Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Kolikrat startujete?

Od: thom* odpovědí: 27 změna:

kolikrat startujete škodu 120 nebo 105 než nastartuje,když déle nejede?

 

 

27 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

dericcaster*

2x

Co je to déle nejede? Týden, měsíc, rok, století? Ale když jsem měl š120 tak studená pravidelně chytala na 2x, možná kdybych nebyl líný a napumpoval benzín ručně, tak by chytala naráz. No a před tím jsem měl Š100 a tu, když byla slabá baterka, jsem úspěšně startoval i klikou.

thom*

týden a dele

amidamaru*

Staré škodovky to dělají.Když déle než(zhruba)den stojíte,tak se benzín v hadičkách vypaří.Doporučuju vklidu napumpovat acepumpu,ja uvidíte v hadici benzín,dát sytič a na,maz podruhé je nastatrováno.Pozor na ten sytič,at zas motor nepřechlastáte.

já pumpuju tak dlouho dokud to nejde jak kdyby naprázdno ta pumpa.. pak našlapat sytič a chyti na par převalení

thom*
rano jsem nastartoval na pošestý 105ku

Tak to asi něco bude špatně. moji 105ku VŽDYCKY napoprvé, asi na 2-4 převalení startéru. V létě na drcnutí klíčku, v zimě (i v -20) tak na ty 4 převalení naprosto bez problému.

doplněno 30.03.13 09:53:

dovolím si i video, je to moje startování z prosince, při -10°C. A takhle chytá naprosto běžně, v létě líp

doplněno 30.03.13 09:54:


thom*

chytá perfektně kámo,oproti moji

thom*

nejlépe chytá tak na po třetí,ale většinou musím dlouho točit,ráno to byl děs až na po šestý,ještě jsem spěchal jsem myslel že škůdku ani nenastartuju tyo

thom*

ji máš v garáži né?

nevím jak předchozí majitel, ale od doby co jí měl strýc a teď já tak v garáži nikdy nebyl parkuju venku na plácku u zahrady

doplněno 01.04.13 20:28:

Přechlastá? nikdy jsem nezažil svoji škodovku za studena přechlastanou. ikdyž jsem před startováním ten plyn prošlápl dvacetkrát, chytla nádherně. S tím je problém až za tepla, ale to startuju rovnou, bez sytiče a bez prošlapování, a vždycky naprosto v pohodě.

doplněno 01.04.13 21:04:

při zahřátém motoru v žádném případě nepoužívej sytič, potom je jasné že se přechlastá. jestli nechytá, bude problém někde jinde, určitě ne v nedostatku paliva (bohatosti směsi). Mně za tepla taky loni v létě špatně chytala, po výměně svíček to bylo hned o něčem jiném

thom*

a když se ti to uchlasta,tak ti startuje jak?

thom*

mě se přechlastává často docela

thom*

jasně,když je zahřátý motor tak bez sytiče,ale někdy mi nechytne tak musím dát hold sytič a je problém

thom*

dal jsem sytič našlapal,ale pak ho zas sundal a startoval

thom*

když se to stane pak jedině startovat tak dlouho než se ten přebytečný benzín vypaří

thom*
nevím rano chytla na pošestý a ted ji nemůžu nastartovat vůbec
joudic*

jestli to nemas prechlastane, oddelej vzduchovy filtr a cvrnkni tam malicko benzinu nebo namoc hadr do benzinu a dej to k sani

doplněno 30.03.13 22:44:

a zasrane svicky, vzdalenost elektrod, kably ke svickam? bud tam nejde benzin nebo se nezapali

thom*

přechlastaný? ale ráno jsem to nastartoval

thom*

startér točí,ale né a né chytnout

 

joudic*

0x

naslapat pedalem poradne, sytic a na druhy musi chytit, pokud velky problem, tak do vzduchu cvrnknout trochu benzinu, nebo etanolovy spray, pomuze i benzinem nacucany hadr u sani

 


0x

já když kdysy jezdil tátovo 120kou tak sem po delším stání vždy nacupoval benzín vytáhl sytič a startoval napoprvý

 


0x
škoda 105 rok 80, vždycky napoprvé, to i když stála měsíc
doplněno 29.03.13 12:38: přesně jak píše dabel

 


0x

Já nevím,ale mě stopětka se stovkovým motůrkem VŽDY chytala nejdéle na 4 protočení!

 

 

fram

0x

NApoprvé chytí když je teplo, hodně studená napodruhé, napotřetí. Ale to proto, že pokud stojí má Š 105 (r.v. 1987) víc jak dva dny, vždy šup pod kapotku a "napumpuji" benzín. Dále ji nestavím hodně předkem "ze svahu", nevím proč, ale pak startuje divně (po 2 a více dnech). A jak zahlásí mrazy, letí do tepla baterka.

thom*

a když je vlhko tak chytá vpoho?

fram

TAk ona chytila po zimním stání na ulici, mrazy, sněhy , deště...přes dobu pro povinnou zimní obuv. A ta moje kamarádka spolehlivka chytila (po dopumpování) napoprvé. Hasí si to jako za mlada, dostala investici do seřízení motoru a spotřeba je na dálnici kolem 7 litrů.

 


0x

U těchhle škodovek je palivové potrubí pod podlahou z několika částí, spojených gumovými hadičkami. Ty hadičky po čase zpuchří. Ne natolik, aby z nich benzín kapal, ale dost na to, aby se skrz ně odpařoval. Při delším stání se tak potrubí zavzdušní. Stačí před startem ručně napumpovat a chytá v pohodě. Po výměně těch spojovacích hadiček (i když vypadají v pořádku) by měla závada zmizet.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]