Nejste přihlášen/a.
kolikrat startujete škodu 120 nebo 105 než nastartuje,když déle nejede?
Co je to déle nejede? Týden, měsíc, rok, století? Ale když jsem měl š120 tak studená pravidelně chytala na 2x, možná kdybych nebyl líný a napumpoval benzín ručně, tak by chytala naráz. No a před tím jsem měl Š100 a tu, když byla slabá baterka, jsem úspěšně startoval i klikou.
Staré škodovky to dělají.Když déle než(zhruba)den stojíte,tak se benzín v hadičkách vypaří.Doporučuju vklidu napumpovat acepumpu,ja uvidíte v hadici benzín,dát sytič a na,maz podruhé je nastatrováno.Pozor na ten sytič,at zas motor nepřechlastáte.
já pumpuju tak dlouho dokud to nejde jak kdyby naprázdno ta pumpa.. pak našlapat sytič a chyti na par převalení
Tak to asi něco bude špatně. moji 105ku VŽDYCKY napoprvé, asi na 2-4 převalení startéru. V létě na drcnutí klíčku, v zimě (i v -20) tak na ty 4 převalení naprosto bez problému.
doplněno 30.03.13 09:53:dovolím si i video, je to moje startování z prosince, při -10°C. A takhle chytá naprosto běžně, v létě líp
doplněno 30.03.13 09:54:
nejlépe chytá tak na po třetí,ale většinou musím dlouho točit,ráno to byl děs až na po šestý,ještě jsem spěchal jsem myslel že škůdku ani nenastartuju tyo
nevím jak předchozí majitel, ale od doby co jí měl strýc a teď já tak v garáži nikdy nebyl parkuju venku na plácku u zahrady
doplněno 01.04.13 20:28:Přechlastá? nikdy jsem nezažil svoji škodovku za studena přechlastanou. ikdyž jsem před startováním ten plyn prošlápl dvacetkrát, chytla nádherně. S tím je problém až za tepla, ale to startuju rovnou, bez sytiče a bez prošlapování, a vždycky naprosto v pohodě.
doplněno 01.04.13 21:04:při zahřátém motoru v žádném případě nepoužívej sytič, potom je jasné že se přechlastá. jestli nechytá, bude problém někde jinde, určitě ne v nedostatku paliva (bohatosti směsi). Mně za tepla taky loni v létě špatně chytala, po výměně svíček to bylo hned o něčem jiném
jasně,když je zahřátý motor tak bez sytiče,ale někdy mi nechytne tak musím dát hold sytič a je problém
NApoprvé chytí když je teplo, hodně studená napodruhé, napotřetí. Ale to proto, že pokud stojí má Š 105 (r.v. 1987) víc jak dva dny, vždy šup pod kapotku a "napumpuji" benzín. Dále ji nestavím hodně předkem "ze svahu", nevím proč, ale pak startuje divně (po 2 a více dnech). A jak zahlásí mrazy, letí do tepla baterka.
U těchhle škodovek je palivové potrubí pod podlahou z několika částí, spojených gumovými hadičkami. Ty hadičky po čase zpuchří. Ne natolik, aby z nich benzín kapal, ale dost na to, aby se skrz ně odpařoval. Při delším stání se tak potrubí zavzdušní. Stačí před startem ručně napumpovat a chytá v pohodě. Po výměně těch spojovacích hadiček (i když vypadají v pořádku) by měla závada zmizet.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.