Nejste přihlášen/a.
V každé prodejně s naprostou samozřejností dostáváme při nákupu účteku. Jen v Albertu se ptají, jestli chci účtenku. Nevíte, proč se ptají, když všude ji dostaneme automaticky, každý si chce zkontrolovat nákup. Co si o tom myslíte?
Včera jsem byla zrovna v Albertu a pokladní se mě zeptal, jestli chci zkrácenou, nebo normální účtenku. Já žádnou. Průběžně se na displeji dívám, co mi markuje a to mi stačí.
Zdravím, ne každý si nákup kontroluje, lidé často účtenku vyhazují do nejbližšího koše...
Plus minimálně u nás Albert teď nabízí dlouhou účtenku (na které jsou vypsané jednotlivé položky nákupu, prostě klasická účtenku) a krátkou účtenku (kde je napsaná jenom celková cena za nákup, není to rozepsané), aby se ušetřilo místo na pásce.
No myslím, že celý "problém" je v tom, že Albert má teď chvíli novou aplikaci, ve které, pokud se s ní teda při nákupu u pokladny přihlásíte, se Vám ta účtenka zobrazí. Takže prostě se snaží být Albert "in" a chovat se ekologicky ( nedává tištěnou účtenku, když ji máte v mobilu ).
Tak jsem se schválně podíval do té appky a je to tak, jak jsem psal - stačí v ní jít do "Peněženky" a v ní do "nákupů" a jsou tam komplet všechny účtenky.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.