Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, byl u nás dealer od T-Mobilu a tvrdil nám, že na konci letošního roku nám přijde SMS zpráva, abychom si všichni vyměnili naše SIM karty za Universal SIM karty, tzn. že všichni zákazníci T-Mobilu by měli mít od příštího roku nové číslo. A ještě říkal, že to nepůjde dobíjet např. na poště, ale bude chodit složenka. Byl u vás taky někdo takový a tvrdil tuto informaci?
Mně se to zdá jako nesmysl, to by pak nastal velký zmatek u zákazníků T-Mobile, kdyby měli všichni najednou jiné telefonní číslo a někteří zákazníci by jistě přešli ke konkurenci.
Souhlasím s Vámi.Zní to jako nesmysl, ale možné je vše.Nikdo mě zatím ještě nekontaktoval.Ani písemně,telefonicky natož návštěvou.Bůh ví kdo Vás to otravoval.
to taky nevím, už jsem psal T-Mobilu a zatím neodpověděli, snad pracují i o víkendu a odepíšou. jinak naší mamce nabídl nějaký tarif Kredit 300 HIT a ta to jako správná naivní ženská hned podepsala a chlap ihned volal prý do Prahy a aktivoval novou SIM kartu, takže teď už to nejde vzít zpět a smlouva platí a je to na 2 roky. Holt když je někdo hloupý a naivní...
Ta lhuta na zrušení je 14 dnů a musí se psát jak dealerovi tak na T-Mobile.Správně se nemusí psát na T-Mobile ale víme jak to v tomto státě chodí.Pak by se vymlouvali a tvrdili , že někdo pochybil ale ,že to nemá odkladný účinek.
Takto nachytali naší mladou. Šla po ulici a zastavili jí dealeři má - li T-Mobil no a ona se přiznala , že má.Řekli jí ,že v tom případě má nárok na dárek a tím jsou dva telefony za 1,-kč.Dali jí podepsat papíry na údajné předání dárku.Samozřejmě to byla smlouva na dva roky . To si přečetla až doma a hned šla na T-Mobil aby si stěžovala na způsob prodeje služeb T-Mobilu.Oni jí ale řekli , že s tím nemají nic společného a že může tuto smlouvu do 14ti dnů zrušit u dealera a byloby dobré se pojistit i u T-Mobilu.Také jí poradili aby zkusila najít ty dealery a vrátit jim to z ruky do ruky , což se také podařilo.Tak hlavně pozor na dárky!
Ano, ta lhůta je opravdu 14 dnů, napsala mi to paní od T-Mobilu a omlouvala se za chování dealera a vyžádala si ode mne jméno a telefon na toho podvodníka, tak snad bude mít aspoň srážky z platu. jinak jsme museli napsat průvodní dopis a odeslat ho doporučeně buď dealerovi nebo na nějakou jinou adresu, kterou mi napsala ta paní a tam jsme ho taky poslali. ta adresa je napsaná i na smlouvě malým písmem. a navíc ta smlouva byla nečitelná, my jsme to luštili lupou a skoro nic jsme nepřečetli. tomu podvodníkovi jsme volali, že to chceme zrušit a on, že bychom museli platit 500Kč, s tím jsme ihned souhlasili a pak najednou, že to nejde, že karta je aktivovaná. pak jsme mu volali ještě jednou, že jsme mluvili s T-Mobilem a že to není pravda, co nám říkal a on, že prý jsme s tím souhlasili a po chvíli už mu asi došla trpělivost a řekl, že musí pracovat, že nemá čas a zavěsil.
takové lidí střílet na potkání,stejně si myslím, že se mu nic nestane, protože mu to nikdo nedokáže.
Přijde mi,jako by vás někdo ,,násilím" nutil na přechod na paušál...
Moc se mi toto jednání nelíbí...
Samozřejmě,že je to nesmysl...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.