Nejste přihlášen/a.
Není zboží. Pracovala jsem jako OZ v potravinářském velkoobchodu, jezdila jsem po vesnicích i městech dělat objednávky, vybírala jsem platby, odečítala dobropisy, vyřizovala reklamace. Bavilo mě to. A VO dobře fungoval, bylo dost zboží a ceny nebyly přemrštěné.
Občas nějaké zboží chybělo. Ale když to byla třeba slaná očka či ananasový kompot, dalo se to omluvit. Jenže pak začalo chybět i běžné zboží, které chtěl každý. Mouka, rýže, sůl. A to už bylo vážné. Zpočátku jsme to omlouvali, jak se dalo, dokonce jsme, považte, občas i zalhali /sůl byla navlhlá, vraceli ji, rýže nebyla pěkná, plesnivá, vraceli ji.../, lidé tedy řekli - vezmu si to příště, ale nové zboží stále nebylo. Po 14 dnech už to nešlo obelhávat, nikdo by mi stejně nevěřil, tak bylo nutno přiznat barvu, že to jde z kopce. Řada lidí si stejně mezitím už sháněla nového dodavatele.
Je to velká škoda, dodnes na tu práci i kolektiv ráda vzpomínám, bylo to tam fajn. Ale, bohužel, ne dlouho. Jaga.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.