Nejste přihlášen/a.
Co znamená, když je nějaký parfém nabízený jako "tester". Vypadá stejně, voní stejně, množství je stejné... cena je výrazně nižší. Jinak je naprosto totožný. Na rozdíl od "ostré verze" se ale dodává v bílé krabičce s prostým černým potiskem a bez víčka na rozprašovači. Někdy, ne vždy, mívá na rozprašovači nápis "tester". Na krabičce se lze dočíst, že není určen k prodeji (přesto se dá na Internetu legálně koupit). V čem je rozdíl?
No dobře, ale proč to výrobce prodává s tak citelnou slevou. Přece barevná krabička a plastové víčko nemůže cenu až tak ovlivnit. Proč je na krabičce poznámka, že to není určeno k prodeji a při tom se to běžně prodává? A proč se to jmenuje "tester"? Nabízí se myšlenka, že je to určeno pro jakési testování. Jaké? Na kom?
Magdone, testery běžně potkáte třeba v drogerkách, parfumeriích, aby si zákazníci mohli vyzkoušet vůni ještě před zakoupením. Tyto flakonky jsou prostě k testování, proto testery. Testery jsou třeba i krémy apod.
Testery mají obvykle jiný flakon, než originál - třeba bez nápisu apod. I bez víčka se bere flakon jako "méněcenný".
Jo, to bych chápal, taky to bylo to první, co mě napadlo. Ale jak je tedy možné, že se dají tyto testery běžně koupit?
Po sundání víčka jsou flakony naprosto totožné (teda kromě toho, že "ostrá" verze je skoro prázdná :D ). Jediný nepatrný rozdíl je v kulaté nálepce zespoda. I ty jsou v podstatě stejné, jen na testeru je navíc napsáno, že to není určeno k prodeji.
Tester většinou stojí v obchodě v regále před parfémy (nebo vedle), aby se dala vyzkoušet (otestovat) vůně.
Je to vždy jen lahvička bez víčka. Pokud se líbí sáhnete za něj pro originální balení.
doplněno 17.06.13 19:52:Když si obrázek trochu zvětšíte, tak ve třetím a hlavně čtvrtém fochu rozeznáte těch testerů spoustu.
doplněno 17.06.13 21:12:Askmenow: Řekl bych, že vaše úvaha je správná. K určitému počtu originálních lahviček, dostane (levně koupí) prodejce tester, aby měl co dát na zkoušení do regálů. A jelikož internetový prodejce reálné regály nemá, tak mu logicky testery zůstanou. Tak je se ziskem prodá. Takže je získá legálně, je otázka jestli je legální je prodat. Ale asi jo.
Dedukuju, ale zní to logicky, ne
Vím, na co narážíte, na některých webech tyto testery prodávají. Také mě to zarazilo. Myslím, že je shání nějak polonačerno, nebo jak to říct - možná k určitému množství parfémů dostávají tyto testery na propagaci za malý peníz nebo zdarma a pak je, i když by neměli, prodávají, nebo tak něco. Je to zvláštní, sama nevím, co si myslet a tohle je jen moje úvaha. Myslím, že rozdíl v ceně není jen kvůli krabičce a víčku, ale právě díky tomu, že je to sehnáno nějak pokoutně.
Kupuji většinou jedině testery, dóza je vždy stejná, má to krabičku bez loga a někdy i bez víčka. Jinak cenový rozdíl není nikterak velký - tak max 15 % - ale potěší. Co je zajímavější, jsou rozdíly cen parfémů v kamenných obchodech a na internetu. Tam 100 i více procent je normální. Docela se divím, že ještě kamenné obchody fungují. (vlastní zkušenosti - Kenzo pour Home, Versace pánská, Davidoff dámská, Gucci Envi me).
doplněno 20.06.13 21:38:Jinak dnes vítězí "Parfums.cz". Ale samozřejmě chce to hledat. A moc nedat na vyhledávače typu Heuréka nebo Zboží.cz. Nejlepší úlovky jsou jinde. Ale vždy (a nebo téměř vždy) osobní odběr.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.