Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, objednal jsem si před několika týdny ryfle na těchto stránkách www.shop-4u.cz, zaplatil jsem předem převodem a vše se zdálo ok. Chodili mi informační emaily, ale jelikož mělo být zboží dodáno do 12 dní a tak se nestalo napsal jsem jim at mi v tomto týdnu zašlou ono zboží nebo vrátí peníze, reakce žádná. Můžete mi poradit jak mám dál postupovat. Ohlásit to na obchodní inspekci, nebo policii?Díky
Dobrý den,
tak už máte džíny doma? Pakliže ne, doporučuji osobní jednání - zavolejte v pracovní dny na 775 444 447, tam Vám poradí nejlépe. Prostudoval jste si obchodní podmínky a reklamační řád na jejich stránkách (viz horní lišta webu)? V krajním případě, vzhledem k tomu, že se jedná o nákup přes eshop, máte do 14 dnů nárok na odstoupení od smlouvy (a navrácení peněz na účet) bez udání důvodu, cituji z jejich podmínek:
VII. Odstoupení od smlouvy - zrušení objednávkyVšechny Vámi odeslané a naším serverem zpracované objednávky jsou brány jako závazné. Na Vaši e-mailovou adresu Vám přijde e-mail, ve kterém bude vaše objednávka našeho výrobku potvrzena. V případě, že jste si Vaši objednávku rozmysleli, je možné ji telefonicky nebo e-mailem zrušit a to jen v případě, pokud Vám již nebyl odeslán e-mail, že Vaše objednávka je již zpracována a byla odeslána. V tomto případě, je možné vrátit nepoškozený výrobek zpět e-shopu na Vaše vlastní náklady. V případě, že jste již výrobek zaplatili na náš účet, je potřeba nás informovat o tom, že zboží vracíte zpět, jakmile převezmeme nepoškozený výrobek , odešleme Vám zpět hotovost na Váš účet převodem, nikoliv poštovní poukázkou a to do 30 -ti dnů od vrácení zboží nebo odstoupení od objednávky. Náklady spojené s dopravou Vám nebudou navráceny.Pokud zákazník (objednavatel) odstoupí od již uskutečněné a zaplacené objednávky, bude mu zaplacená částka poukázána na jeho účet do 30 ti dnů od oznámení jeho zrušení.
Takže uplatnění zrušení objednávky ještě snad stíháte.
Vzhledem k tomu, že eshop disponuje i kamennou prodejnou (s možností osobního odběru), působí na mě věrohodně (doufejme) a nejspíše došlo jen k nějakému "zádrhelu". S dovoláváním práv na Ochranu spotřebitele vyčkejte až po přímém jednání s eshopem (pouze na výzvu přes mejl bych nespoléhala, zavolejte tam a chtějte vyjádření). Když neuspějete, podívejte se na stránky Sdružení pro ochranu práv spotřebitele (stačí zadat do vyhledávače) - tam jsou informace, jak jsou totožné případy právně ošetřeny.
Dejte vědět, jak to dopadlo. Vymyslíme případně další postup
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.