Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jezdit po celé ČR v Citigo?

Od: dalina odpovědí: 19 změna:
Zdravím. Jen by mě zajímal váš názor. Hledám práci. Našla jsem pozici která by mě zřejmě bavila. Při pohovoru jsme si (myslím) dost rozuměli. Pozice je spojená se spoustou ježdění (denně) po celé ČR. Ročně nějakých 60tis. km. Pozice není manažerská nebo obchodní. Bylo mi sděleno, že služebním autem je Škoda Citigo. No a mně to přijde jako úplný úlet. Nečekala jsem nějaké našlapané dělo, nepotřebuji si dobrým autem nějak honit ego. Ale na tolik km, na denní ježdění, mi to přijde fakt mimo. Myslím tím i bezpečí nebo to že to auto prostě není dělané na dálkové ježdění, na dálnici a tady jde o přesuny mezi většími městy. V kanceláři přece také nesedí na dřevěné židli jen proto, že to stačí.
Tak mě jen zajímá, jak byste to vnímali vy. Jsem rozmazlená a to auto je v pohodě? Nebo je fakt k tomuto účelu nevhodné?

 

 

19 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

motak

3x
Ano,máte pravdu.
dalina

Děkuji za názor

 


2x

Presne takhle ziskali htp svoji spatnou povest. Manageri to levne nakoupili a dali to jako sluzebaky obchodakum, kteri s tim letaly denne 160 po dalnicich. A pak vsichni na htp nadavali, ze se pecou a nic nevydrzi. Ale nikoho uz nenapadlo, ze to byl motor konstruovany na jezdeni kolem komina.

-

Je to silenost. Jak pro ridice, tak pro auto. Neni to na dalky urceny ani staveny.

asd1

HTP získal špatnou pověst protože to je totální paskvil, těm obchoďákům se to jen projevilo dřív. Jakto, že blbej FIRE 44 kW podobný ježdění dává v pohodě a podobný problémy nemá? Ten běžně dává 400kkm moc problémů nemá, rozhodně ne takový jak první HTP kde se přehříval olej, skákaly rozvody, sypal se kat do ventilů a podobný "drobnosti" To neni obchoďákama ale motorem...

 

asd1

1x

Je to úlet. Taky vizitka jak firmě záleží na lidech...

Citigo je malý hopsadlo kolem komína, na denní ježdění dálek absolutně nevhodný..

Vhodný auto od Schade je aspoň Rapid, Oktávka... Jinak třeba Focus.. Samo s odpovídajícím motorem + klimoška.

 


0x

A co byste si tak představovala? Fábii? to by bylo jako z deště pod okap.
jen tak mimo se Citigenm zkušenosti nemám,ale dle zakázek jsme denně najeli skoro 100 s LUP-em žel někdy i s porušením předpisů když jsme tam jeli v pěti lidech.žel po D nikoliv

dalina

Myslíte 100km denně třeba s 5ti zastávkami? Tady jde o ježdění z Budějovic do Plzně, do Prahy, Karviné, Znojma, Karlových Varů, Ostrava, Chomutov, Ústí nad Labem... Všechno štreky na několik hodin. Prostě si myslím, že už by to mělo být trochu o nějakém pohodlí a bezpečí, no ...
motak
Pokud požaduje zaměstnavatel takovy nájezd,mel by k tomu dat i odpovídající nástroj. Tj auto,se kterým se to da realizovat. Nevím jestli dřív umře to citigo nebo tazatele.
Někdo kdo cely den vrtá díry do zdi taky asi neporidi zaměstnavatel Aku šroubovák v lidlu...

Ne jen s jednopu dlouhou-ráno tam a navečer zase zpět.Ale žádná dálnice jen silnice 1.třídy a okresky

 


0x

Takový roční nájezd v citygo je sebevražda city od slova město?

dalina

Já proti malým autům nic nemám, sama mám svůj H i20, ale jezdím s ním nakoupit, na výlet a 3x za rok po dálnici... Taky mi to přijde zvláštní

 

vilik*

0x
Fakt 60000 km ročně?
To máte v průměru 270 km denně, za předpokladu 250 pracovních dnů a z toho odečtených 20 dnů dovolené.
I při průměrné rychlosti 50 km budete trávit 5 a půl hodiny denně v autě. Pokud dobře počítám, máte na veškerou práci pouze 2,5 hodiny.
To se opravdu zaměstnavateli vyplatí šetřit na autě?
Já osobně bych se asi rozhodl podle ostatních kritérií. Jak snadno získáte jinou práci, jak moc má tato výhod oproti jiným, které se mi nabízejí, v jakém rozsahu by byla práce pro tuto firmu požadovaná a také finanční ohodnocení.
Pokud byste se rozhodla na pozici nastoupit, máte právo ve zkušební době odejít.
dalina

Ano, je to skutečně tak. Zrovna jsem na podobné pozici skončila, ale tam jsem jezdila golfem 1.4tsi. Jak jsem psala jde o návštěvu všech větších měst od Karlových Varů, Plzeň, Chomutov, Ústí, Olomouc, Ostrava, Brno,
po Znojmo... Ona ta osmička se úplně nedodržuje, někde se přespí tak je času více...
vilik*
Jak jsem psal. Vy musíte vědět, jak moc má nabízená pozice jiných výhod a jak snadno či těžko naleznete jinou možnost práce.

 


0x

Jezdila jsem před lety se Š Forman. Bylo to prima auto. Když firma svou činnost skončila a já přešla do jiné, dostala jsem Forda Fiestu. Měli jsme je všichni, nebylo na výběr. Zvykla jsem si na něj a to jsem najela ročně okolo 50 tisíc km. Jen když se někam zaváželo zboží, vzala jsem si Forda Courier.

Nevadilo mi žádné auto, jen když to jelo. Ti fordíci byli vcelku bez poruch. Jaga.

 

 

liska5

0x

Tohle ani dobrým vozem. Já se mám ráda.

 

id

0x

Dalino, několikrát zmiňujete bezpečnost Citiga. Víte, že v roce 2018 bylo Citigo na třetím místě v tabulce bezpečnosti vozidel ze škodovek? Takže jej považuji za bezpečné. Jak je to dnes, nevím.

asd1

Bezpečný s ohledem na to že to je malý auto který nemá ani tunu. |Krátký deformační zóny atd. Klasický střední auto co má 1200 - 1300 kg a o 30 cm delší čumák je na tom o hodně líp. Kromě toho má krátký rozvor = ve vyšších rychlostech je citlivý na boční vítr, skáče jak koza atd. Prostě je to auto do města a ne na dálnici a dálky... Jednorázově to jde přežít v pohodě, ale dálky denně už nic moc. Mmch. za lepší auto než Citigo považuju Pandu (spíš tu starší hranatou)

id

A já snad tvrdím, že je to auto vhodné na dálnice?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]