že jsem 0x humpr, to vůbec netuším, co to je.

@petr, stačí na ten nápis kliknout a objeví se nápověda: poradte.cz/...

To mi stejně moc nepomohlo. O jakou hru se jedná,jak se Humpr získává atd. Taková tajemna mě moc nebaví.

 

still10k*

0x

Ahoj, ikonky jsou celkem pěkné, vnímám je jako obohacení pro oko. Jak píše eulalie, je to teď takové veselejší Vykřičník se mi jeví jako zdařilý pokus na cestě k úspěchu, určitě je to posun vpřed. Když se nad tím krátce zamyslím, celkem by mi do designu zapadla pulsující žluto-oranžová bublinka. Někde jsem to viděl a líbilo se mi to. Nebylo to ani moc křičící, výrazné, žalující, nebo vyčítavé, prostě jen taková malá, příjemná, pulsující bublinka

 

damandys

0x

To už je zase 1. dubna? Jak ten čas letí...

tomas11*

za mne změnám -

 


0x

Skoro vše ok, jen ty vykřičníky se mi nelíbí...

 


0x

Také jsem měl jiný obrázek, (osobní ikonku) na který jsem byl zvyklý, teď tam mám nějaký sešítek s tužkou či co.

Jestli myslíš avatar, tak s těmi se nehýbalo. Jinak ti nerozumím.

Jsem sice starší pán, ale pokrok je pokrok, změna je život a konzervativnost je dobrá jen v některých případech. Sice bych některé drobnosti ještě upravil, ale jinak adminovi fandím.


doplněno 19.08.17 11:10:

@petr: Petře, tak nesleduj změny a věnuj se podstatě, tedy otázkám a radění

Ano, asi avatar, ten jsem měl opravdu jiný, jsem tu dost dlouho, i když né aktivně. Ano, pokrok je pokrok, ale mě baví jiné věci, než neustále sledovat změny pro změny. Ale přiznávám, jsem konzervativní, a to ani nejsem tak starý.

 


0x

Jde nějakou klávesovou zkratkou zase přepnout na starý design?

Obavam se ze nee.

 


0x

Nový design se mi nelíbí, vykřičníky jsou málo výrazné, neorientuju se v nových příspěvcích a obrázky na mě pusůbí rušivě. Za mě změna k horšímu. Proč rušit něco, co evidentně fungovalo? Netuším...

19.08.17 11:04

Souhlas

 

an*

0x

Obrázky mi připadají dětské, jako ve školce, aby si dítě poznalo své. Píšu odpovědi hlavně do otázek na psy, nyní mají ikonu ptáčka. Je to divné.

blanka33*

Já mám obrázky stejné, protože jsem si je neaktualizovala . Líbí se mi, jak jsou, nechci je měnit .

Ony se vám ty obrázky, dříve nebo později změní automaticky, @blanka33.

blanka33*

Aha, tak nic .


doplněno 22.08.17 19:11:

Tak už se mi aktualizovaly .

An, já píšu hlavně o drůbeži a dříve tam byla ikonka psa... Bylo to divné.

 


0x

Dovoluji si předvést svůj návrh ikonek. Jak se vám líbí?


doplněno 19.08.17 15:29:

@lego: Vidíte, a mně právě ta škola docela sedí. Ale zde máte alternativu

Az na tu skolu to nevypada to spatne.
Ke skole se mi vzdy vaze tabule a aktovka, ale urcite ne zadna divna cepice ktera zde nema koreny.
A nejen pro zeny, ten obrazek se mi libi
Beruska: co je male to je hezke a kdyz to omrzi tak se to zaslapne a neni toho moc..

still10k*

Autor satamových ikonek byl asi francouz, nebo holanďan. Jako zástupce auta evidentně použil pežotku, brrr, strašný auto. Symbol počítače je tu Apple, což při tak malém obchodním podílu v Evropě může vymyslet jenom francouz. Společnost zastoupená třemi uniformními kravatáky se mi také nelíbí, to je jak v bance. Míč je chudák nějaký hranatý, absolvent na první pohled vypadá jako policajt, kočka nějak divně kouká a co proboha ta vypasená zmutovaná beruška? To mohl nakreslit jenom fŕancouz! Nebo holanďan.

Samozřejmě si dělám prču a ukazuji, jak lze najít chyby prakticky na všem, když se pustí fantazie na špacír. Obdivuji admina, že takovou věc dává k veřejné debatě, je přeci logické, že každému se líbí něco jiného a konzervativních obyvatel obhajujících staré pořádky je tu koukám také dost. Buď je admin masochista, nebo se vysloveně baví nad debatami o takových věcech

Úplný souhlas... sto lidí, sto chutí - jako ve všem. Mimochodem, např. mně se z těch všech návrhů, kde se zde objevily, nejvíc líbí současná (obnovená) verze Poradny.

pohanka*

Míč chudák nějaký hranatý - tipla bych na zrakový klam.

still10k*

Ano máte pravdu, že černá s bílou v geometrických obrazcích opravdu mate. Je to sice ptákovina, ale stejně nemám co dělat. Pro názornost jsem vytvořil pravidelný kruh okolo míče, posuďte sama

Jestli chcete ověřit můj kruh, zkuste si v grafickém editoru vytvořit svůj pravidelný kruh okolo mého pravidelného kruhu

pohanka*

Přiznám bez mučení, že Vám věřím a že jsem diletant, který by nebyl schopen Váš kruh porovnat.

Ale určitě dobrá a zajímavá drobnost.

Bez středu se to těžko určuje

 


0x

Za mě docela nepovedené.

Ikonky jsou mi šumák, ale jak označení nových otázek - pouhý proužek místo pořádného fleku, tak nových příspěvků - málo červené místo hodně červené je vážně dosti uživatelsky nepřívětivé..

culdabulda1*

Admin zřejmě postupuje podle faktu, že člověk si zvykne i na šibenici ! - kdo sem bude chtít chodit, bude si na ty blbý vykřičníky holt muset zvyknout.

Jen tak mezi námi: Kdo sem chodí kvůli výtvarnému zpracování? Já ne, já sem chodím kvůli obsahu a zdejší společnosti. A to by mělo být rozhodující. Nakonec admin stejně některé naše připomínky zapracuje

A když už jsme u toho, ten statický pidivykřičník nestojí za nic. Bylo lepší, když se kýval

hahanaj*

a mně se kývá stále - nevím proč

ben®

Dobrý den, zkuste použít 2x klávesu F5 a on se kývat přestane. Zdravím!


doplněno 20.08.17 09:07:

culdabulda1 - nic. Tato funkce byla již zrušena (animaci nahradil obrázek statický).

culdabulda1*

a co mám použít, aby mi naopak blikal !


doplněno 20.08.17 09:47:

magdon

- ha ! ha ! - už jsem na ni "běžela" !

klávesu "F13"

tomas11*

souhlas s Axus , nový desing mne odpuzuje a hned zdrhám .

 


0x

Chtěl jsem to poslat sem, ale bohužel jsem to odeslal do nesprávného tématu, tak posílám fotky jak to vypadá u mě. Poslední jak bych byl rád aby to vypadalo. Jak vidíte s obrázky na pozadí problém nemám, jsem rád že jsou jen na pozadí.

 


0x

Abych pravdu řek, změny ikon jsem si ani nevšiml. Toho vykřičníku ano, dost mě vyděsil. Bral jsem to jako varování, že něco není v pořádku. Od dětství mě totiž učili, že vykřičník je výstraha, či rozkaz, příkaz. Ale je jiná doba (zas ta oblíbená věta ) a vykřičník se teď používá i pro pouhou informaci (navíc v podstatě nedůležitou).

 

fiser22*

0x

zdravím ve spolek, @admin a nebyla by možnost pro nás méně spokojené s novým vzhledem, zvyklé na staré jednoduché schéma, možnost změny vzhledu v nějakém nastavení webu?

 

scv®

0x

Ty obrázky kategorií strašně ruší, moc nezapadají do zbytku designu a špatně se koncentruje na text poblíž.. kdyby šly alespoň zakázat, ale to by nesměly být společně s logem a menu..

 


Současná verze "designu" není ještě konečná. Můžeme ji brát pouze jako přechodnou, která posloužila jako prostředník k finální. Ve hře je více možností, které budu postupně zkoušet v tomto nebo příští týdnu podle času. Napadlo mě další rozšíření/vylepšení, takže... i současný design, který si nenašel mnoho příznivců posloužil dobré věci.

iz*

Zkraje mi vykřičníky nevadily, ale postupně mi vadí čím dál víc. Červený vykřičník za otazníkem nebo jen za nadpisem otázky mi přijde matoucí. Co použít třeba jen hvězdičku *? Nebo dvě **?

Možná větší *, nebo **, ale jinou barvu, než červenou. Za oranžovým textem se cokoliv malého červeného ztrácí.


doplněno 22.08.17 07:03:

Jo, takhle je to lepší.

 

culdabulda1*

0x

a co namísto vykřičníku - třeba pěst na oko?!


doplněno 21.08.17 19:25:

babkazov

- dříve byla u nových příspěvků výrazná "cedulka" - nové. Teď je tam nevýrazný vykřičník.

lucka*

Jsem ráda, že nejsem jediná, koho to štvalo, mě se ta cedulka tak nějak líbila :D Vždy jsem se těšila, až se objeví u tématu které mě zajímá a já budu alespoň na chvíli vytržena z nudného výkladu učitelky :D

 


0x

Já se omlouám, ale já jsem vůbec nepochopila, k čemu vykřičníky slouží. Když si otevřu DO KTERÝCH JSEM PŘISPĚLA, pak ano. Tam jsou na místě. Ale jinde? K čemu, když si mohu navolit Poslední otázky, Poslední příspěvky, Bez odpovědi, Diskuze Vysvětelete mi, prosím, někdo, proč vykřičníky nebo jakékoliv označení, zvýraznění?

 

eulalie*

0x

Dobrý den. Tak nyní ty bílé vykřičníky v červeném kolečku jsou snad lepší. Před tím verze jen se samotným vykřičníkem mě strááááááášně iritovala.


doplněno 28.08.17 22:00:

Ty nové obrázky jsou pěkné, hezky zapadnou do současného designu poradny.

 

ben®

0x

Dobrý den, kdo je netrpělivý, tak po použití 2x F5 uvidí zase něco nového. Zdravím!


doplněno 28.08.17 21:14:

admin - ano, já jsem na PC a už to je viditelné.

 


Zatím pouze v plné verzi (v PC), na mobilu bude později.

 

pohanka*

0x

Jo, jo, to už ladí a nedrásá oči, je to tón v tónu. Chválím.

 

still10k*

0x

Hezké, tahle minimalistická grafika je mi blízká a hodí se k této poradně

Ale zásadně nesoulasím, aby jako zástupci sportu byly fotbalistické symboly. Tenhle přefinancovaný "sport" šampónů a simulantů opravdu nemusím. Hlasuji pro kolo, nebo hokejku. Nejlépe pro oboje v koláži Nebo co třeba siluetu běžce? To je dokonce mezinárodní sportovní symbol.

 

lidus*

0x

Admine respektuji, že je to vaše poradna ale to není vylepšení to je hrůza, špatně se v tom orientuji. No co, snad si zvyknu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]