Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
co se týče smluvních podmínek je to napsáno ve smlouvě že operátor si vyhrazuje právo na změnu tarifu. S tím moc bohužel neuděláte.
Jsou dvě možnosti a to za A) přejít na jiný tarif u stávajícího operátora, ve vašem případě T-Mobile nebo za B) Poohlídnout se po jiné konkurenční nabídce která Vám bude vyhovovat.
Ještě ale upozorním co mám s T-mobile neblahé zkušenosti tak mají ve zvyku automaticky prodlužovat smlouvy i za zhoršení podmínek! Na to pozor!
Az mi dobehne smlouva od T-mobilu, přecházím zpět k O2, narozdít od T-m se s nimi dá dohodnout, za cca 10 bezproblémových let u T-mobilu jsem 3x reklamoval nefunkční signál (porucha na vysílači) měsíc jen na SMSkách, neochota nabídnout nějaký lepší tarif at už po telefonu nebo osobně na prodejně. U O2 budu mít za míň peněz více muziky.
Dnes jsou tarify s voláním zdarma kamkoliv, ne jen v síti, takže jakého operátora mají lidi z Vašich kontaktů je pak úplně jedno.
Ahoj, pár týdnů před skončením Vaší smlouvy si zajděte do jejich centra s obdobným požadavkem. Tuším, že Váš obsluhující se bude kroutit jak žížala, než by přijal Vaší výpověď operátorovi...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.