Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Potíže s mobilním operátorem

Od: sarkamatejkova odpovědí: 2 změna:
Dobrý den, dneska jsem přijala hovor od p. Kuželové s Telefónicy, že mám na svém mobilu starý předplacený Go tarif TXT a mám přejít na lepší Na!pište, jenže operátorka v O2 asi dělá jen to co má a nezná ceník původního tarifu. Řekla jsem, že děkuju za nabídku, ale změnu nechci a prý je to povinnost změnit. A tak jsem řekla, že je tady ještě konkurence. A světe, div se, tarif mohu mít dále... Na to proč to dřív nešlo odpověděla no, že jsem to já. Tak pozor, že jste to i vy, tak vám to posílám! Máte nejen s O2 taky podobné problémy?

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

letitbe*

0x
Ano tohle funguje vzdycky ja napriklad kvuli tomu mam o 100Kc levnejsi internet.

 

stirecek*

0x

Žádnou povinnost měnit tarif nemáte, je to jen na vás, jestli změníte nebo ne.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]