Nejste přihlášen/a.
Takže když zvedáš tuny železa, tak z toho cítíš endorfiny? Já z toho cítím smrad potu v posilovně A zcela neuč L no zbytečnou promarněnou energii )
To už je lepší šlapat na kole a kochat se krajinou, samozřejmě s minimem motorových vozidel
Co si kdo myslí je mi u zádele, dělám si co chci. I na elektrokole se šlape, i na elektrokole se zvýší tep a prohloubí dýchání, tak jaká pak lenost.
To jsou asi líní i všichni jezdci na koni, na něm ani šlapat nemusí jako na tom elektrokole, kůň odšlape všechno za jezdce. Ovšem počkat, zkoušel ten, kdo by tohle tvrdil, jet na koni a ví, jak namožené z jízdy mohou být svaly? A ví vůbec, kolik práce je okolo, než si člověk za odměnu na koně sedne?
Na sjezdovkách asi také jezdí lenoši, však jenom stojí a vezou se, žádná fyzická zátěž.
Rozdíl cen elektrokol a "obyčejných" kol není zase tak velký, nejlevnější elektrokola lze sehnat aji pod 20 000
To sice ano, ale komentáře, které tazatel popisuje mají asi hlavně "ne cyklisti". Pro ně bude i těch 20 000 Kč za kolo hodně.
Ono je to asi především o rychlosti . Jezdím na kole do práce cca 6km a je to takzvaně pohoda. Pokuď by to bylo třeba 20km , tak už bych o elektrokole přemýšlel . Běžně mě na elektrokole trhnou a to i duchodci . Ono šlapat trvale 25km/h kopec nekopec jen tak nikdo nezvládá , ale na elektrokole piánko. Mají u nás v práci i starší typy bez omezovaču a jak říkaj babetisti , tak je na těch elektrokolech předjedou , takže to je fičák.
Není to o lenosti, ale o tom, že pokrok prostě nezastavíš a také proto, že i lidé, kteří mají již méně fyzických sil, se mohou stále přiměřeně hýbat.
Z našeho turistického oddílu jelo 7 lidí na týden Krušnohorskou magistrálu. Zhruba 550 km. 5 mužů, 2 ženy. Z toho 3 klasická kola, 4 elektro. Naše vedoucí /76 let/ měla elektro, zvládla to v pohodě a krásně nám o tom vyprávěla. Ta ženská je nezničitelná. Tryskobabička.
Před podobnými lidmi klobouk dolů. V jejím věku se jen málokdo doštrachá pro rohlíky či na záchod a tahle čertova babča jezdí jako zamlada. A zdaleka není symbolem lenosti.
Tak, Ivo, i když to tady nečteš, hodně zdraví a dalších kilometrů pěšky i na kole. A ti, co sedí doma na zadku, at se chytnou za nos. Že sedí a tuční je jen jejich problém. Jaga.
Symbol lenosti to neni, jen pomůcka hlavně do kopce a posune to možnosti. S motorkou to srovnávat nejde, ta jede sama, ale elektrokolo je jen dopomoc, samo to nejede (aspoň ne ty legální)
A klidně to může být naopak symbol aktivního života, protože si nevezeš prdel v autě ale šlapeš. Přirovnal bych to k výšlapu, kdy ti někdo nese batoh - taky nejdeš za svý ale s pomocí.
To že to někdo upraví a pak to motorka prakticky je, to už je jiná věc a za elektrokolo to nepovažuju.. To už je el. motorka.
Elektrokolo je i pro mne symbol lenosti. Ale tvrdá data jsou tvrdá data, nedávno jsem natrefil na článek, ve kterém byly výsledky jendoho výzkumu.
Je jízda na elektrokole vůbec zdraví prospěšná, když vám pomáhá elektromotor? Odpověď je jasná
Větším symbolemm lenosti je pro mne elektrokoloběžka, říkám jim kolostojka, případně kolosedka.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.