Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, u Vodafonu jsem byl v prodlení s placením paušálu a tak mi došla sms výzva abych uhradil částku do 7 dnů, což jsem udělal a zaplatil přes internetové bankovnictví. Přijetí, zaúčtování a splatnost platby přes IB byla ve stejný den v rámci 7denní lhůty. Banka mi poslala potvrzení smskou o převedení částky na jejich účet se splatností ten samý den. Nicméně Vodafone zaregistroval platbu až 2 dny po splatnosti, a tak nelenil a poslal mi upomínku za 180 Kč. Když jsem na zákaznické lince vyptával co se děje, tak mi slečna odvětila, že než k nim dojde platba, tak to může být i 2-3 dny a že s tím musím počítat. Opravdu s tím musím počítat? Tím pádem se mi ale lhůta 7 dnů zkrátí na 4-5.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.