Nejste přihlášen/a.
Četl jsem tento článek
Ještě to sice asi není definitivní, ale pokud by se od roku 2035 nesněly prodávat vozidla která produkují nenulová CO2
kdy by se asi měla přestat vyrábět?
Slyším, že někdo čeká na nové vozidlo i více než 1 rok a přitom nových vozidel jsou plné sklady.
Nevím jak dlouho trvá než se vyrobené vozidlo prodá - rok , dva a nebo i více - před časem do toho udělala zásah pandemide protože vozidlům chyběly nějaké čipy které se u nás nevyrábí.
EU se nerozadne dokud bude korumpovat členské státy přidělováním všelijakých dotací...utrácení EU miliard neschopní politici prezentují jaké své úspěchy...dokud nepřestanou proudit peníze správným směrem, nic se nezmění...
Na tohle je prostě tato planeta malá...
Vsechny osobni auta sveta vcetne jejich majitelu, rodinnych prislusniku a vzdalenych pribuznych by se vlezli do Grand Canyonu.
140x.
Sice je Grand Canyon velky, planeta je ale mnohem vetsi.
Planeta je malá. Tolik aut nikdy nebylo. Stávající volné plochy jsou jedno velké odstaviště aut. Sídliště ze sedmdesátých let na to nebyly stavěné, životní prostor pro lidi ubývá, místo zeleně se staví další a další parkovací plochy. Dneska už je nedychatelno i v malých obcích. Předčasně umírají jen v EU 400 tisíc lidí ročně v mladém věku a to pouze ze znečištěného ovzduší.
Tolik aut nikdy nebylo.
To je argument jak noha.
Ano. Vazne. Po dlouholetem archeologickem vyzkumu bylo zjisteno, ze skutecne nikdy - v cele historii planety Zeme - nebylo aut tolik jako je dnes.
Otazkou zustava, co se takovym hlubokomyslnym argumentem chtelo zdelit.
Kolicku na pradlo byvalo v minulosti take mene.
tomkk... výsledek několika let totality. Ovce už budou jen ovce a mladá generace se zajímá jen o sebe, ale neuvědomuje si, že o sebe znamená z velké části o svou zemi.
tomkk...s vašimi názory plně souhlasím.Tak nějak to je a bude. Nicméně za sebe,je mi z toho smutno.Taky by jsem chtěl mít velké SUV..nemám.jen 15-let staré auto a jezdit na dovolené k moři...nejezdím...jen párkrát vyjímečně a taky si trochu,se vzrůstající životní úrovní,chtěl víc a víc ukusovat pověstného koláše...A nechci se vátit na kolo a do MHD.Za mlada jsem si této vymoženosti zažil více než dost.Jsem rád,že mi je tolik,kolik mi je,..ale v této době se všechno tak rychle mění.Všechno se tak rychle stahuje.Fakt nevím,jak to dopadne všechno.
Axus s tím kolíčkem to je taky argument jak noha. Ten taky žere vzduch a vypouští jedy, které všichni musí dýchat nehledě na oteplování celé planety? Ne nadarmo se říká, že člověk je největší predátor, ale to je slabé slovo, protože tím zabíjí i sám sebe. Celosvětově předčasně umírá desetina lidstva na následky znečištěného ovzduší.
Takže tedy i u nás by se měla auta na baterky masívně dotovat, stejně jako v Číně? Nejen auta, ale i jejich výrobci?
Tak pokud je auto vyrobený a na skladě, proč ne. Pokud si tedy nevymýšlím. U auta za tři míče bych si asi trochu vymýšlel a takový auto bude taky na skladě?
Já jsem mírným optimistou. Němci, poté co kopli Makrelu do ).( začínají trošku reálně pohlížet na svět. Takže pochopili, že takové blbosti jako Euro 7, nebo povinná elektromobilita jsou hrob evropského automobilového průmyslu a začínají tahat za záchrannou brzdu Ostatně čísla hovoří jasně
Stejně se zachoval i Stelantis, který před rokem halasně vytruboval konec dieselů u osobních verzí Berlinga i Partnera (tedy Riftera) - a ejhle - prodeje těchto populárních aut padly totálně na dno, takže začali znovu vyrábět tyto auta se spalováky - ano, i s diesely . A aby nevypadali jako totální idioti, prodávají to jako N1, s tím, že už při prodeji odstraní mřížku a uvedou auto do stavu, jak se prodával před zmagořením Tavarese.
K tomu další ,,ohýnek´´ na lodi - navíc prakticky v sousedství Wadensee - takže věřím, že konečně pochopí i Holanďani jak ,,ekologické´´ jsou tyto elektrické vozidla a jaké obrovské štěstí zatím máme, že sice shořely lodě, mrtví už taky byli, ale to je jen demopverze toho, co nastane, až podobným způsobem blafnou třeba podzemní garáže v centru města typu třeba Budapesti, kde jsou i v historických částech.
Ostatně i Deutsche welle přichází s pozoruhodnými názory, které bych si ještě nedávno netroufl s Německem spojovat
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.