Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Pavel Novotný

Od: culdabulda1* odpovědí: 103 změna:

Omlouvám se, že zase vkládám "politickou" otázku - ale nechápu, proč mají takoví lidé, jako je Pavel Novotný v mediálních diskuzích neomezenou svobodu, zatímco se příspěvky ostatních lidí mažou a to nejen zde na této Poradně... ale je fakt, že se nebudu divit , když mne zase smažete - "demokracie" jede ...

 

 

103 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

vilik*

15x
Před časem, kdy jsem objevil tuto poradnu, jsem četl sice většinou neobvyklé, ale celkem rozumné a občas i překvapivě objevné příspěvky paní Marcely, a na internetu občas zachytil celkem buranské a možná i odsouzení hodné působení jakéhosi sebestředného člověka, který byl médii nazýván protekčním frackem.
Nyní znám z poradny Culdubuldu, která dle mého názoru s přibývajícím věkem rozhodně podle své prezentace zde nemoudří, a z ostatních médií sice stále sebestředné a buranské výstupy Pavla N., které jsou mi ale v poslední době i přes některé odlišnosti kupodivu názorově bližší, i když cíleně je nevyhledávám.
Osobně ale neznám ani jednoho, v reálném životě může být všechno jinak.
culdabulda1*

@vilik

- to jsem to "dopracovala" !

- u mne to bylo naopak : zpočátku jsem se jeho "příspěvky" bavila, nebot jsem je považovala za vtipnou nadsázku (mám takový humor ráda) - ale postupně jsem pochopila, že to myslí vážně - a to se žádnému hlupákovi z lidu (natožpak seniorovi, který vyrůstal za "socíku" ) - líbit nemůže, to uznejte ! - to by si tehdejší "soudruzi" nikdy nedovolili ! - to by ten 89. přišel daleko dřív, ne?

vilik*
Mně se nejvíc znechutil jako šéfredaktor bulváru. Vím, že lidi to čtou nikoliv kvůli poznání a poučení, případně kvůli zábavě, ale kvůli drbům a "senzačním odhalením". Možná to bral pouze jako práci, myslím si ale, že obsah vydání odráží částečně charakter člověka, který je za tento obsah zodpovědný. A takové myšlení, potažmo člověk, který má takové morální nastavení, nevyvolávají ve mně příliš kladných emocí.

 

etana*

10x

Jako starosta je nejspíš docela užitečný občanům, což je koneckonců nyní jeho práce, ale nebývá to tak docela zvykem, starat se, co si přejí voliči, takže za mne cajk, ale jinak je to skutečně nevychované prase, bez ohledu na politickou či nepolitickou orientaci. Ovšem od dob, kdy začala být populární hulvátská huba (autor této modní vlny v současné chvíli dřepí na opevněném Pražském hradě a chtěl by mít pravomoci jak Putin) mají i nevychovanci možnost uplatnit se v politice, tak co naděláme?

 

ben®

9x

Dobrý den, je to syn svého otce - a ani jednoho z nich nemusím (jeden je až neuvěřitelně pozitivní a "rozesmátý" a druhý je arogantní ho*ado). Ovšem, musím tolerovat jeho právo na vyjadřování, i když u toho trpím. Zdravím!

Vidím to stejně . A druhý je blekota k tomu.

 

lipanek

7x

Stále platí - všichni jsme si rovni, ale někteří jsou si rovnější. Bylo to dříve, je to nyní a bude to i v budoucnu.

 


6x

Svoboda projevu je něco, co bolševik nikdy nepochopí.

culdabulda1*

jenže můj příspěvek se týkal právě toho, že "svobodu" projevu nemají dnes všichni tak úplně stejnou - a zvláště pokud jde o projevy vulgární a nenávistné ! - Ale to je jedno, ono to nějak dopadne - v historii se vždycky všechno nějak "vyřešilo"

Moderování diskuse a cenzura jsou dvě zcela odlišné věci.

culdabulda1*
21.10.19 13:53

? - sorry

skeptic

Svobodou projevu se moc neohánějte. Před časem jste se zde vyznal z lásky k Hatikvě - budiž, это ваше дело. Stačí holou větou zpochybnit jistou událost a denier v ČR dostane nepodmíněný trest.

fakus*

Urážení lidí se dá nějak pochopit? Co do všeho melete bolševiky? Už mě s tímto argumentem začínají lidi,podobného myšlení pěkně srát. On jako státní úředník by měl dodržovat určitý kodex projevu a dress code. Zatím je to pro mě vůlgární hovado.

renda2

Fakus, druhé kritizujete za to, že nenapsali jedno r, ale sám píšete sprostě.

danys*
Játhro to chápe nejlépe, on vám to vysvětlí

Cenzura si nás všechny chce přetvořit ke svému obrazu...

 

takt

4x
On je i tady? Je pro média zajímavý, protože má vysoké sebevědomí a umí odrážet kritiku, nebere si servítky díky své velké neomalenosti a nadřazenosti nad nižší vrstvy. Rád je veřejně v první linii využívaný jako štít pro bojácnější kolegy, proto ho taky zvolili za starostu. Má hroší kůži
elane

A proč se divíte. Je to prostě Švejk české politiky. Stejně jako Josef Švejk, je P. Novotný pro lidi zajímavý a rádi si přečtou nebo se podívají na: "Příběhy dobrého starosty Pavla Novotného v přímém přenosu".

 

 

mota

2x
Ja vas chapu, navazi se do vase soudruha mlaticky, tak ho nemate rada.
Nastesti asi lide v Reporyjich ho znaji, tak proto si ho dobrovolne zvolili za starostu.
Ja na tom taky krasne videt, jak jste zmasirovana medii, vubec ho neznate a jenom podle toho co se doctete v mediich vite jaky je. Podobne jako mnozi vidi v Gottovi boha bez chyb, protoze to rikali v televizi a psali v blesku.
iz*

Přímou volbu starosty (ještě) nemáme.

007cz

Kde se píše o přímé volbě?

iz*

007cz, přečtěte si ještě jednou odpověď, na kterou jsem reagovala. (Starostu nevolí občané přímo.)

007cz

Iz,Tak ještě jednou, kde se v odpovědi píše o přímé volbě? ,,Nastesti asi lide v Reporyjich ho znaji, tak proto si ho dobrovolne zvolili za starostu,,

Lidé si ho zvolili do zastupitelstva, nikoliv za starostu. To už bylo výsadou (a omylem) dalších spoluzvolených.

@zajda888 : zpochybňujete výsledek tajné volby nebo svéprávnost volených zástupců?

iz*

Pro 007cz: "Nastesti asi lide v Reporyjich ho znaji, tak proto si ho dobrovolne zvolili za starostu."

mota
boze mam se vam omluvit za tu formulaci, aby ste prestali resit *coviny? Je snad jasne, jak jsem to myslel...
007cz

Iz, zastupitelé nejsou lidé?

 


2x

A mně P. Novotný vůbec nevadí, protože je mi jeho život naprosto lhostejný. Občas ho vidím v pořadu "Partička", pokud se teda jedná o toho samého člověka a tam je docela zábavný. Já nevím o co Vám jde. Vy bydlíte v tom městě, kde je on starostou? Jestli ano a on Vám vadí, tak udělejte nějaký průzkum mezi občany, jestli vadí i jiným, napište petici, že si ho jako starostu ve svém městě nepřejete, nechte si ji podepisovat a tu pak předložte na patřičném úřadě. Jinak vaše otázka, ani stížnost nemá vůbec žádný smysl.

Vy se pořád obáváte, že budete smazaná a neustále všechno stáčíte do té Vaší politiky. Já se Vám k něčemu veřejně přiznám. Já už Vás znám tady z poradny hodně dlouho a měla jsem Vás ráda, protože jste mi připadala velmi rozumná. Ale v poslední době jste se hodně změnila a už mi někdy i lezete na nervy tím, jak do všeho motáte tu Vaši politiku. Já chápu, že se v tom nějak "rochníte", že Vám dělá dobře provokovat, ale přijde mi to škoda. Škodíte tím sama sobě a své osobnosti, protože já pořád nemohu uvěřit, že všechno myslíte vážně. Ještě bych Vám přátelsky poradila nepoužívat toho smajlíka s vyplazeným jazykem, tohoto . Protože tím jaksi degradujete i to, nad čím by se člověk třeba i mohl zamyslet. Jenomže když tam vpálíte tohoto smajlíka, tak je vidět, že se chcete jenom poštuchovat a provokovat ostatní. A to je škoda.

Suzy, v Partičce je David Novotný. To je jiný člověk. A s ostatním souhlasím.

culdabulda1*

dík za odpověď, je fakt, že pro své "politické" názory zde nacházím jen velmi málo pochopení a spíše se jenom zesměšňuju, jak jsem poznala i ze zdejší odezvy na mé názory na "kauzu" K. Gotta ... No - hlavou zřejmě zeď neporazím, takže se budu snažit dění kolem sebe nekomentovat - i kdyby "trakaře padaly" . Tak ahoj.

007cz

Pavel Novotný je tenhle... mall.tv/...

Už to jak dělal v bulvárním plátku šéfa a snažil se pošpinit kdekoho z našich zpěváků a zpěvaček, mi stačilo na to si o něm udělat obrázek.

007cz

Ale jako bulvární novinář se choval a chová naprosto správně. Bulvární novinář musí být ,,hovado,, ,bulvár je polovina úspěchu všech těch ,,zpěváků, zpěvaček, herců a hereček,, popularita a bulvár musí existovat v symbioze.

Jéžiši, tak to vidíte. Ani nevím o koho jde. Mně to bylo hned divné, že by byl ten Novotný z té "partičky", tak nesnesitelný jako starosta, když se dokáže smát.

Culdo, raději také koukej na nějakou srandu a nenech se "požírat" tou politikou. Stejně sama nic nezměníš. Leda že bys dokázala založit nějaký spolek o více členech a těm "vévodila". Mohli byste pak třeba vyrážet do ulic a demonstrovat. Ale já bych se na v tomto věku už vykašlala. I když zase na druhou stranu, kdybys dala dohromady všechny nespokojené důchodce tam co bydlíš, tak bys možná něco dokázala. Ale tady na poradně si akorát uděláš blbou reklamu zanícené proletářky v důchodu.

culdabulda1*

@Suzy

- dík - je docela legrační, že jsem v současné době považována za "proletářku" - nicméně je fakt, že bych se dnes měla starat už jen o to, abych tzv. "dobře umřela" - ale ani to mi současná "garnitura" neumožňuje neustálým odmítáním euthanasie .

Jinak - pokud nostalgicky vzpomínám na časy minulé - mluvím o 60. letech, kdy byl svět ještě svobodný a v podstatě jednoduchý - jsem ročník 1946 - a byla to naprosto fajn doba a myslím, že i prosta současné nenávisti - taková už nikdy nebude- otevíraly se nové možnosti, obzory, myšlenky i umělecké směry. Kdo to nezažil - nikdy nepochopí - a nikdy už se tato atmosféra opakovat nebude - škoda. Ahoj, zdravím.

Agente, byli a jsou i umělci, kteří se bez služeb bulváru obešli a obejdou. Jako třeba monohokrát i zde omýlaný Gott.

Mimochodem, není podivné že si nikdo nevšimnul podobnosti posmrtné "štvanice" na něj a štvanice na Vlastu Buriana?

007cz

"Štvanici" na V. Buriana jsem nezažil, a "štvanice" na K. Gotta jsem si nepovšiml, ale možná máš nějaké informace, poděl se.

.. žil si jak v bavlnce, neprotivil se, kolaboroval, vydělával velké peníze ..

007cz
28.10.19 18:39

Kdo?

O obou to psali ...

007cz

K. Gott byl vězněn a perzekuován? Má to cenu?

Gott nebyl perzekvován ani vězněn. Stejná slova ale zazněla.

007cz

Tak to nečti, když pak nemůžeš spát.

Ale, když on to pravil guru Pravdy a Lásky 09 ..

007cz

Nevím kdo je "guru Pravdy a Lásky 09", a je mi to jedno.

No, když zrovna nespal, kandidoval na presidenta ..

 

elane

2x

No očividně s Pavlem Novotným bude ještě veselo:

lidovky.cz/...

" Řeporyje mají tisíckrát lepší historickou zkušenost s vlasovci, než s vámi, vy karikatury sebe sama s atomovým kufříkem za zadkem a hlavou plnou vodky a černého svědomí,"dodal.

elane

Tak to netrvalo ani tak dlouho, už je to tady: Ruská televize u Pavla Novotného:

video.aktualne.cz/...

elane

No a to není konec. Kauza pokračuje a pokračovat bude. Mezi námi, kdo si dneska dovolí Rusům veřejně, dokonce v TV říct, že zkreslují historii podle toho, jak se jim hodí, jako to udělal Pavel Novotný v Ruské televizi? Kdo kdy naposledy řekl Rusům tohle:

" ... už vůbec o tom nebudeme diskutovat s Ruskem, symbolem okupační moci, lži a porušování lidských práv,"...

Člověk aby se o něj začal bát, o kluka jednoho ušatýho. A to jsem ho jako redaktora Blesku fakt neměla ráda. Asi svůj postoj přehodnotím.

Zkrácená verze s českými titulky k vidění zde: seznamzpravy.cz/...

Celá hodinová relace ruské televize k vidění zde, kauza Pavel Novotný od 39:40

m.russia.tv/...

Poté, co Pavla Novotného utnuli, se soudruzi ve studiu rozhádali mezi sebou. Fakt zážitek.

No, já bych řekl, že symbolem okupační moci byl někdo jiný.

ra252 tak pro vás bylo Rusko symbolem bratrské pomoci, to chápu.

007cz

Nikoliv "bylo" ale "je".

ben®

Myslím, že pan kolega @ra252 vidí rozdíl mezi Ruskem a SSSR nebo mezi SSSR a Ruskem.

Rusko? Ukrajina ne? Nebo Gruzie? Kazachstán? A co Polsko, Maďarsko? A Bulhaři jen bulhali? A co němečtí soudruzi? Ti toužili pomoci s Poláky nejvíc ..

Ostatní svazové republiky a satelitní státy dělaly jen to, co Rusko poručilo. Představa, že nějaký Kazachstán měl v SSSR nějaký vliv je úsměvná.

Rusko ústy ukrajince Brežněva, bývalého prvního tajemníka ÚV Kazachstánu?

elane

A kauza Pavel Novotný v ruské TV pokračuje:

" Ruská státní televize opět zkoušela ukřičet jiný názor, Novotný našel asi jediný recept, jak se proti tomu účinně bránit"

..."Novotný ... zaslouží absolutní uznání, díky své letité zkušenosti z práce v bulvárních médiích úvodní "obžalobu"z úst Olgy Skabejevové – ne nadarmo se o ní v Rusku říká, že skvěle ovládá "prokurátorský"styl vedení rozhovoru – doprovázel tak nepřehlédnutelnými grimasami, že ruské hvězdě jednoduše sebral vítr z plachet a navzdory bouři, kterou ve studiu vyvolal, svou loď s hrdě vlající řeporyjskou vlajkou s přehledem kormidloval až do konce času, který mu byl dán k dispozici. Moderátorům nakonec nezbylo než rozhovor s Prahou ustřihnout a dál se věnovali už jen hádajícím se hostům ve studiu..."

" Kalašnikov...spustil neuvěřitelnou tirádu o Běločeších (legionářích), kteří prý v Rusku rozpoutali občanskou válku, zradili Kolčaka a teď se pokoušejí tvrdit, že byla (a možná bude) další občanská válka... Jevgenij Popov pak přitvrdil muziku tvrzením, že Češi ukradli carské zlato. Tuto část programu ukončila řevem Skabejevová, která Nikulina, poté co se zmínil o možnosti, že pokud by se Rusko dokázalo omluvit za některé sovětské excesy, chovali by se Češi jinak, označila za "nemocného člověka". Rusko se totiž žádné chyby nedopustilo, protože Rudá armáda osvobodila Československo. Za co by se tedy Rusko mělo omlouvat?!? Rozkaz: " Pojďme si poslechnout Putina!" pak za pražskou částí pořadu učinil tečku..."

" Jde jim jen o to, aby ... i nadále byli schopni budit dojem, že jsou silní, že jejich pravda je "světové kulturní dědictví". Skutečnost, že jim v tom momentálně brání starosta Řeporyj Pavel Novotný, který byl během debaty v 60 minutách divákům předveden i ve svém vrchním stanu, jak s maršálskou holí v podobě záchodové štětky cosi řeší na operační mapě, tuto snahu staví do vskutku podivného světla."

denikn.cz/...

Jinými slovy: Švejk vyhlásil válku světové mocnosti.

elane

Jo jo jo, už je to tak: Řeporyje proti Purinovi: Rozhovor s Pavlem N.:

" Jak jsou Řeporyje připravené na válku? Nemůžu potvrdit existenci naší kontrarozvědky, neprozradím letadlovou loď a ani ponorku. Dostal jsem od pana primátora signál o plné podpoře, takže jsem požádal pana radního Petra Hlubučka o 2,5 miliardy dolarů na další letadlovou loď. Teď mám dvě multikáry, ta čtrnáctiletá prošla nedávno repasí. Navíc mám velmi statečnou a chrabrou, opravdu skvělou jednotku dobrovolných hasičů.

Kolik jich je? Výjezdová jednotka činí 27 lidí. Jsme připraveni na velkou akci, objednal jsem si i vlajku NATO. Schovám se za ni."

denikn.cz/...

Je to šoumen.

elane

"Není zvláštní, že český komunální politik (neboli marginál, jak ho v ruské TV nazývají) zvedne ruské politické elitě tlak natolik, že ho dokonce pozvou do jedné z hlavních talk show ve státní televizi, nebo že o něm dokonce hovoří na velké tiskové konferenci mluvčí ministerstva zahraničí Marija Zacharovová?"

Rusům se tento mluvčí protiruských proevro, prohomo, proimigro, .. prostě hodí.

Můžou na něm názorně předvádět, kdo že to ze západu volá po nenávisti proti Rusi ..

elane

No jo no, pokud postavení památníku padlým, kteří osvobozovali Prahu a zasloužili se o to, že Praha nedopadla jako Varšava, považují postsovětští představitelé za ohrožení svého statusu, tak to tedy fakt stojí na tenkém ledě a není jim pomoci.

Švejk z Řeporyjí je fakt vyvede z míry?

Oni snad osvobozovali Prahu?

elane

Ano, vlasovci významně zasáhli do Pražského povstání a pomohli osvobodit Prahu od Němců. Koněv s armádou dorazil až den poté, když Kutlvašr uzavřel s Němci kapitulaci. Bez Vlasovců by to nedokázal.

Doplňte si vzdělání:

" Generál Kutlvašr vyhnal Němce z Prahy...dokázal zorganizovat účinný odpor, vedl jednání také s Vlasovcia úspěch povstání korunoval jednáním s generálem Toussaintem, který kapituloval výměnou za volný odchod vojsk z Prahy."

extrastory.cz/...

Dál si pátrejte sám.

Tak uvádět extrastory plátek, kde co článek, tak je tolik nesmyslů, to se nedivím, že Vlasovci jsou vlastně osvoboditelé Prahy! Ještě jste zapomněl dodat výroky Žáčka, to je další demagog, že padlo mnohem více Vlasovců, než vojáků Rudé armády při osvozování Prahy. To se měla na to vykašlat, když už byla osvobozená od Vlasovců? Nyní se tak překrucuje historie, že Hitler musel ochránit Evropu od její bolševizace a to není konec těchto nesmyslů! Co nás ještě čeká?

Aha, takže ten tank č. 23 si toho devátého ráno na Klárově rozstřelili Leljušenkovi tankisti sami ..

vilik*
Vidíte, a já žil v domnění, že ten z Klárova měl číslo 24.
idnes.cz/...
Ze školy to ale stejně znám jinak, takže se nedivím, že je tolik lidí proti. Asi víc věří soudružce učitelce.
elane

dvd99 Nemám zas tolik času, abych vám dohledávala veškeré relevantní informace. Poslala jsem první článek, který na mě při vyhledávání vyskočil. A to jenom proto, aby byl slyšen i názor protistrany a aby pan diskutér začal pochybovat. Měla jsem za to, že kdo chce, další informace o věci si najde. No nestalo se tak. Věříte dějepisu, který se učil za minulého režimu. Pravdivé informace si dohledat nechcete. Co nadělám, klidně si dál žijte v bludech.

elane

ra252: Tak to nemohu sloužit, já u toho nebyla. Rozhodně to ale bylo jinak, než nás/Vás učili soudružky učitelky.

Kapitupace byla v Praze podepsána 7.5. a nebýt vlasovců, fašisti by se nevzdali. A to je fakt.

Ostatní informace si určitě umíte dohledat sám. Prostě nevěřte tomu, co se o historii říkalo a učilo dřív. Skoro všechno bylo jinak. Kdo pátrá, najde, kdo nepátrá, plácá nesmysly.

Fašisti se vzdali, ale proč se bojovalo i 11.5.?

Ten "Protokol o provedení formy kapitulace německých branných sil v Praze" byl podepsán 8.9. cca v 16 hodin, počátek odchodu německých jednotek tam byl stanoven na 18:00.

elane

ra252: 1) Nejdřív se vždy podepíše smlouva a pak (následně) se řeší její provedení. Stejně tak "protokol o provedení kapitulace" byl podepsán až po podepsání kapitulace.

2) At to bylo jakkoli, nic to nemění na tom, že Řeporyje chtějí vyjádřit vděk vojákům ROA (vlasovcům), kteří zahynuli při osvobozování jejich "vesnice". Můžete s tím nesouhlasit, ale to je tak to jediné, co s tím můžete dělat.

Ano, Rübstich může oslavovat i divize SS.

Nic to nemění na tom, že svět i ČSR osvobodili především vojáci Rudé Armády. Nebýt jich, vlasovci by dál bojovali po boku bratrských divizí SS.

elane@- on existuje Archiv a tam asi nemají bludy. Ono stačí si tam dojít dohledat vše a nečíst bludy na internetu, kterých je napsáno k tomu mnoho. Na stará kolena si takto mnoho věcí "osahávám", abych se dozvěděl pravdu a ne takovou, která se právě někomu hodí.

elane

dvd99 Tak fajn. Příště, až budu chtít argumentovat, skočím nejdřív do archívu pro historické materiály a budu vám je tady citovat. Zatím své znalosti čerpám spíš z knížek, které mám doma, ale kdybych je chtěla citovat, musela bych příslušné pasáže ofotit. Ale nakonec i u odborných historických knížek můžete namítnout, že můžou být zkreslené pohledem autora. Ten archív bude pro další diskusi s vámi určitě jistější. Tak příště.

007cz

svět i ČSR osvobodili především vojáci Rudé Armády, odvážná myšlenka. Kolik vojáků Rudé Armády padlo nebo bojovalo např. v tichomoří? Ona WW2 nebyla jen v Praze a okolí. Ale nechci překrucovat historii, jistě máte své vysvětlení o Ruských vojácích převlečených za černochy.

Mimochodem, černoši ve zbrani byli jen ve filmech. Byli to podlidé a sloužili nanejvýš v kuchyni.

A pokud jde o USA a jejich válečné ztráty, v opravdové bitvě byly denní ztráty větší, než ztráty USA za celou válku. Ty jejich hrdinské eposy mi připomínají Brežněva je jeho zkazky o tom, jak přestřelka o Malou zemi rozhodla válku. Teda onn jí říkal bitva ..

007cz

Ano, nechodme daleko např. Plzen osvobodili kuchaři a dostali řád Zlaté vařečky.

007cz

Vána s Ivanem

Podle někoho asi čím víc obětí, tím větší hrdinství.
"Nechci po vás, abyste položili život za svou vlast, Chci, abyste donutili ty druhé parchanty položit život za tu jejich."
generál Patton

"Nas mnógo."
maršál Žukov

Neosvobodili Plzeň, osvobodili fašisty, kteří k nim utíkali.

 

iz*

1x

Souhlasím s @Vilik.

Jak se, @Culdabulda1, můžete ptát na podmínky různých webů či médií, aniž byste je uvedla konkrétně? Pokud Vás zajímají, přečtěte si jejich podmínky.

Všimla jste si někdy, že prostor k vyjádření politikům nabízejí i Vaše oblíbené Parlamentní listy?


doplněno 20.10.19 18:44:

Jáí bych spíše řekla, že ptát se na něco "třetích osob" je poněkud "neštastné" a kdyby se nad tím člověk zamyslel, formuloval by otázku jinak, případně by ji vůbec nepoložill.

U Vás mám navíc pocit, že některými otázkami, odpověďmi i reakcemi záměrně provokujete. Ani to mi nepřijde "košer", přestože je to ve volné diskuzi.

Jste si jista, že jde o výroky těch "osobností"? Nemohli se je "novináři přikrášlit"?

Připomíná mi to otázky typu "Co chce nebo co si myslí můj bratr/partner..." Na to se nedá odpovědět jinak, než: "Dáte-li nám na něj kontekt, možná se ho někdo zeptá za Vás."

Poslední dobou mne čím dál víc rozčiluje, jak málo někteří lidé před svou otázkou přemýšlejí.


doplněno 20.10.19 18:48:

K (hromadnému) přeposílání e-mailů se zaručenými zprávami, případně vkládání odkazů na různé "senzace" jsem se tu už vyjádřila.

Rozumný člověk své kontakty vyzve, aby mu nic neposílali, a pokud to nepomůže, přeruší kontakt.

Ale těch 20 % mne překvapilo, byla bych čekala víc.

culdabulda1*

@iz

- jinak řečeno jsem hlupák - to ovšem celkem koresponduje s mou zkušeností, že si člověk o sobě častokrát myslí něco úplně opačného, nežli jeho okolí . Nicméně, přesto mi vadí mediálně prezentované urážlivé výroky "osobností" na adresu tzv. obyčejných lidí, kterými otevřeně pohrdají - pak ovšem není divu, že se i hlupák naštve a napětí ve společnosti vzrůstá.

Mimochodem pro zajímavost - dnes jsem někde na netu četla zamyšlení nad nebezpečím "řetězových mejlů", přeposílaných důchodci a velice mne zaujalo, že jako příklad takového nevhodně šířeného mejlu bylo uvedeno i vyjadřování podpory prezidentu Zemanovi ! - dobrý, ne?

culdabulda1*

Zajímalo by mne, kdo dělal statistiku a vyšlo mu, že starší víc věří hovadinám.

007cz

,,Podle průzkumu organizace Elpida a Nadace O2,, cs.wikipedia.org/...

mota
Mladi treba moc nejezdi na zajezdy kupovat hrnce a deky...

Ano, mladí ty hrnce a deky prodávají ..

Agente, statistici jak Gréta ..

007cz

Ra respektuji tvůj názor.

 

culdabulda1*

No - přece jenom si ještě neodpustím rýpnutí - co budete schvalovat a preferovat, až se změní režim? A on se změní- o tom nelze pochybovat, protože společenské pnutí nejen u nás, ale v celém světě začíná být už dost silné - tak nějak jako před oběmi světovými válkami a jako v historii už tolikrát. Ráda bych přidala "vyplazujícího smajlíka", protože si lidstvo jako živočišný druh nic jiného nezaslouží, ale zase byste mne všichni "sepsuli" . Možná se tak projevuju proto, že mám ráda zvířata, zatímco lidi jako celek moc ne - ale to měl vlastně i Hitler, že? - tak nevím - ale lidi - "kus od kusu" ráda mám - jenom mne štve arogance a bezohlednost lidského druhu, a zvláště ještě, když se při každé sv... "ohánějí" bohem a lidskými právy ! Jenom jsem chtěla vysvětlit, co mne pohání - škodolibost a provokace to není - spíše bezmoc... Tak ahoj . holt je tady na Poradně samej "slušňák" , měla jsem to poznat už dávno - ale já - jako obvykle ne dříve, nežli dostanu "na budku" Ale už jsem přešla na druhý nick, a tam už se k "politice" vyjadřovat nebudu. Akorát nevím, k čemu jinému? nic moc mne už nebaví ... tak ahoj. Čulda.

Culdo, i já mám opravdu hodně ráda zvířata a nedovolila bych jim ubližovat, pokud bych u toho byla, i kdybych to měla sama odnést nějakým tím pošramocením. To už se mi skoro stalo. Ale už jsem pochopila, že já vlastně vůbec nic nezmůžu, jen tím sama sobě hodně škodím, protože nesnáším pohled na nějaké týrání. Proto také okamžitě přepínám zprávy, kde se o tom mluví, jsem pak plná bezmocného vzteku na ty "lidi" a trpím tím vlastně sama. Na lidi, jako na celek, mám také svůj názor a už jsem dávno pochopila, že tou hlavou zeď opravdu prorazit nelze, tak už se prostě jenom snažím žít tak, aby se mne to co nejméně mohlo dotknout. A dohadovat se o politice v dnešní době, už mne vůbec nebaví. Je to zbytečné. Je mi líto, že přemýšlíš o možnosti eutanazie, asi se bojíš nějakého utrpení, ale ta možnost eutanazie je v rukou lidí strašně nebezpečná. Na to jsi nepomyslela? Ono nejde o to, že by ji mohl jedinec svobodně využít, ale o to, že by mohla být lidmi zneužívána a klidně by mohli být zbavováni života lidi třeba kvůli dědictví, nebo z jiných důvodů. A to by bylo snad ještě horší, než trest smrti, který byl zrušen, protože to by se pak mohla vražda vydávat za dobročinnost. Přece znáš, čeho všeho je schopen člověk. Takže já jsem ráda, že zatím nic takového povoleno není. Alespoň u nás ne.

vilik*
Já si myslím, že vy prostě nechápete, proč tak dráždíte zdejší osazenstvo. Tak vám to vysvětlím.
Každá hra má svá pravidla. Kdo hraje podle nich, je v pohodě. Kdo je poruší, má logicky problém s rozhodčím a se spoluhráči. Vy nejste schopna hrát podle pravidel, ale také nechápete, že pravidla porušujete vy. A co se dělá s někým, kdo pravidla nerespektuje? Je společností vytěsněn a vezmou ho jen ti, kteří také pravidla, v tomto případě pravidla základní slušnosti k ostatním, nehodlají respektovat.
Oháníte se láskou ke zvířatům, ale i ta žijí podle pravidel. Nebo si myslíte, že vás pes nepokouše, když porušíte jeho pravidla, i když mu třeba chcete pomoci?
Tento váš příspěvek je toho důkazem. Na začátku kontroverzní úvod, pak následují výhrůžky, nakonec urážka. Myslíte, že je tady na tohle někdo zvědavý?
A za mě, ne, já nejsem tady na tohle zvědavý. A bráním se. Za chvíli by totiž někdo jiný mohl porušovat další pravidla, třeba mi veřejně nadávat do kok.tů. A potom další, vkládal by sem reklamu, další třeba texty s tematikou v rozporu s etikou a podobně. A mohli bychom si hledat jiné místo.
Pamatujete na tu paní, která sem dávala příspěvky s náboženskou tématikou a s odkazováním na osobu doktora Krále? Vy teď děláte něco podobného. Přitom věřím, že obě jste v reálu milé paní, které jen nemají dostatek motivace nebo možnosti osobní realizace v prostoru běžného života.
culdabulda1*

@vilik

- no je fakt, že tento pohled "na věc" by mne nikdy nenapadl

Culdo a Hitler přece zabil toho svého milovaného psa jenom proto, že se chtěl ubezpečit, že ten jed funguje bezbolestně. A nakonec se odstřelil. Tak proč toho psa otrávil? A ještě k tomu ani nevěděl dopředu, jestli nebude to zvíře trpět. Proto to na něm zkoušel. To bych teda nedokázala udělat. Hitler miloval jenom sám sebe. A vůbec nevím, proč jsi ho zmiňovala.

culdabulda1*

@Suzy

- myslím, že i Hugo Haas nechal po své smrti utratit i svého milovaného psa ... Jinak - euthanasii bych chtěla, protože se bojím smrti, bolesti a dlouhého a beznadějného umírání - ale možná tak "ujetě" uvažuju i proto, že nemám děti a normální tzv. "rodinu" - asi i proto mne napadl ten Hitler. Tak ahoj.

Culdíku, ale to je přesně o tom. Hugo Haas byl také dost zvláštní a kontroverzní osobnost. Ale já nesoudím, jen nechápu. Nevím jestli to udělal, ale pokud ano, tak předpokládám, že ho k tomu vedlo vlastní sobectví. Ten pejsek by se svou smrtí těžko souhlasil a určitě by chtěl žít dál, kdyby do toho mohl mluvit. Asi se Haas tak rozhodl proto, že si ON myslel, že by pejsek bez něho nemohl žít spokojeným životem. Což je teda nepochopitelné. Určitě by se našel někdo, kdo by si ho vzal. Přece nenechám po své smrti "utratit" nikoho, koho bych opravdu milovala. Proč bych někomu brala život jenom kvůli tomu, že tady už nebudu já?

Ale chápu Tvé obavy z bolesti. Tak na to tak nemysli, at si to "nepřivoláš". Já mám dva syny, ale stejně se spoléhám pouze sama na sebe a na to, jak si to zařídím já sama. Jinak už také nikoho nemám. Nemysli si, že ti co mají děti jsou na tom nějak lépe. Někdy to je i horší, protože třeba ta rodina vůbec nefunguje a jsou velké problémy. Vždyt to tady na poradně kolikrát vidíš, ty všelijaké dotazy ohledně dětí a rodiny.

Tak ahoj a neboj.

culdabulda1*

Suzy - děkuju, měj se hezky

culdabulda1*

no - možná to nebyl Hugo Haas - ruku do ohně bych za to nedala - ale nějaký významný prvorepublikový herec to byl - nemůžu si vzpomenout... jenom vím, že mi to připadalo taky dost sprosté ... o Hitlerovi ani nemluvě - ale je dost možné, že by po válce vítězové tu fenku stejně zabili a možná i krutě.

 


0x

Pavel Novotný se mi kdysi zprotivil, když vysvětloval, proč se jeho bulvár popásá na neštěstí druhých. Vím, že je stále aktivní v různých prohlášeních, která jsou nějak na hranici (možná za hranicí) morálky. Nečtu obsah, jen občas nadpisy. Překvapilo mě, že je starostou. Schválně jsem se podívala na volební preference v Řeporyjích. Ano, je tam oblíbený. Počet hlasů pro jeho stranu a preferenčních hlasů přímo pro něj je nezpchybnitelný. Asi je schopný. Možná všehoschopný. Ňouma se starostou nestane.

A odpověď na otázku, proč má v médiích stále tolik prostoru. Inu, protože je to čtivé. Je jedno, jestli s ním čtenář souhlasí nebo si odplivne. Důležité je, že článek rozkliknul.

 


0x

Jak pravil profesor Keller - Pavel Novotný je jeden z nejtrapnějších vtipů svého otce.

etana*

Profesor Keller je extrémní bolševik, který se snaží z obskurní pseudovědecké disciplíny zvané sociologie udělat bibli pro levicové pomatence. Pavel Novotný je nesympatický spratek, ale v souboji s Kellerem je na té slušnější straně.

Takové lidi je nutné ignorovat. Kdyby na ně nikdo nereagoval, tak by po nich za chvíli ani pes neštěkl. Ale bohužel je budou pořád někteří přetřásat a o to jim vlastně jde. Já jsem třeba donedávna ani netušila, že někdo jako je ten P. Novotný, existuje. Teď to sice vím, ale jelikož mne takový člověk vůbec nezajímá, tak už o něm vlastně opět nic nevím.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]