Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
Obracím se na vás ve věci poskytování telekomunikačních služeb, konkrétně u společnosti T-Mobile.
Reklamaci jsem zatím neposílal, nevím, jak ji specifikovat, proto vás žádám o radu a popíšu můj problém.
V dubnu tohoto roku jsem přešel z Vodafone k T-Mobile. Domluvili jsme si tarif, nabídli mi k tomu ještě jednu SIM s internetem.
Jelikož jsem měl tablet a nevyužíval jej, nabídku jsem přijmul. Při nastavování služeb jsem si zvolil zasílat vyúčtování služeb na email,
protože často nebývám na adrese. Za pár dní jsem rozbil tablet, tak jsem ho nepoužíval, tedy ani mobilní internet. Řekl jsem si, že časem koupím druhý
a službu internet si ponechám. Jenže za mobilní internet mi žádné vyučtování nedoražilo, bylo mi to divné. Až v říjnu mi přišlo vyučtování na jeden měsíc internetu za období září. Tak jsem si řekl, že je to celé nějaké divné, šel jsem na pobočku kde jsem paní požádal, že bych chtěl zaplatit to co dlužím. Paní mi řekla že mám po splatnosti jen své tel číslo, to jsem tedy uhradil, ikdyž jsem se pokoušel zjistit info o mobilnim internetu, řekla, že na své jméno respektive ičo nemam žádné další služby a ani závazky. Nyní jsem v poště našel dopis od firmy zastupující t-mobile s výzvou o zaplacení
částky 20.737,- kč. Bylo zde uvedeno sestavení částky ze 5 faktur, jedna z faktur jje 14000 korun jako pokuta za období 2016-2018. Kdyby mi došla aspon jedna faktura emailem, tak bych samozřejmě reagoval, ale opravdu přišla jen jedna faktura na 363kč v říjnu ze splatností 24.10. Nic víc,
Nevím, jak s tímto naložit.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.