Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, možná to bude pro někoho zajímavé - podívat se, jak se dělá takové letadélko pro více osob. V podstatě je to normální skládačka a neudělat nikde chybu, aby to bylo kompletní a po startu se nezjistilo, že něco zůstalo ve fabrice. Video je spíše pro technické typy, ale má to spád. Tak, hezké pokoukání a zdravím!
Úžasné! A když se zamyslím, kolik lidí vymyslelo a vyrobilo a dopravilo všechno to, co montéři smontují do jediného stroje, to je neuvěřitelné. Úžasné!
Dobrý den, ano, je to úžasné. Ale, ta výrobní montáž už je jen taková "třešnička na dortu".
Zase je pro oko asi nejzajímavější. Zdravím!
tak hodilo by se uvést realitu o tom Mošnově:
"...podobná továrna..." >>> tam není ani náhodou, je tam jen hangár ve kterém se provádí renovace povrchu letounů, takže asi něco jako ta poslední lakovací sekce BOEINGU
"...funguje...">>jestli by nepatřilo spíš potácí se těsně kolem insovence, těžce předlužený projekt na úvěr hledá nového "strategického" investora
tombrava:
přesně tak, je tam jen lakovna, i když byly pokusy tam dělat větší pravidelnou údržbu (generálky), tak letadlo snad hned prvního zákazníka po rozmontování nedokázali dát v rozumném čase zase dohromady
Super jsou pořady typu "jak se to dělá, popř. jak to dělají" na Discovery. Škoda že už tam není nic nového a všechno je opakování. Byly to běžné, přesto hodně zajímavé věci o kterých kolikrát běžný "smrtelník" nemá ani ponětí.
Dobrý den, no, přiznám se, že jsem se svého času díval v ČT i na (snad) australský seriál pro děti a mládež, který se (tuším) jmenoval Věda je zábava. Takové jednoduché pokusy a jejich praktické i zábavné využití - také to bylo zajímavé. Zdravím!
Ahoj. Rozhodně je to dobré a zajímavé téma. Taky mám rád tyhle pořady,, Jak se co dělá?,, . Asi před 30ti lety, jsem byl účasten zkoušek na lisovně , u výroby prototypu nové brzdy. Vývojáři z Autobrzd, vymýšleli nové řešení zadní čelistové brzdy. Měla mít tři malá jednopístková prasátka a malé pakny. Nejspíš to byla nějaká slepá kolej ve vývoji brzd. Ale, co jsme se s těmi blbinami naseřizovali lisů. Jak byla nějaká pauza mezi výrobky-jejich operacemi, tak se to zkoušelo a laborovalo. Nakonec se spíš přešlo na diskovku i na zadní nápravě. Tenkrát se tam dělaly díly na Š 120M, Mikrobus 1203, Wartburg 353 a Tatra 813.
humbucker:
když jsme u těch brzd a letadel. Tak nádherné proudové letadlo Tu-104, s kterým Československé aerolinie jako první na světě zahájili pravidelnou proudovou dopravu po světě, mělo zajímavě řešené brzdy. Zjednodušeně - gumová duše v kulaté kleci a po obvodu spousta brzdových destiček a na tom brzdový buben. Dnešní letadla už mají jen brzdy kotoučové, ale těch kotoučů je na jednom kole několik a hydraulických pístků je taky kolem dokola několik.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.