Nejste přihlášen/a.
Můj přítel dal televizi do opravy..Ale jak ji přinesl,tak telka nejde opět. Je v záruce.Nevím,jestli je udána nějaká doma opravy -když to je v záruce.Má ji mít opravenou za měsíc.Čili bude celkem bez telky téměř 2 měsíce.Je tohle vůbec možné..Oni telky absolutně po opravě nevyzkouší a takže zákazník neví,co televizi bylo,a ani jestli hraje ..Nevíte jak na to?děkuji všem
Po návratu z opravy je nutné přístroj vyzkoušet ještě na prodejně. V případě nalezení neodstranění závady, nebo jiného problému, je možné zboží z opravy nepřevzít Nepřevzetí je velice důležité, protože prodejce zpravidla přístroj zašle znovu do servisu s tím, že závada nebyla odstraněna, reklamace stále běží a tudíž běží i jedna a tatáž 30 denní lhůta. V případě převzetí zboží se má zato, že původní reklamace byla vpořádku ukončena a v případě nalezení neshod je započata nová reklamace, i s novou 30 dení lhůtou na vyřízení.
Někdy muselo dojít k uzavření reklamace, podepsání nějakého protokolu a tím potvrzení, že je vše vpořádku. Nevím, jak to probíhá v Tescu, ale princip bude asi stejný. Po podepsání protokolu je reklamace uzavřena a v případě další reklamace se holt musí počkat do jejího vyřešení v rámci dalších 30 dní. Já bych rozhodně požadoval předvedení, nebo písemné prohlášení, že mám nějakou dobu na vyzkoušení doma, kdyby vyzkoušení okolnosti neumožňovaly. Je to jediná jistota, jak nečekat dva měsíce.
No to teda ne. I Tesco se musí řídit nějakým zákonem. Pokud odmítnou televizi odzkoušet, tak bych požadovala okamžité vrácení peněz. Oni hřeší na to, že se lidé bojí ozvat. Pokud přijmou přístroj do opravy, tak musí do papírů napsat o jakou závadu se jedná. Když Vám přístroj vrací jako opravený, MUSÍ Vám ho odzkoušet na prodejně, abyste ho mohla jako opravený převzít. Z vlastní zkušenosti vím, že raději vrátí celou sumu, protože oni to stejně neopravují. Stalo se mi to jednou v Penny s velkým elektrickým grilem asi za tři a půl tisíce. Napřed si to tam nechali měsíc, na což mají právo, ale pak to stejně nebylo opravené, protože to ani nešlo. Oni určitě hledali na jiných prodejnách, jestli někde náhodou ještě nějaký nezbyl, protože mi pak nabídli výměnu, ale že musím ještě čekat. Na to jsem nepřistoupila a trvala na vrácení peněz. Vrátili. Ale rádi nebyli. V tom mém grilu se totiž začal odlupovat teflon z té grilovací plochy a jelikož mi bylo jasné, že i kdyby mi našli jiný a nový, tak by to bylo to samé a tak jsem jim řekla, že k tomu výrobku už nemám důvěru a že ho prostě nechci.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.