Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Amazon.com - prodejce zrušil objednávku

Od: lebka87* odpovědí: 3 změna:

Hezký večer,

Objednala jsem zboží z amazon.com, zboží bylo uvedeno jako skladem 4 kusy, objednala jsem, zaplatila přes kartu, peníze se "odečetli" v nezaúčtovaných transakcích, a za cca hodinu po zaplacení mi přišel email že objednávka je zrušena, že prodejce zboží nemá, a budou mi vráceny peníze. Chtěla bych se zeptat, zda má s tímto někdo zkušenosti, a za jak dlouho mi budou peníze vráceny. Stalo se mi to poprvé, a jelikož se nejedná pro mě o nízkou částku, jsem docela na vážkách...

Předem moc děkuji za odpověď

Hanka

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

zadatel

0x

Nejsem si 100% jist, ale předpokládám, že transakce nebyla ve skutečnosti provedena. Při platbě kartou jsou finanční prostředky blokovány, a strženy později (např. po odeslání objednaného výrobku). Zkontroluj účetní, disponibilní zůstatek.

lebka87*

Děkuji za odpověď. Když jsem se podívám tak v disponibilním zůstatku ty peníze už nemám, před tím tam byli ale už nejsou, nejsou jen zapsané v historii, třeba platila jsem dnes benzín, peníze se strhli v disponibilním nejsou, ale jsou v nezaúčtovaných... Moc tomu nerozumím, tak se omlouvám, ale ty peníze si nejspíše už strhli...

fido*

objednávka je zrušena, že prodejce zboží nemá, a budou mi vráceny peníze

kterému slovu nerozumíte? Peníze Vám zašlou zpět. Dle banky 1-2 dny. To není český zloděj, ale prestižní firma

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]