Nejste přihlášen/a.
Zajímalo by mě, jak vnímáte Karla Abraháma - Abaja?
Určitě je velice slušný závodník s dobrou technikou, kterou bychom u jiných obtížně pohledali, ale... za rok a půl sáhnout opět na 14. místo v závodě a brát to jako úspěch? Vždycky když slyším o závodě, kde startuje nebo dojel vždycky se musím smát a divit se.
Nejlepší místo v jeho životě v roce 2010 - 10.místo. Ok to beru, to je opravdu jakžtakž s čím se dá chlubit. Celý ten rok byl dobrý. Ale jinak abych celou kariéru jezdil na ocasu? Dobře, zkusil bych tomu dát 5 let a pak to zabalil, když se nepovede líp.
Pomozte mi to pochopit. Mě to fakt nejde dohromady. Vídím za tím jen hromadu peněz, aby mohl jezdit (pak může jezdit téměř kdokoli) a frajera, který si hraje na závodníka pro svou image.
Asi jsem přísný a nerozumím tomu, proto by mě zajímal pohled druhých, třeba více zasvěcených.
Platí tu: Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se?
díky
to není důležité, na okruhu jsem byl párkrát a bez ambicí... vždycky jsem dojel jak Abaja (na chvostu ). Byli tam kluci, co fakt lítali neskutečně. Ale taky jeden co odjel s přeráženými oběma kotníky/nohami...
Mě zajímalo, jestli to špatně chápu nebo je více lidí, co to vidí stejně jako já. Jinému názoru se nebráním, naopak. Rád bych ho začal vnímat více s úctou.
Jako jakykoliv jiny vrcholovy motorsport. Zavodnik, ktery prinese penize, zavodi.
Bud ma vlastni a nebo ma tolik talentu a renome, ze pritahne sponzory. To je jedno. Vysledek je stejny.
Trenuje, tudiz by nam vsem natrhnul zadek, ale tezko hodnotit miru talentu, pac vyhravaji pouze Ti nejtalentovanejsi. K te nejtalentovanejsi spicce ocividne nepatri.
Zdravím,
nejsem více zasvěcený, ani už to dnes nesleduju - na rozdíl od dob dřívějších, kdy jsem motosport všeobecně poměrně dost sledoval. K tomu upadání zájmu mne vedlo to, že postupem let (a nebojím se říct, že hlavně po roce 1989) už ani tak nerozhodují zájem a umění, ale peníze. Dříve to sice taky tak trochu bylo o technice (myslím v ČSSR), ale teprve kdo prokázal výsledky, sehnal peníze. Takže ti jezdci, at už motocykloví či automobiloví, museli jezdit srdcem, vyjezdit si výsledky a teprve pak dostali větší finanční podporu a lepší a výkonnější techniku.
Jako příkad lze dát třeba naši motocyklovou legendu Františka Štastného - jezdil po světových závodech a vyhrával. Ale na rozdíl od dnešních primadon, když s tím někde praštil (a že to nebylo jednou viz jeho vzpomínky), tak pokud toho byl fyzicky schopen, tak se sebral a pokračoval dál. Když se mi povedlo se s ním v r. 1997 setkat osobně na královédvorském (tj. ve Dvoře Králové nad Labem) okruhu, dlouho jsem sbíral odvahu jít si za ním pro podpis. Čekal jsem promadonu a on to byl úplně obyčejný chlap - žádná ochranka, nic mimořádného, prostě seděl u stolu a sledoval cvrkot.
Kdo ze starších pamatuje různé motoristické závody, tak si třeba vzpomene, jak naše škodovky proháněly daleko výkonnější auta. Já třeba nikdy nezapomenu, jak si na Barum rallye v 80.roce na jedné z okruhových zkoušek malý FIAT 126p (maluch) vodil za sebou 3 kola nějakého Němce s Opelem Asconou (tuším, že to byl dvoulitr) a ten se před něj nemohl dostat - nebyl schopný ho předjet, přestože měl o hodně výkonnější auto.
Takže bych řekl, že poptávaný případ bude něco podobného - technika díky penězům asi dobrá, ale to srdce a umění nejspíš chybí podle toho, co píšete.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.