Nejste přihlášen/a.
Když s nima nemáš žádnou smlouvu, tak se přece nemůžeš snažit zrušit smlouvu.
Záleží co s nima máš skutečně za smlouvu.
Pokud máš smlouvu na dobu neurčitou, tedy nemáš od nich zapůjčené žádné zařízení atd., tak stačí přestat platit.
Pokud máš smlouvu na dobu určitou, tak tam je to složitější.
Ahoj,není se čeho bát.Dnes mi napsali,že žádná smlouva neexistuje,Skylink je pouze předplacená služba.Takže,když přestaneš platit,karta je na 365 dnů uložena k ledu a po uplynutí té doby deaktivována.Můžeš ji i prodat,nebo zahodit.Je prostě tvoje.Jestli mi nevěříš napiš jim sama přes facebook a odpoví ti to samé.Čau.
skylink napsal :"Kartu je nejlepší prodat. Pozor rok po posledním zaplacení poplatku bude karta znehodnocená. Lhůta se nechá prodloužit o další rok těsně před lhůtou o další rok zasláním SMS v ceně 25 Kč".
Jak to bude s kartou, která má nastavení služby pouze "ČT1 , ČT2, ČT 24" bez placení servisního poplatku. Také bude znehodnocena? Pokud ano, kdy k tomu dojde?
Tak jasně že smlouva existuje. Jinak by šlo o bezdůvodné obohacení na straně Skylinku.
Jasně že fyzicky je. Je třeba si ujasnit pojmy a dojmy.
vernone, doporučuji nastudovat alespoň občanský zákoník. Tohle patří k elementárním znalostem.Tam najdeš odpovědi.
Miluji radily kteří nic neví. Ano smlouva formálně vznikla tím že jsem rozbalil a aktivoval satelitní kartu. Zanikne neplacenim servisního poplatku.
Pokud by se jednalo o klasickou vzájemnou písemnou smlouvu na určitou dobu, tak by Skylink při nezaplacení Servisního poplatku by nesměl přerušit možnost příjmu satelitního vysílání a musel by na mne tento poplatek vymáhat.
Vím o tom docela dost. Prodal jsem karty za několik miliónů.
Smlouva mezi Skylinkem a zákazníkem, vznikne zasláním žádosti o registraci. Ukončení smlouvy určitě nenastane nezaplacením servisního poplatku. To by bylo v rozporu s VOP. Jen při nezaplacení není čerpána žádná služba.
Smlouva je na dobu neurčitou.
Přečti si VOP. skylink.cz/...
Nikdy jsem žádnou smlouvu o registraci neposílal. Byl zřízen internetový přístup. Pouze žádost o přeregistraci při koupení cizí aktivované karty. To ještě byl Cryptoworks. To abych měl kartu pod svým mailem. Znali věděli proč se ty karty sháněli. Je možné, že to zavedli až gauneři z Lucemburku.
A hned v úvodu je, že platí od 1.1.2014. Nevím zda se po tomto datu našel nějaký blbec který se nechal upsat u Skylinku.
přestaňte platit a služba zanikne. Ale ne úplně, protože neplacení služby neznamená, že vám do mailu přestanou lézt reklamy Skylinku na akční balíčky a zaručeně kvalitní produkty.
U Skylink-u se už dlouho platí servisní poplatek. Takže si zjisti, jakým způsobem ty platíš servisní poplatek.
¨Pokud to platíš přes SIPO, tak to musíš vidět jako položku na výpisu. Pro úpravu plateb přes SIPO musíš zajít na poštu a tam zrušit pravidelnou platbu pro fitrmu Skylink.
Pokud máš servisní poplatek předplacený, tak do té doby služba bude fungovat. Po uplynutí předplaceného období, když jim nepřijde platba na další období ti zněpřístupní programy a ty si můžeš kartu schovat, nebo ji prodat nebo ji znehodnotit a zahodit (to už je na tobě).
Také si zkontroluj (než to všechno ukončíš), jestli na zákaznickém účtu nemáš nějaký kredit (zaplacené peníze na služby).
Pokud Skylinku platím Servisní poplatek přes SIPO tak tuto platbu na poště zruším. Pokud jsem měl Servisní poplatek, nebo nějaký balíček programu předplacenou, tak to nechám doběhnout. Složenky začnu házet do koše a tím se Skylink končím.
Od dubna Skylink zdražuje Servisní poplatek ze 70 Kč na 79 Kč
Píšeš, že ti chodí o Skylinku samostatná složenka.
Představ si, že tato složenka co ti přijde je z jejich strany návrh smlouvy na sledování jejich vysílání (třeba na rok, protože předplatné na složence je na jeden rok).
Ty na takový návrh smlouvy můžeš zareagovat dvěma způsoby:
- zaplatíš částku na složence a tím jsi uzavřela smlouvu se Skylinkem na jeden rok.
- nezaplatíš a tím žádnou smlouvu neuzavíráš. Složenku hodíš do koše. Možná ti Skylink pošle složenku ještě několikrát, ale to tebe trápit nemusí. Ty od nich nic nechceš a tedy jim nebudeš ani nic platit.
Více v tom nehledej.
Chápu strach z exekucí, ale ber to takhle. Někdy v minulosti jsi jim zaplatila nějakou službu a ta služba nyní končí. Oni ti nabízejí její prodloužení. Pokud to prodloužit nechceš, tak oni pro tvoji kartu zablokují dekódování programů a nic víc ti udělat nemůžou. Skylink ti nebude poskytovat služby bez zaplacení, takže když nezaplatíš, tak se nebudeš dívat. A to je stav, kterého chceš dosáhnout.
Jsem u Skylinku od samého začátku, ale nikdy jsem žádnou smlouvu nepodepisoval - zaplatím servisní poplatek, třeba na rok a programy fungují!
Zas u Skylinku zaplatíš víc. Na obalu karty bylo napsáno, že rozbalením uzavíráš smlouvu. Dnešní karty se musí aktivovat za 1000 Kč. Ano je to vše bez podpisu. Stejně se uzavře smlouva s operátorem aktivaci SIM
Nesmysl. Servisní poplatek měsíčně nelze platit složenkou. Pouze Sipo, nebo přivolení bance. Je ovšem možné, že si každý měsíc předplácíte nějaký programový balíček a v tom případě se neplatí Servisní poplatek.
Placená částka je asi vyšší než 70 Kč měsíčně
Váš příspěvek z 13,34 se tak nechá vyložit. Částku 299 Skylink v ceníku nemá, takže těžko říci za co. Ovšem v ceníku je cena za novou kartu Viaces. Takže nejspíš bude opětovně povinnost za poplatek všechny karty vyměnit a nakoupit nové satelitní přístroje, nebo aspoň CI moduly pokud satelitní přístroje bude mít slot pro tento modul. Sám jsem nedávno kupoval CI modul za 900 Kč do TV se satelitním tunerem. Nejspíš bude pro novou kartu nepoužitelný.
Budiž platíte 299 Kč a nikdo neví co vám umožňují poslouchat. Za servisní poplatek 70 Kč jede 47 kanálů. Neříkám programů. Některé jsou dublované. Ostatní programy jsou placené navíc v různých balíčcích.
placeni servisniho poplatku pres sipo nejde zrusit na poste bylo nam receno ze ho musi zrusit skylink tak nevim
Buďto přestat platit nebo souladu s Všeobecnými obchodními podmínkymi, které najdete zde: skylink.cz/... dát výpověď. Pokud dáte výpověď proto, že nesouhlasíte s novými podmínkami nebo ceníkem, můžete výpověď dát do 2 měsíců po této změně a pak je výpovědní lhůta jednoměsíční. Jestliže dáte výpověď bez uvedení důvodu, je výpovědní lhůta tříměsíční. Žádný formulář nehledejte, napište výpověď volnou formou a doporučeně zašlete na adresu Satelitní televize Skylink
P.O.BOX 4
709 00 Ostrava 9
Česká republika
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.