Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jiná cena na regálu a u pokladny

Od: nakupci odpovědí: 14 změna:

Už se mi několikrát stalo, že na regálu se zbožím byla jiná cena než na pokladně. Když jsem řekl prodavačce, že na regálu, je jiná cena než na pokladně a když jsem jí řekl, at se tam jde podívat tak mi řekla, že to ví, že je to stará cena a že to ještě nevyměnili, že nestíhají a když řeknu že mi musí naúčtovat cenu u zboží tak mi řeknou, že to nejde že pokladna jinou cenu nevezme.

Jak se bráníte?

 

 

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

khetti*

0x

Já řeknu, že to zboží tedy nechci, at si ho nechají. Ale to málokdy. Tohle se mi občas taky stane a reaguji na to odmítnutím zboží pouze v případě, že rozdíl mezi cenou na regálu a na pokladně je vysoký. Jednou mi prodavačka řekla, že už to vrátit nelze, tak jsem jí na to odpověděla (zcela klidně a s úsměvem), at mi zavolá vedoucího obchodu nebo ředitele a že svá práva znám. Najednou to vrátit šlo.

 

ewa*

0x

Musí vám prodat zboží s cenou,která je na regálu.Když si to všichni nechají líbit a mávnou nad tím rukou,nic se nezlepší.Já to tedy řeším alespoň tak,že zboží odmítnu,byt je rozdíl třeba jen koruna.

malvinka*

Tento způsob prodeje se nazývá tzv. ,,klamavá reklama.,, Zákazník má právo koupit zboží za cenu takovou, za kterou je zboží nabízeno.

Moje vlastní zkušenost před pár lety jsem si zamluvila lednici cca cena 12.000 Kč. Po tomto kroku na ní byla připevněna cedulka zamluveno. Při vyzvednutí zboží se kouzlem cenovka změnila asi o 5000 - 6000 Kč. Tak jsem se ozvala a vyžádala si pana majitele. Prodavačka jej nejprve nemohla sehnat po telefonu a po chvilce mi jej předala. Po rozhovoru se mnou řekl, že za okamžik zavolá. Což i učinil. A nákup byl uskutečněn za původní cenu. Změnit cenu během 3 -4 dnů.

 

lidus*

0x

Konkrétně v Kauflandu jsem neměla problém a vše vyřešila na informacích, zboží mi prodali za cenu, která na něm byla uvedená a ještě se omlouvali.

raadek*
Ono je to těžký, když jsou tři holky na směnu, musí vybalovat, sedět u kasy a ještě přeceňovat. Zvlášt v těch marketech, když vedení mění ceny každý den. Já jsem v tomto tolerantní, protože to z obou stran stejně schytají jen a pouze prodavačky. R.
chelsi*

Přesně tak. Dala bych boda

 

chelsi*

0x

Prodavačky nejsou roboti, přála bych Vám si to jít vyzkoušet, abyste viděl, jaké to je vyčerpávající. Lidé, kteří v životě nedělali v krámě to asi neví, když tam prostě je špatná cena, tak si to neberte a slušně to řekněte, že tam je prostě špatná cena. Pokud prodavačka celý den poslouchá od zákazníků, většinou od těch neslušných, kteří ani nepozdraví, že tohle a tohle je špatné, je to vyčerpávající. Pokud je to nějaká malá samoobsluha, tak nevím, ale ve velkém obchoďáku je to jiné a lidé si myslí, že pokladní může za špatnou cenu, ale tam každý zaměstnanec má svůj úsek a pokladní "jen" sedí, i když je to někdy ta nejhorší práce... Proto, buďte na prodavačky hodní a nepruďte zbytečně, v krámě je to prostě těžké.

roboot*

Já rozhodně do prodavaček neprudím, ale některé jsou s prominutím kr...y! Kdyby blbé, ale krajně nepříjemné, pozdravit to neumí - nikoliv první, první zdravim já. Za to že jsou prodavačky jim nikdo nemůže!

 

hop®

0x

Pokladní za nic nemůže, a také nic nezmůže, pouze sejme čárový kód a vyskočí na ní cena z databáze. Pokud si toho všimnu a není to velký rozdíl, zboží většinou zaplatím a vezmu. Pokud ho za jinou cenu nechci, nechám ho na kase a pokladní ho stornuje, nemívám s tím problém (kromě zdržení, než přijde vyšší pokladní se stornoklíčkem).

Až na jednu výjimku, když jsem v Tescu kupoval vysavač s cenou 1299,- a na kase vyskočila cena 1499,-Kč. Pokladní mne poprosila, jestli bych jí zaplatil zvýšenou cenu, problém prý vyřeší na informacích - běžně to tak mají zavedené. Ovšem na informacích byla jedna mladá kráva (dámy prominou), která se se mnou hádala, že není možné, aby na regále byla jiná cena než na kase. Musel jsem jí dovést až k inkriminovanému regálu a cenu jí ukázat. Potom se (podle jejích slov) odešla poradit s manažerem - nevím o čem. ale když po chvíli vylezla s kanclu, s "úsměvem" mi sdělila, že po domluvě s panem manažerem mi rozdíl vyplatí - držte se - v poukázkách na nákup do Tesca! Chvíli jsem se držel, abych ten pult nepřeskočil a nešel pana manažera chytit pod krkem. Nakonec jsem jí velmi hlasitě požádal, "v tomto případě mi okamžitě zavolejte pana manažera", načež ona opět zalezla do kanclu. Asi po pěti minutách porady opět vylezla a s xichtem, který bych jí v tu chvíli nejradši trošku poupravil, mi předala vybojovanou dvoustovku...

chelsi*

Takhle se to dělá Je fakt, že nevím jaká mám jako zákazník práva, ale - "Náš zákazník, náš pán" - tak jaképak copak. Tak at si poukázky strčej za klobouk a navalej dvě stovky. Já v Tescu neměla problém snad nikdy, akorát nám tam nechtěli vzít stravenky nějaký - je fakt, že byly divný :D A jednou jsem si tam kupovala pyžamo a neodendali mi to co způsobí houkání při odchodu, nevím jak se to jmenuje, ale mě to nehoukalo a všimla jsem si toho až doma Takže jsem šla do našeho Tesca a tam na mě koukal pán, jak chleba z tašky, co to

 

bena*

0x

U nás máme několik obchodů, ty západní (Penny Market, Billa a Lidl) a pak český JIP (dříve Korrekt). V těch západních se mi to občas stalo a vždy jsem jim to tam nechal. V JIPu se mi to nikdy nestalo. Do JIPu chodím nejčastěji a taky nejraději, protože tam mají nejvíce českých výrobků a je asi nejlevnější.

 


0x

Řeším to tak že když cena nesouhlasí tak to zboží normálně nechám na pokladně.

 

nakupci

Já to obvykle zjistím až doma až když mám klid si sednout nad účtenku, ale to už mi není nic platné

Mluvím když jdu třeba pro levné máslo a beru k tomu několik věcí dalších tak když to markuje tak si nevšimnu co přesně naskočilo, protože nezvládnu koukat zároveň na ukazatel ceny a na čtečku co zrovna skenuje.

Nejdříve platíte a až pak Vám dá účtenku. Je sice možnost si stoupnout někam stranou a pročíst a pak se vrátit ke kase a poprosit o storno a že to drahé zboží tam necháte, ale vypadá to trochu "blbě" a v ostatních kupujících budete v nelibosti, že "zdržujete" frontu.

 

michalkolesa*

0x

Včera byla o tom reportáž v Pořadu události v regionech na ČT1/ČT24

ceskatelevize.cz/...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]