Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Proč lidé pořád kupují Octavie?

Od: otakar55 odpovědí: 23 změna:

Opravdu by mě zajímalo, co lidi vidí na Octaviích, proč je tolik kupují? Podle mě jsou předražené, ne zrovna nejhezčí a ani nejspolehlivější, má to každý - do minuty jich potkám 20, kradou se... Ještě by mě zajímalo, čím se živí ti co si dnes koupí novou octavii za půl milionu, všude jenom čtu jak se propouští, zdražuje a v Mladé Boleslavi nestíhají vyrábět. To si berou půjčky? Vždyt za 2 roky budou mít splacenou 1/4 a už to bude mít třetinovou hodnotu. Navíc si myslím, že tyto auta hodně rychle stárnou, po pár letech je to okoukaný a už aby se kupovalo nový. Kdybych si já mohl koupit auto pro radost bral bych bmw e39 nejlépe 530i, kdybych měl víc hledět na pojistku a spotřebu bral bych starou Toyotu, kdybych chtěl stěhovat bral bych starýho Tranzita.

 

 

23 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

je to koncern, ftédéíčku a fkůži. taky si myslí, že je na to levnej servis a ND... a taky si prej drží cenu.

 

buss

0x

Tu otázku je třeba položit kupcům. Kde na to berou? Jsou prostě lidi schopní, umí s vydělat. Jiní natahují ruce a dejte...

 


0x

No, nejsem kupec, ale uživatel Octavie. A není ftdédéíčku, není fkůži a už vůbec ne za půlmega - spíše za čtvrt.Je to totiž Tour, je to služebák, a co je pro mě důležité - je spolehlivý, ne že není. Jestli je okoukaný - no tak to je to poslední, co bych řešil. Neříkám, že je to naprosto nejdokonalejší auto na světě, ale zcela jistě není špatné, dá se v něm rozumně cestovat i na delší vzdálenosti, jízdní vlastnosti to má velmi slušné, tak proč nekoupit.

A na to, že v Boleslavi jedou, na to bych si rozhodně nestěžoval. Zažil jsem rok 2008, kdy vlivem krize měla Škodovka problémy, jenže ono zdaleka nešlo jen o samotnou automobilku, ale tisíce na ni navázaných firem, které jí dodávají. Tedy hodně podstatná část tuzemského průmyslu. Takže i z tohoto pohledu - díkybohu, že se škodovky prodávají.

 


0x

Nejmenovaný člověk, který zatím auto neměl a jezdí jen na kole nebo vlakem mi sdělil, že si asi bude auto kupovat. Tak jsem jako znalec hned začal z něj tahat, co by tak chtěl a dával jsem mu různá auta na výběr. Ukázalo se, že vůbec netuší co vlastně chce, ale v jednom má jasno: chtěl by Škodovku. Když jsem se ho ptal na důvod, prej jsou na Škodovky nejlevnější ND i servis a každý je dokáže opravit. Kdo mu to říkal? Prej se to obecně ví. Takže i člověk, který vůbec autům nerozumí ví, že Škodovky jsou nejlepší a Oktávka zvlášt. A to bude asi ten důvod proč je lidi kupují Pravděpodobně důsledek špičkového marketingu a budování značky. Btw. je skutečně až neuvěřitelné množství lidí, kteří o jiném než koncernovém autě ani neuvažují, protože co není koncern VolksWagen, to je opdle nich šmejd. Potom prožívají často velmi drastické vystřízlivění, když jejich ojetý, zaručeně nestočený Golf stojí v garáži, protože nemají na jeho opravu.

laik*
A ted si predstav, ze co jsi napsal o Skodovce, si mysli lidi kolem pocitacu o Windows

Jenže to je právě jedna z výhod koncernových aut. I po najetí 500 000 km (tedy nájezd, kdy spousta aut jiných značek už je na šrot) vypadá auto tak zachovale, že je možné tachometr stočit na 180 000 km a spousta lidí tomu věří. Omylem jsme jednou pro firmu koupili pickup Peugeot a to auto začalo třetím rokem (po najetí cca 70 000) rezavět po celém obvodu karoserie! No za toto vyhodit vlastní peníze, tak mě klepne.

 


0x

Kradou se z prostého důvodu...je jich u nás nejvíc=kupa nehod=žádost po dílech=čech=chci to levně=krádeže...

Oproti BMW anebo meďourovi je oktávka levnější...

O poslední octávii (alá čínskej drak) nemohu říct co se vzhledu týče nic špatného...

Mám pocit tako týden zpět měl maník v pořadu TopGear naši ochcávku přelepil loga ptal se anglánů co na auto říkaj a zda se jim zdá trochu repre... prakticky všichni ji i spřelepeným logem pochválili...

A at už je to tím či oním standartní čech u pásu nemá na většinou dražší díly u BMW a spol...

A jak již psali jiní půlka národa bere náš český němec je to nejlepší...

 


0x

tak nova octa 3 neni skareda a spatna nebude. Ze je drazsi tak je no , VW dily jsou stejne jiz jak konkurence. Octavky hodne maji firemni auta o to vic % na tuzemskem trhu. Jinak nove BMW nebo novou octu tak je strasny rozdil v penezich. Jinak autobazary nekdy fakt blazni , za tdi stare ojete stocene z 300haku , 10roku stare a chcou klidne pres 120tisic , moc smesne :D

 

olaf71*

0x

také jsem se divil, že v MB nestíhají vyrábět. sám jsem čekal na Fabii II model SLX skoro 6 týdnů a to nerad čekám. když něco chci, tak to chci hned, protože bych si to mohl rozmyslet. také mě překvapil rozdíl v ceně Praha vs.Pardubice, cca. 20tis. ve prospěch Pardubic

 

pb®

0x

No vidíte a nás bude asi za rok čekat koupě nového auta, však 18ti letý Passat a 17ti letá Felicie nebudou jezdit věčně. A určitě víme, že Octavii nechceme, však partner je také vyučený automechanik a říká, že je to strašně předražené auto. A taky nechceme nové auto, protože kdo by chtěl vyhodit třetinu ceny auta oknem, ideální by byla nějaká předváděčka. Já mu říkám, kup něco, na co jsou levné náhradní díly, ideálně k sehnání na vrakáči, s čím se nemusí s každou opravou do servisu, co málo žere a stojí tak do čtvrt mega. Takové auto prý není.

pb: je ale celkem fail cekat , ze uplne nove auto a budou levne ND ktere jeste sezenete na vrakaci. To fakt neni felcka. A je jedno jestli WV Group , nebo francouz , nebo ford. N.D jsou vsude stejne cca , jen je rozdil v tom , zda treba na VW Group nebo francouze , delaji ND jine firmy. Ne jak na subaru xy roku stare kupovat originalni N.D to pak rozdil je

qqqqqqq

mýtus. jak poznáte originální ND od neoriginálního? co to, vlastně, ten originální ND je?

Originalni (nahradni) dil je takovy, ktery automobilka otestovala a schvalila pro pouziti ve svych vozech, kam jej posleze take jako originalni / nahradni montovala.

Ze laik nepozna rozdil neznamena, ze rozdily neexistuji.

Pouze, ze existovat nemusi a pak je to skutecne jedno. Coz se ale u neoriginalniho mnohdy pozna az behem realneho pouziti, zda vyhovuje nebo ne.

Co je na tom mytusoveho?

 


0x

Je fakt, že koncernová auta nejsou nejspolehlivější, ale rozhodně to není nijak extrémní. Existuje na to spousta náhradních dílů za slušnou cenu jak z originální, tak z kvalitní druhovýroby. Já mám třeba 10 let starou Hondu CR-V, za celou dobu nepoznala servis, nicméně teď jsem potřeboval vyměnit čep na pravém rameni. Zatímco na Škodovku koupíte samotný čep za pár stovek, u Hondy si musíte vyměnit kromě čepu také těhlici, ložisko a bohužel v mém případě i snímač ABS (starý nebylo možné jej demontovat, aniž by se jej podařilo zničit) včetně části kabeláže, protože čep lze koupit pouze jako součást většího celku, jiný tam nepasuje a tento komplet navíc dováží pouze originál Honda. Na koncernovém autě se dostanete na pár stovek plus práce, v mém případě na 17 tisíc plus práce, které tam bylo z výše uvedených důvodů více.

 

martinhajek*

0x
A kdyby všichni jezdili v ojetých bavorácích a Toyotách, byl bys spokojenej?

 

martinaa*

0x

Kamarád, takto bývalý mistr odborného výcviku oboru automechanik, považuje oktávky za spolehlivá auta s nepřemrštěnou cenou. Stejně tak přítel, s otcem se pohybují blízko tomuto oboru.

A že je po párr letech okoukaná? Proto si snad lidi auta nekupují. S Toyotou nicméně souhlasím, ty jsou o třídu, možná dvě výše.

 

laik*

0x
Doufam jsem, ze se doctu, jakou nahradu za Octavky tedy tazatel doporucuje, ale zatim nic Takze, co je doporucovana nahrada za napr. Octavia Combi? Nebo Combi 4x4? Velky kufr, levne nahr. dily, literaru pro domaci kutily s popisem oprav, spousta aut na srotaku pro jeste levnejsi ND, spousta mist, kde ND prodavaji (aby se nemuselo platit postovne e-shopu za kazdou korunovou soucastku, kdyz se rozbije), atd.

 

jojo*

0x

co je to koncernové auto? tedy, v čem je výhoda té koncernovosti?

laik*
Koncernovae auto = patrici do skupiny VW. Vyhoda? Hodne spolecnych dilu, ktere jsou navic dobre dostupne v CR.

 

laik*
Jeste doplnim: protoze je dany dil v mnoha autech, asi se vyplati i jeho druhovyroba = jeste levnejsi nahr.dil.
jojo*

no, ale tady čtu, že skoro všichni patří do koncernů

cs.wikipedia.org/...

laik*
TO jo, ale jen VW ma v CR vyvoj + vyrobu; ma nejvetsi mnozstvi vyrobenych aut, nejvetsi podil na trhu a spoustu domacich vyrobcu, kteri pro nej vyrabeji. Navic VW snad prodava nejvice aut v Evrope = masova vyroba = levnejsi dily.

 

humbucker*

0x

Ahoj. Kámoš dělá v MB a když jsem se ho před lety ptal, pro pořád chrlí ty starý Oktávky a už taky montují dvojky, tak mi řekl. Protože je lidi chtějí. Taky argument.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]