Nejste přihlášen/a.
využíváte v marketech samoobslužné pokladny, nebo dáte raději přednost pokladně s obsluhou, event. proč?
doplněno 03.08.13 17:20:já osobně tyto pokladny využívám jen když jsem tzv. ukecán a to proto, že je pokaždé nějaký problém. platím kartou, stravenkami a mívám lísteček z výkupu lahví. nakonec se stane samoobslužné placení asistenční službou a kompletně zasekáním celé zóny S.O.pokladen.většinou to dopadne tak, že kdybych šel do fronty normálně na pokladnu, tak jsem dávno doma. tyto pokladny jsou tak jako tak obsluhovány pokladní v případě problému a zrovna dnes, jako skoro pokaždé problém. nakonec jsem nemohl použít stravenky a platit jsem musel kartou s pinem, i když je bezdotyková.
čekejte prosím, probíhá přenos dat...
mám zkušenosti jen se samoobslužkama ve smíchovském (Praha) Tescu - sice používám, ale celkem děs: a) je to neuvěřitelný, ale neexistuje žádná odkladová plocha, kde by si mohl člověk po nákupu věci dát do batohu, tašek - protože před pokladnama je vždycky pěkně dlouhá fronta, ukládání rovnou z odkládací plochy pokladny je sobecký vůči čekajícím, takže si věci zas nahážu rychle do košíku, poodejdu stranou (celkem ani není kam) a NA ZEMI si ukládám nákup - hnus...;
b) všechny pokladny obsluhuje jen 1 dozor, a NIKDY nestíhá - problémy zákazníků, donášení věcí..., takže když mám problém já, tak musím i pěkně dlouho čekat;
c) jakákoliv chyba nejde opravit (žádná možnost krok zpět) bez asistence dozoru (chybu uděláte snadno - zadáváte i věci bez kódu (pečivo), zasunete blbě kartu...;
d) na odečtení poukázky za vrácené lahve si taky musíte zavolat dozor (!);
když k tomu připočtu, že na pokladnu si vždycky musím vystát pěkně dlouhou frontu (na rozdíl od začátků, kdy se to zavádělo, jsou samoobslužky na druhé straně krámu vždycky zavřené - možná běží v ještě horších špičkách, ale nějakejch 5 minut čekání evidentně Tesco nevzrušuje...), tak je asi opravdu lepší vystát si ještě o pár minut delší frontu na běžnou pokladnu (neboli nápad dobrej, jsem ochotnej tomu věnovat potřebnou zvýšenou aktivitu a pozornost, ale dík provedení a la Tesco zatím k ničemu - teda pro mě, Tesco asi něco na platech za pokladní ušetří, ale mě za bezplatnou brigádu pokladníka odmění horšími podmínkami než při využití pokladny s obsluhou... - no, asi typický příběh...)
ne
Z obchodů, které navštěvuji je tato kasa pouze v Tescu na Skalce v Praze. Vzhledem k tomu, že do tohoto obchodu chodím převážně pouze "naplnit" prázdnou basu od piva, tak ne. Bez asistenta je tento úkon nemožný, nedají se odečíst vrácené láhve s basou, a abych pak z basy vyndaval flašku po flašce, načítal a dával na váhu, to bych si fakt připadal jak debil...
ano
Nepamatuju se, kdy sem byl naposled u normalni pokladny v obchode, ktery tuto moznost nabizi.
ne
nevyužívám je, protože v obchodech nikdy neplatím kartou, jenom hotově. jinak s placením hotových peněz do automatické pokladny jsem se poprvé (a chválabohu zatím naposledy) setkala, když jsem si šla vyzvednout zboží z Alza.cz. nejdřív jsem si vystála frontu na pokladnu, pak jsem si vystála frotnu k obsluze, protože pokladna peníze sežrala, ale potvrzení o zaplacení nevydala no a nakonec jsem si šla vystát frotnu na vyzvednutí zboží
samoobslužné pokladny berou i hotovost, aspoň tedy co jsem viděl. naopak neakceptují bezkontaktní styk, myslím s platební kartou
Využívám, když mám jen nějaké věci, které vím, jak natukat (na název chleba nebo konkrétního druhu ovoce stejně za chvíli zapomenu). Neskutečně mě vytáčí, když někdo platí kartou na normální pokladně. Děsně to zržuje. Jinak jednou se mi na SO podařilo místo 3 rohlíků natukat 333 rohlíků :D.
Ne, nevyužívám, je mi to protivné. Nespěchám, a je mi milejší kontakt s člověkem za pokladnou než s přístrojem. - pt
Samoobslužné pokladny vyúžívám jen tehdy pokud kupuji zboží s kodem. Např. ovoce, pečivo, vratné lahve byl okaždé problém nejen pro mě, ale i pro pracovnici obchodu. Takže nákup byl delší než kdybych prošla běžnou pokladnou. Za námi fronta a pracovnice nervozní když jí to nešlo tak ajk chtěla.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.