Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Autolakovna a zakaznici

Od: gubaxan® odpovědí: 10 změna:
Zdravim.
Prosim o radu, protoze uz fakt nevim kde hledat zakazniky.
Mam autolakovnu a zatim jen jednoho zamestnance, obcas mu pomaham kdyz neresim papiry a uz jsem unaveny ze vseho a nemam ani chut na praci, protoze za 5 mesicu nic nevydelavam, jen na najem, material a plat zamestnanci.
Kde hledat zakazky? Obvolal jsem odtahovky, servisy a odpoved je vzdy stejna-uz nekoho mame a ani je nezajima lepsi cena a kvalita.
Nebo jak se dostat k pojistovnam? Tam je to urcite tak, ze chteji neco na ruku, nebranim se tomu ale nechteji semnou ani mluvit…
Co delam spatne?

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

asd1

7x
Řemeslník ktery nemá práci, obvolava zákazníky a podbizi se levnou cenou je podezrelej. Inzerovat kvalitu,mít hezky udělaný stránky. Smluvní servis pojištovny,krachujici mini lakovna s jedním zaměstnancem nemá moc šancí.
Když to krachuje tak pustit zaměstnance a dělat sám, když ani tak tak to zavřít a nechat se zaměstnat. Dlouhodobě nic nevydelat je nesmysl,to tě jen zabije.

 

pb®

2x

Zaměstnance vyhoďte a pracujte sám. Pokud máte málo zákazníků, nepotřebujete zaměstnance. K autolakovně si pořiďte ještě pneuservis. Nakupte zouvačku a vyvažovačku, za chvíli začíná přezouvací sezona. Na podzim už nebudete vědět, kam dřív skočit a zákazníky budete mít na 14hodin denně včetně víkendů a budete je muset odmítat. Manžel takhle začínal, na zouvačku a vyvažovačku si půjčil od známých, během první jarní sezóny si na sebe stroje vydělaly a půjčku vrátil. Podzimní přezouvání už dělal na polovinu úvazku a od nového roku skončil v práci a pneuservis dělal naplno. Teď začíná čtvrtý rok, ze zákazníků si může vybírat a taky jisté národnosti kvůli opakovaným špatným zkušenostem odmítá. A uvažuje o tom, že si stáhne reklamu z mapy.cz a maps.google.cz, už nepotřebuje, aby ho hledali noví zákazníci.

Vy se asi tak trochu flákáte. Když nejsou zákazníci, nemůžete pořád dělat papíry. Můj manžel dělá všechno sám, včetně objednávek dílů, faktur, počítání DPH.

 


0x

Přesně takto, jak jste to popsal, přesně tak to děláte blbě.

Proč jste si radši TŘEBA nepostavil Mc-Donald někde UPROSTŘED LESA? Pane SUBSTITUTe

trochu jinak:

Mám pekárnu, jednoho zaměstnance, můj chléb se prodává MÁLO, už jsem unavený.

Kde prodávat MŮJ chléb? Je přece dělaný s LÁSKOU a z kvalitních MATERIÁLŮ a můj chleba chutná NEJLÉPE

Halo lidi - JÁ JSEM TADY - a kupte si můj chléb ! HALO HALO

= Tak toto bylo dávno, si myslet že si postavím lakovnu a lidi budou PROSIT, abyste jim něco NALAKOVAL...

Dnes musíte část svého přijmu odevzdávat těm, kteří Vás budou PROPAGOVAT- PROPAGACE, nikoli zaměstnávat ty, kteří vám uberou z toho mála, které máte.

Žijete - BOHUŽEL - někde v roce 1975 - 2010

Možná bych vám dal bod... ale..., smajlíci, řvaní, tučné písmo, mně od toho tak nějak odradilo

Ale já přece nekřičím, jen zdůrazňuji myšlenky, a kterých vím, že by se mohli vytratit ve větném SDĚLENÍ.

Tady se přece bavíme o MARKETINGU, na který lidé studují, aby pak lidem jako dotazovatel MOHLI PORADIT.

Když někomu řeknete slovo "PENÍZE", tak každý bude mít pod pojmem PENÍZE jiné věci, jeden vysněné pneumatiky, jiný, jak si je dá na knížku, ženě či dětem, další jak se hezky za ně opije nebo třetí - třeba - jak si zahraje ruletu.

Jak tomu chcete předejít jinak, než že ty texty ZVÝRAZNÍTE

Klidně mě bod nedávejte ..., nejsem tu pro ně, snažím se poradit, protože to co řeší pán, neřeší jen Autolakýrníci ale všichni podnikatelé, BO doba se změnila ale oni zůstávají ve STARÝCH KOLEJÍCH

A zase křičíte

Psaní velkými písmeny ("VELKÁ PÍSMENA") se často interpretuje jako křik, a proto se nedoporučuje.

Místo toho zvažte zvýraznění textu tučným písmem nebo kurzívou.

Protože když píšete velkými písmeny, příjemci to interpretují jako ekvivalent křiku.

Pane Juro, opět s Vámi souhlasím.

Ok jen aby pak mé rady nebyly k ničemu. 1000 krát se mi stalo, že lidé, kterým jsem poradil, řekli to znám, ale v podstatě neznali nic, neuměli to správně aplikovat a brali to za nicotnou radu.

Přitom o tu behavioralitu, přesnost pochopení a konečnou realizaci propagace, jde až na 1. místě.

Představte si trh, kde je 100 zákazníků a ty má rozděleny 10 zhotovitelů. Přijde pán "dotazovaný" a my máme mu poradit jak dotazovatele na ten trh umístit. To ale znamená, že současní substituti se musí vzdát části zákazníků.

Taková jednoduchá věc, která je jasná jak facka, ale realizace je nesnadná, je dlouhá a ne vždy úspěšná. Nejhorší nemocí není kovid, ale prokrastinace

@karelum no vidíte, jde to.

Opravdu si mysléte že tazatel si vezme k srdci, nebo se jí bude řídit, když odpověď vypadá jak od 12-ti leté holčičky (smajlíci kam se podíváš, ještě chyběla srdíčka a bylo by to komplet)

A nebojte, pokud se tazatel bude chtít řídit vaší radou, tak to udělá.

No, a pokud ne, tak stím stejně nic neuděláte.

 

id

0x
Jaké náte webovky? Kdo je dělal? Kde dále inzerujete? Kdo chce nalakovat auto, v první řadě chytne mobil a hledá dodavatele.
Na webovkách je nutné zvážit každé slovo, aby vás vyhledávač našel.
Psát rychke, kvalitně, levně je o ničem. Zkoušel jste se sám nalézt jako zákazník? Vemte si příklad z prvních webovek co jste našel.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]