Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Neúspěšná reklamace obuvi

Od: jurasv odpovědí: 8 změna:

zdravím, koupil jsme si značkové sportovní boty ve Sportisimu a po třech měsících se mi prodřely paty až na plast (zezadu). Volal jsem do prodejny a prý reklamaci zamítli. Proto by mě zajímalo, kam se obrátit s prověřením reklamace. Má cenu hrozit ČOI při vyzvedávání reklamace? Nebo po čase reklamovat znova třeba na jiné prodejně? Znáte nějaké páky na toto?

Díky, Jiri

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mowla*

0x

Pokud ti prodejce (dovozce, výrobce) reklamaci odmítl, s opětovnou pravděpodobně také neuspěješ. Takže máš dvě možnosti - jednak se obrátit na ČOI či SOS a případně případ medializovat a nebo najít soudního znalce v danémobotu, nechat si zpracovat posudek a v případě, že posudek vyzní pro tebe příznivě zamítavé rozhodnutí rozporovat - přinejhorším až u soudu (s rizikem, že vše nakonec zaplatíš). Vlastně máš ještě třetí možnost - vykašlat se na reklamaci a vzít si z případu poučení.

ivetinka*

Já jsem taky koupila obuv a jsem zatím spokojená, kupovala jsem si i pernamentky a kše bylo v pohodě a spokojenost. Před časem jsem holce kupovala taky obuv normálně v krámě. A když jsem to reklamovala a musela jezdit do 20Km vzdálené prodejny, tak jsem to vzdala. Taky mi říkali, že ji dcera špatně používala. Nechala jsem to a už jsem tam v kolíně na zálabí nikdy nic nekupovala. Ale je pravda , že kdyby se obrátilo na SOS spotřebitele, tak dokážou poradit. Iva

 

k2

0x

COIka se neuznanymi reklamacemi nezabyva, pokud je reklamace vyrizena v zakone lhute (at uz kladne nebo zaporne), tak na tom nema co resit.

 

prudic

0x
Boty zahoďte, kupte si nové. Kupte si správnou velikost, naučte se používat lžíci na boty a zavazovat si tkaničky. A taky nenoste stále jedny boty. Pak se vám tento defekt NIKDY na obuvi neprojeví.

 


0x

pokud byly hodne drahe a mate cas se handrkovat , tak najit soudniho znalce udelat znalecky posudek , pokud bude ten posudek OK pro vas , dat je k soudu a vse vam pak proplati

 

karjala*

0x

v každém případě to řešte v prodejně osobně a nechala bych si písemně napsat důvod zamítnutí reklamace. Nenechte se odbýt. S papírem (kopií, kterou si uděláte) se pak obratte na SOS, případně i ČOI (dle zákona o ochraně spotřebitele na to máte nárok, jestli se tím budou nebo nebudou zabývat nevím).

 

dasah*

0x

..no to je ale náhoda...dnes jsem si vyzvedla boty nike v prodejně sportisimo po neúspěšné reklamaci, kterou jsem 3x opakovala.a právě hledám, jak bych měla postupovat dál. Boty jsou 3měsíce nošené a mají na patách na podrážce díry jako nehet u palce. Poradí mi někdo, jak postupovat dál?...moc děkuji Dáša

asd*

Znalecký posudek, kterým prokážete že opotřebení neodpovídá běžnému a jde o vadu obuvi.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]