Nejste přihlášen/a.
Je nás jistě víc, pro koho jsou nákupy přes internet spása a často i jediná možnost, protože ani v 7, ani v 10 bychom do obchodu prostě nedošli. Vypadá to, že současná situace přiměla i některé pochybovače, aby přehodnotili svůj názor a využili této služby. Jak se na tento způsob nákupu díváte? Máte nějaké zajímavé postřehy? Přeji pěkný den. Patronka
Jednou jsem to vyzkoušela, ale je to už dávno. Bylo to dobré a a doprava byla levná. I zboží se mi zdálo lepší než to, co bych si mohla v reálu vybrat sama. Jednalo se o zeleninu a byla v perfektním stavu. Ale protože se ráda pohybuji, tak pak už jsem to dál nevyužívala. A v tuto chvíli jsem to ještě nepotřebovala, ale kdyby nebylo zbytí, tak bych klidně tuto službu využila znova. Ale někde někdo psal, že oni toho teď zneužívají a berou si nehoráznou cenu za dopravu a dokonce snad i to zboží zdražují. Ale už nevím o kterého dodavatele to šlo. Asi "Rohlík".
Dobrý den, zkušenosti mám z Tesco - vždy naprostá spokojenost a bez problémů. Dal se objednat nákup i na druhý den nebo určitě o den později. Bohužel, současný stav je takový, že nyní je objednávka vyřízena (dovezena) až za 14 dní. Není to chyba Tesco - jsou zkrátka přetížení a nemají šanci to stíhat. Některé položky jsou omezeny počtem, je omezena celková váha nákupu a již nedonášejí nákup až do bytu. Ceny (včetně dopravy) jsou stejné, resp. žádné drama se nekoná. Takže, kdo je např. čerstvě v karanténě, tak musí mít hlad až za 14 dní od objednávky . Zdravím!
patronka - Vy nakupujete v Tesco v Praze a tam je i více možností (Košík, Rohlík a možná i další). Patrně tam není Tesco tak vytížené. K nám zajíždí Tesco z Kolína a při minulé objednávce byl první týden plný, druhý týden plný a ve třetím týdnu byl poslední den ještě volný. Opravdu žádná "hitparáda".
Před velkými svátky je to podobné, ale je možno si zarezervovat třeba i dva termíny, objednávku pak definitivně upravit den předem. Kdo objednává pravidelně má už jasnou přestavu, co může v následujích 14 dnech potřebovat. To omezení počtu může být i úsměvné, místo 10 ks sójových suků dodali jen 6.
k doplnění: rohlik.cz a kosik.cz mají vlastní sklady jen pro eshop, kdežto itesco.cz dodává z nejbližší prodejny, pro mne konkrétně ze Zličína. Protože objednávku lze upravit do 23 hod den před dodáním, občas se stane, že není všechno skladem. Těsně před dodáním pošlou mailem definitivní dodací list, jenže to už se s tím stejně nedá nic dělat. Většinou dávají rozumné náhrady, které si nechat nemusím, ale už se mi stalo, že se nezadařilo. Třeba místo uzeného bůčku, který jsem potřebovala do velikonoční nádivky, poslali bůček neuzený. Naštěstí bylo ještě dost času opatřit jiný . Tentokrát nedodali vůbec žádné sušené droždí, pak jsem ale někde četla, že ho nemají nikde. Naštěstí nečekám až mi dojde zásobička úplně, tak snad se objeví.
Mamka chtěla vyzkoušet včera a pochvalovala si to. Je vystresovaná z chození do obchodů, mě tam pouštět nechce, od té doby, co jsem měla zvýšenou teplotu a byla jsem tak unavená, že jsem prospala 17 hodin. Je to dost plné a vykoupené, nebyla volná hodina, ale pak se najednou jedna hodina na dodání uvolnila ještě ten samý den. Dopravce to dá ke dveřím a z pozvzdálí sleduje, jak si to zákazník převezme.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.