Nejste přihlášen/a.
Objednal jsem si něco v jednom eshopu a osobně vyzvedl. Na to by nebylo nic divného. Až doma při procházení faktury mi došlo, že už automaticky (i díky prohlížeči) tam vyplňuju kraviny. Falešné jméno, falešnou adresu snad jen ten mail a občas telefon dávám pravej kvůli tomu aby mi došla sms či oznámení o nachystání zboží. No a tak mě napadlo taky tak blbnete jako já?
Já to asi dělám z toho důvodu, protože si říkám proč by měl eshop znát moje údaje? A to jsou často eshopy kde nakupuji pravidelně. Když jdu do obchodu koupit si jakoukoli věc a platím hotově tak taky nikomu neslepičím kde bydlím nebo jak se jmenuju. Ano pokud bych si objednal něco s doručením poštou, PPL tak je to něco jiného.
Díky za Vaše názory.
Že jste paranoidní. A navíc můžete eshop teoreticky dostat do problémů, faktury které vám za zboží vystavuje jsou falešné (neexistující odběratel).
doplněno 19.06.14 12:03:No a pomyslel jste na to, že když budete chtít věc reklamovat, tak můžete být celkem nahraný? Kdyby prodejce zjistil, že věc reklamuje Franta Štovíček, ale kupující je dle faktury Pepa Cihla, tak vám může odmítnout výrobek do reklamace vzít.
Můžete to prosím rozvést? Jak bych ho mohl (eshop) přivést do problémů první věc. Druhá proč by mě měl osud a problémy eshopu zajímat navíc jak to asi tak můžou zjistit.
Reklamace? K smíchu. Buď stačí jen doklad o koupi a nebo je stejně problém (pochybný obchod) a nebo se zásadně věc potentuje den po záruce a tedy je mi opět záruka k ničemu.
Píšu teoreticky, nejspíš to nikdo nezjistí . Eshop kvůli vám vystavuje doklady na neexistující zákazníky, je to dle práva v pořádku? Není. Jak už píše níže @Ben, požadujete seriozní jednání a sám předvádíte pravý opak. Typické české jednání.
Co se týče záruky, ta je nepřevoditelná. Jakmile po vás budou chtít doložení, že jste opravdu ten, kdo je uveden na dokladu, tak se můžete jít klouzat. Zkrátka vaše jednání je neseriozní a bezdůvodné, možná by se dalo napsat i podvodné?
Nojo, ale když si dojdu do datartu a podobnejch pro nějakej klump, hotově i kartou, akorát tam daj razítko a řeknou "dva roky, nashle". Když si něco objednám na prodejnu, tedy spíše "zarezervuju" nebo "zajistím dovezení na místní sklad", v podstatě to taky koupím až tak. Ale údaje už mají.
Když mi po měsíci prasknou nové boty, taky nebudou chtít občanku.
Ne že bych to takhle dělal taky, ale když se platí na místě, žádné údaje nepotřebujou.
No nevím jak vy a kde nakupujete, ale eshopy kde nakupuju já žádnou slevu věrnému zákazníkovi stejně nenabízejí. Maximálně pochybnou slevu na czc kde občas nakoupím. Ono než slevu tak se podívám po jiném obchodu kde to seženu levněji i bez slevy aneb nechci slevu zadarmo.
Zrovna dneska ten obchod o kterém mluvím nemá žádné slevy pro věrné zákazníky, ale přitom mají dané zboží od stejného výrobce nejlevnější a hlavně možnost osobního odběru (bez dalšího poplatku) kousek od místa bydliště.
Dobrý den, je to jednání zbytečné a vlastně podvodné. Nakupuji přes internet dlouho, ale ne moc často (a na různých e-shopech). Zatím se nestalo, že by mé osobní údaje někdo zneužil. Jenom se bojím, že někdo z e-shopu, až bude projíždět našim městem, se zastaví na kávu . Zdravím!
doplněno 19.06.14 12:22:Nejde o skutkovou podstatu. Vy se nechováte seriózně, ale tu serióznost požadujete. Ale, možná takto jednáte i v osobním životě, tak Vám to nepřijde divné.
Ne, takto neblbnu. Nepřipadá mi to normální. Od jednoho prodejce dostávám pravidelně i blahopřání k svátku a věřte, že mě to potěší. Takový malý bonus.
Malá odměna. V únoru jsem se zaregistrovala u jednoho výrobce a odebrala jsem pár vzorků na zkoušku. Měl na svých stránkách i malou soutěž. Odpověděla jsem a vyhrála zboží v hodnotě 1000Kč. No a kdybych měla vymyšlenou adresu, tak bych byla nahraná. To se vyplatilo.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.