Nejste přihlášen/a.
ano aditivovany, i naredene je to znat
Volvo V50 AWD 2,5T 220HP 14,7l N95 za posledních cca 500km. Auto mám krátce, takže časem se uvidí. Prý se dá s s hodně lehkou nohou dostat na 10l. Ale tam se asi nedostanu.
Škoda Pick-Up 1.3MPI LPG cca 7,5l LPG dlouhodobě.
Focus MK1 kombík 1,6 74kW 2004, spotřeba 5 - 12 podle druhu a stylu jízdy. Klidné okresky 5,5 - 6, dálnice ca 7 - 7,5, město odhad kolem 9. Sportovnější jízda 8 - 12. Dlouhodobý průměr 6,3. Nejlepší spotřeba 5,0 - okresky 200km malý provoz, průměrná rychlost 78 kmh
Chce to umět s tím jezdit, hodně jsem se naučil podle palubáku - okamžité spotřeby. Rozdíl umět - neumět je litr na 100 km při stejné průměrné rychlosti.
Škoda že se už nevyrábí a většina jich už je shnilých. Až shnije to moje tak to asi obrečim...
Vyhřívání sedaček žere asi jak mlhovky, čelní sklo se ti za minutu vypne a klima ti vezme tak 0,2 L/ 100km resp. je to stejný jako když jedeš s otevřenýma oknama = tohle má na spotřebu minimální vliv. Všechno tohle mám taky a pouřívám to Mmch. průměr 78 na okresce neni až tak pomalu a nudně , ve městě 51 /tacho 57), mimo tak 90 (tacho 100), v zatáčkach se nebrzdí
Prostě když jsem se naučil jezdit úsporně, tak jezdim prakticky stejný časy a spotřebu mám o litr menší. Když nespěchám tak si jedu na spotřebu, když spěchám tak sportovní jízda. Jezdit jenom sportovně nebo jenom na spotřebu by mě dlouho nebavilo...
Tak většinou jedničkovej Octáv, dvoulitr benzín, v létě s trvale puštěnou klimou kolem osmi, neměřím to přesně. V zimě nevypínám výhřev sedaček a je to o litr víc. Jezdím většinou do deseti kilometrů jednu jízdu, spíš míň. A ještě nadvakrát.
Půl na půl město / mimo město.
Já ne, neb jsem s ním nikdy nejezdil. Tři roky jsem jezdil s tdi 66 kw, ve čtyřkole, pravda, po horách. Nějak to nebylo úplně ono. Na zimu dlouhá jednička, musel se s tím člověk naučit jezdit, aby nefoukla turbína uprostřed zatáčky. Na čerstvě napadaným ujetým sněhu pak sepnul Haldex a zadek měl snahu ustřelit.
Škoda Citigo - tento víkend 200km, z toho 20 km po dálnici, zbytek okresky a město. Spotřeba 3,6 l.
Služebák Peugeot Partner 1.6 HDi dlouhodobě 6l/100km, ovšem je v tom hodně dálnice
Soukromé Santa Fe 2.2 CRDi 6,8-7.2 podle poměru dálnice/okresky.
2.3DISI kolem 14 litru BA98 podle nohy. Pritelkyne zvladne dlouhodobe i pod 10, ja dlouhodobe i pres 18.
Tento motor jsem chtěl v CX-7 (on se tam stejně jinej benzín nedával) .
A tam skutečně není problém jezdit za 18l a to jen pouze rychlou jízdou. Ten motor je už od výroby docela rozchlastanej i když má přímý vstřik a je zde tedy prostor pro úsporu. Nakonec zvítězil rozum a šel jsem do menšího Volva V50 T5 AWD. Spotřeba je o pár litrů menší, ale jízdní vlastnosti jinde.
Přípíšu ještě bývylé! F125P 1300 - na speciál 91 spotřeba 10l/100km a po přeseřízení na super 95 9/100 (tehdy před mnoha roky!) apk jedno z dalších Peu 405 pův 1,8TD ale skutečně 1,9D 47kW v brejku namotáno kolem milionu km 5l/100km a to jak na NM,tak i biodiesel či dokonce na čistý RO! .Velmi dobré auto a motor ještě lepší ,do tohoto modelu se tento motor nikdy nemontoval pocházel ze starší 309!mezitím bylo BX14RE-motor 1351ccm ležatý,52kW karburátor a spotřeba šla od 6,5 l na dálky do asi 8l
- kombi (xsara) 2,0hdi 66kw - 5,6litrů dlouhodobá kombinovaná spotřeba min. 30 km na nastartování (lze za 5,1 s úsporným způsobem)
- kačena (fiesta) 1,3 ecotec 37kw dlouhodobá kombinovaná spotřeba max. 15km na nastartování, ale často jen pár km (žena) 6,7litrů
kdyz uz to tu je, nema tady nekdo nejakou fajnovku 4x4 benzin, kola 16"+, cca 2.5, 2.7 ze by pripsal cisla?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.