Nejste přihlášen/a.
Tak mně napadla zajímavá otázka. TV reklama s Bartoškou o křečkovi na Monetu Bank se vysílá snad stokrát za den už několik dní. Nevím, kolik stojí jedno vysílání, ale asi to bude dost, když v novináích to stojí min. 10 tis. Takhle se okrádají klienti a nelze se divit, že jsou tak nízké úroky za spořicí účty.
Nejhorší je, že je snad na všech programech. Bojím se otevřít konzervu...znáte ten vtip?
Již mě ten Bartoška sejří /vím, že za to nemůže/, ale na jeho hlas v této reklamě jsem alergická. Modulace hlasu je strašně ,,vystailovaná,,.
Troufám si tvrdit, že polovina diváků stejně neví /napamatuje si/, co vlastně nabízí, takže z hlediska reklamy to jsou vyhozené peníze.
Proboha, proč okrádají? Úroky s tím nemají nic společného. Vy jste tu ještě pod nickem fany? Podle příspěvků soudím..
Proč okrádají? Zbyteeně vyhazují prachy za reklamu,zatímco by snížením různých plateb určitě našli víc klientů.
Moje řeč. Když mně někdo nutí do něčeho, co nechci (reklamy), tak se šprajcnu a vypínám zvuk. Další skvělý vynález, který mně neokrádá o čas, je video (říkám mu přeskakovací), protože na něm obrovskou rychlostí reklamu přetočím. Často pak raději sleduji pořady z videa, než přímo. Neznám jedinou reklamu, abych věděla. co lidem cpe.
Na této reklamě mě nejvíce zaujalo jméno Marcel. Na jednu stranu se reklama se snaží navodit situaci "jako ze života", na druhou stranu se mi zdá být jméno Marcel pro domácího mazlíčka mimo realitu. Že by přijatelnější jména Jarouš - Jaruna, Pepin - Pepina, Žanek - Žanda... nezaujala a reklama splynula s ostatními reklamami? I to je možné.
Jinak co se týče četnosti a velikosti (délky a plochy) reklam kdekoli, v TV i v tisku, tak toto mají velké firmy z hlediska nákladů a předpokládaného zisku velice dobře propočítané.
Dobrý den, píšete to správně - jméno Marcel se vůbec nehodí pro domácího mazlíčka a já se cítím být poškozen a zesměšněn . Když pan Nagy zpíval písničku Marcel z malého mesta (a byla docela populární a často hraná v rádiu), tak jsem si užil své - a nyní abych chodil kanálem . Já je za tuto reklamu snad zažaluji až do Haagu . Zdravím!
P.S. Proč se "zlobím" není asi obtížné uhádnout.
bimbam - já si myslím, že nejvhodnější jméno pro to zvířátko v reklamě by bylo Přestaňužhrabatpotvoro .
vilik - Rudolf byl můj děda a toto jméno pro něho mohlo být osudné. Babička vzpomínala, jak při osvobozování na konci války si pro dědu přišla Rudá armáda a musel se jim ukázat a prokazovat, protože sovětským vojákům přišlo jméno Rudolf a Adolf v podstatě stejné (navíc, děda nosil stejný knírek jako onen "slavný" Adolf, neb to bylo asi tehdy módní). Takže, jméno je důležité.
Hm, aha. To se často stává lidem s méně obvyklým jménem. Možná vaší mamince učaroval Marcello Mastroianni. Spolužákovi Marcelovi (a tím spíš křečkovi) bych říkala Mára.
Na kanál zapomeňte, choďte sem, do fontány zajímavých informací.
Konkrétně tahle reklama mi vůbec neva. Bartošku přežiju, je tam milý, ale čekám na kocoura. "Vyhrabal si tunel do ledničky" a hrabe u toho packou a mrská ocasem. A nakonec to zase ocasem "prožívá", to si nenechám ujít. Je to stejný kocour jako ten z "chodítka" a v "ještě že máme každý svou vanu"? Vnuk říkal, že Bartoška hraje veterináře v nějakém novém českém filmu. Tak tvůrci téhle reklamy toho ihned využili. Ale kocour je špicovní. Navíc, když televize za odvysílání takových reklam dostanou tolik, že po mě žádné poplatky nechtějí, ta to přežiju. Jdu se vyčurat a napít a nakouknout do ledničky. Jen škoda, že se všichni domluvili a dávají reklamy ve stejnou dobu. Není kam utéci.
Bruno, děkuji. Budu se na něho těšit. A taky ho pohlídám v kině.
Kocour Tomio je skvělej. Víte, že natočili i dokument o jeho životě a natáčení? Mrkněte sem . Jsou tam i všechny reklamy s ním.
I kdyby je to vyšlo celkem na 10 miliónů, vyplatí se jim to. Reklama v televizi osloví najednou nespočet diváků a chtě nechtě se jim to opakováním dostane pod kůži. A jedná se o přejmenování jisté společnosti a je potřeba to lidem sdělit. Na jejich místě byste jedlal (a) stejně. A že jsou tak nízké úrokové sazby, to je úplně jiná písnička... Mě reklamy také nejsou pochuti, ale mám možnost přepnutí, či vypnutí tv.
- mně na té reklamě vadí pokažená pointa tím, že dodává- (zřejmě pro méně chápavé) - "těhotná Marcela".
Unás zabraly mluvící tenisky"proč bych jako měla volat vodě",to nás drželo dlouho a "ruce na prsa a běžíme"je taky bomba.Ovšem souhlasím s první odpovědí,ten Bartoškův hlas,už mi leze krkem,stejně tak jméno Marcel(i když to byl můj první kluk).Snad mají zaplaceno jen určité období a reklama brzo povolí,bude se vysílat méně.
Mně se ta reklama líbila, když jsem ji viděla poprvé, podruhé, potřetí. Počtvrté už mi začala lézt na nervy a od té doby přepínám, když běží. Vadí mi ta hloupá majitelka křečka, že nepozná v březích, těhotnou křečici. Napadnout ji to snad mohlo, proč už si nehraje s Rudolfem. Kdyby jí bylo 12 let, tak to chápu. A liposukce křečka, to je snad vtip.
Té herečky mi bylo líto, že musí hrát takovou "blbku".
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.