Nejste přihlášen/a.
Máte to také tak, že některá reklama vás tak otráví, zhnusí či znechutí, že se automaticky vyhýbáte propagovanému zboží či službě, byt by byly třeba i kvalitní? Že vlastně ta reklama způsobí pravý opak toho, kvůli čemu vznikla?
Věřím, že ano, tak se podělte
jsem ráda, že se tady ta otázka znovu objevila - takže si můžu od srdce "zaplivat" ! na nejnovější upoutávku na České lvy s B. Polívkou. Zatím se mi tyto upoutávky docela líbily, byly i vtipné a Polívku jako herce mám docela ráda - ale zde mne napadá jedině "Bože, jak hluboko jsi klesla " !
Nenávidím reklamy co lákají na život na dluh...půjčky,hypotéky apod..V naší zemi je zadluženo mraky lidí a oni si nedaj pokoj.
Jinak mi přijde že duchaplnost reklam docela upadá.Nevím,jsou hloupější jejich tvůci nebo diváci...nebo se snad na to kašle?
Naprosto přesně napsáno, mám to taky tak. Na reklamy nereaguji, protože skutečně kvalitní výrobky reklamy nepotřebují. Proto taky vnímám reklamy negativně, každá se snaží prodat svůj šmejd co nejdráž. Kvůlu tomu reklama vznikla. Jestli mě nějaká zaujala, pak svým vtipem. Ale ne předmětem reklamy - viz bóbika.
Na TV nekoukám a tak mě většina reklam míjí. Jinak je obvykle přehlížím, u věcí, které by mě eventuelně mohly zajímat, mě staví do střehu.
Přesněéééé ! Jsou trapné a otravné ! Nesleduji je.Řídím se svým rozumem...Dříve také nebyly a lidé věděli,co mají nakupovat.
doplněno 08.10.15 15:34: Magdone,to je sice pravda...Wamp - "...lidé věděli,co mají nakupovat".
No on byl tenkrát celkem jednoduchý výběr. Například auto jste si mohla vybrat mezi Š 105, nebo Š120. Výjimečně Žiguli. Pivo jen z nejbliššího pivovaru, chleba z místní pekárny. Televize Orava byla (spíš nebyla) k mání hned ve dvou rozměrech. Na to fakt nebyla reklama potřeba.
Tím rozhodně nechci říct, že mám reklamu rád.
- já mám vtipné reklamy ráda a docela mne otráví reklama, která je nudná, nebo mne dráždí tím, že nepochopím, kde je "pointa" - např. reklama na rum Božkov, kde se říká - .. "vidíš Péto, taky si tady neříkáš Petronius ... buď sám sebou " - nebo tak něco ... vždy, když ji vidím, přemýšlím, co mi asi tak uniklo ... jsem blbá já, anebo tvůrce? ...
jinak mne vyloženě neodpuzuje žádná, leda nějaká s nechutným podtextem, ale na žádnou si zrovna nevzpomínám, rozhodně bych ale vliv reklamy na podvědomí člověka nepodceňovala, můžu nad nimi stokrát "ohrnovat nos" - stejně mne ovlivní, proto je taky dobrá reklama "dobře" zaplacena.
-
doplněno 07.10.15 23:55:- "mluvící" ratlík je náhodou někdy docela dobrej !
doplněno 08.10.15 14:38:bruno -
"bóbika" - byla perfektní - a to i přesto, že mám psy (a nejen psy) moc ráda. Holt ... dobrá reklama, no ! - už taky ani nevím, na co byla.
doplněno 08.10.15 14:48:jethro - aha ! - dík
Ahoj. Až takhle drsně je neprožívám. Mě se naopak líbí takové ty vtipné. A některé by mohly končit hned po těch scénkách. Ty Vodafonový, FIOvý a tak. A když je v ní krásná žabka, tak taky může být na cokoliv. K nějakému tomu nákupu mě ale žádná nezláká. I na burzách, si někdy udělám jen drobnou radost.
Ty reklamy s černochama na jednu značku kosmetiky, ač jsem měl tuto vůni hodně rád, tak po tom, co jsem viděl reklamu se slovy, chtěli by jste vonět jako on, tak jsem začal tuto značku nesnášet. Nechápu, proč si vedení té firmy zadá reklamní spoty s černochama. A co mě vysloveně pobouřilo a ač to nepotřebuji, tak byla reklama, jak si tam češi pořád něco půjčovali od slováků.
Dobrý den, at si v té reklamě plácají cokoliv, ale hlavně, at to nezpívají! Mám ze zpívané reklamy kopřivku již od dob: "Triolá, Triolá, Triolááá." Hudba nebo známá písnička nevadí, ale zpívaný reklamní slogan je neštěstí. Zdravím!
Nemám rád, když mi někdo něco vnucuje. Reklamám se většinou vyhýbám, ale občas se stane, že mě nějaká dostihne. Většinou na mě pak působí přesně opačně, než byl autorův záměr. Nabízené zboží tak automaticky zavrhuji, i když třeba ve skutečnosti špatné není. Často pak v reklamě vidím úplně jiný smysl, než původně měla mít a který mě docela pobaví. Například před léty běžela v TV reklama na určité máslo.
Vozka s volským povozem vede spřežení a u vozu mu vrže kolo. Zastaví, vyndá z vozu kostku másla a kolo tím máslem namaže. Kolo přestane vrzat. První, co mě napadlo bylo, že ono máslo se výborně hodí pro mazání vrzajících kol volských povozů.
Podobných "antireklam" existuje spousta. Docela mě mrzí, že jsem je (doplněné vlastní komentářem) nezačal sbírat.
doplněno 08.10.15 13:15:Taky je dobrá reklama na "Kostíky". Aneb když to budete jíst, budete vypadat jako oni.
V poslední době mě baví reklama se slovy: "Nemučte sami sebe..." Okamžitě mě napadá pokračování: "...mučte někoho jiného"!
Jsou to reklamy, do nichž tvůrci angažovali nějakého herce nebo jiného mediálního prostituta. Doslova k nepříčetnosti mě přivádí Vyorálek na kole. Jinak se ovšem stejně jako 100% občanů domnívám, že jsem vůči reklamám zcela imunní a stejně jako 100% občanů jim nějakým způsobem podléhám.
Old Spice s tou škaredou gorilou (to prostě není chlap, ale hnus), žvýkačky Airwaves, TicTac, konto G2 pro studenty (to jako vážně?), posilující borec s Májkou (by si urval šlachy během pěti minut) ... bude jich víc, ale namátkou tohle.
Reklamy nesleduji, pouze je vnímám zpovzdálí. Ale začala jsem se dívat na jednu, to když čtyřletý synovec na otázku ,,dáš si čaj?" odpověděl,, Ne, fofolu". Tomu jsm se s chutí zasmála, jak využil reklamu k vtipné odpovědi.
Ne že by mě reklamy odrazovaly, spíš mě hodně baví. Třeba reklamy na různé vložky a tampony. Vždycky to prezentují tak, že menstruace je pro ženy vlastně super, a že tyto dny jsou nejlepší v měsíci. No když vidím přítelkyni jak trpí, nadává a kroutí se, tak mi to tak nepřipadá. A už vůbec nevysí hlavou dolů a nenosí bílé kalhoty.
Naopak se mi líbí reklama na Mazdu 6. Ta hudba je opravdu úžasná, škoda, že není plná verze. I ten klip je skvělý.
Mě vadí hlavně reklamy na sladké tyčinky a hlavně ty detailní záběry, kdy z rozlomené tyčinky teče náplň. Tyhle záběry asi mají ukázat jak jsou tyčinky štavnaté, ale já v tu chvíli vidím viskózní sopel nebo hlen nebo tuberácký chrchel.
Přeji dobrou chut těm, kteří nějakou takovou tyčinku zrovna svačí.
Z dnešní doby jednoznačně Old Spice - už od doby, co jezdil borec na koni obráceně, ale: "Můj syn je sexy chlap" asi jen tak někdo nepřekoná, jedině další díl toho samého seriálu.
Jinak mne k smrti vytáčela v předrevoluční době reklama na jablka:
Dohadují se dvě děti o jablko
1. dítě: Já chci tu větší půlku.
2. dítě: Ne, já ji chci...
Maminka: Nedohadujte se, jablek je dost. Bude dost větších půlek pro všechny...
Otravné reklamy mě před pár lety zbavily TV přijímače a mám od nich a od placení koncese pokoj Žiju si klidně v blažené nevědomosti - informace, co potřebuji, najdu na internetu, v obchodě si kupuji věci co potřebuji a snažím se studovat jejich složení. Sice se občas nachytám, to když pod stejným obalem je výrobek s jiným složením od jiného výrobce, ale podruhé už stejný šmejd nekoupím...
- podle vašich odpovědí zde bych skoro skoro soudila, že každý výrobek, na který se objeví reklama je šmejd - a kdo si ho koupí je hlupák ! - nebo se mýlím? - vysvětlete, prosím !
doplněno 08.10.15 16:44:jabraka -
máte pravdu, ale, co když o dobrém zboží nevíte, nebo se nemáte kde dozvědět? Kdybyste byl podnikatel, který se uvádí na trh, jak byste to udělal?
doplněno 08.10.15 17:16:- doufám, že mne hned zase neobviníte z toho, že všude pletu politiku, ale ještě bych k tématu dodala - že kapitalismus je přece (taky) na reklamě založen (bych řekla) - a všichni si kapitalismus pochvalujete - tak kde to nechápu?
Ne, máte pravdu...není to tak, že dobrý výrobek reklamu nepotřebuje, ale reklama je prostě nástrojem ke zvýšení povědomí o výrobku, značce...zvýšení zisků (at už jsou jakkoliv vysoké). At už jde o začínajícího podnikatele (značku, výrobek...) nebo toho zavedeného. Neřekla bych kapitalismus, ale volný trh...
Můj názor praví,že dobré zboží,nebo služba reklamu nepotřebuje.Také je tomu tak v praxi.Stačí sledovat televizní reklamy,tam se vesměs nevkusnou formou nabízí zboží,a služby,které nejdou na odbyt a je nutno přesvětčit zákazníka,že je na čase,aby si to od nich koupil.Samozřejmě je to na základě neskutečných vlastností výrobku a za cenu,která je zlomkem toho,za co byste si to pořídili před měsícem.Že se to opakuje každého čtvrt roku,když pokaždé zboží slevňují o 20%?Dnes by podle nich bylo úplně zadarmo.
JABRAKA
Reklama je navoněná zdechlina a z toho vycházím u každé reklamy ale nejvíc mě irituje reklama, že si mám vsadit euro sázenku, že ten miliardář už na mě čeká.
doplněno 08.10.15 17:08:To není z mé hlavy, myslím, že to jsou slova Jiřiny Bohdalové.
@lidus: Jestli jste to slyšela od Bohdalky, tak ta to podle mě nemá ze své hlavy. Je to název knížky Oliviera Toscaniho.
Vsechny reklamy mne odrazuji. Mne reklama rika, co vubec nekupovat a na co si dat pozor. Lzou a jsou manipulacni... Uznavam, tvurcum reklam se porad dari lidi velice efektivne oblbovat. A v tom je prave ta svizel moderniho cloveka, ze uz nepremysli vlastni hlavou, ale jde, jak reklama diktuje.
Dobry vyrobek reklamu vubec nepotrebuje. Reklamy mne obtezuji, naucil jsem se je ignorovat, televizi a radio jsem prave kvuli temto agresivnim reklamam domu neporidil a nelituji. Moje linuxova distribuce umi potlacit reklamy tak, ze je temer tady nemam. Pokud nejaky server otravuje reklamama moc, nenavstevuji tyto weby .. :D
Reklamnim agentum rikam - "Vy nabizite, ja ale nenakupuju" a hotovo.
Každá.
Nějak pod jejich vlivem nakupuji stále měně - tedy kromě nezbytností. Skoro ve mě způsobují na daný výrobek averzi, ale koupit se to musí stejně. Reklamám se systematicky vyhýbám, ale utéct před nimi nejde. Podvědomí to vnímá i když opustím místnost, kde zrovna je zapnutý přijímač. Jedinou vyjímkou je reklama GE Money Bank, to naopak se jdu dívat. Ten kocourek je užasnej, ale to nic nemění na tom, že si u nich stejně nic nesjednám.
Ahoj. Teď jsem viděl na Streamu reklamu na výrobky fi. Honda. Nej z roku 2013. Nebo hezká holčina na drogerii DM. Jde a přeměňuje se. Nebo reklama na Floru.Jak tam je dobře z animovaná tráva. A jak si na konci dají placáka. Ty trávy. Jen tam mohla být na konci hezčí ženská. Byla tam sice jen zlomek času, ale mohla být mladší a krásná. Taková, jaké je mám v reklamách rád. Ten vrhač telefonních žabek je taky dobrý. Hlavně ty pubertácký pohledy synka. Jak koulí očíčkama v sloup. A zase. Hezká mamina a i dcerka.
A co proboha jíte? Kde nakupujete? Vždyt snad nejde nakoupit, aniž bych brala něco, co má nebo mělo reklamu.
U mně to funguje u některých značek, kde ty výrobky jsou samy o sobě hnusné a je mi jasné, že jen platím šunt a reklamu. Activia, Danone namátkou. Nebo předražená pitiva a "zelené čaje". Ale třeba Orbitky si koupím, jiné žvýkačky jsou fuj. Milku já taky ráda.
Ale nemám televizi, takže reklam vídám o mnoho míň a tak asi kupuju i něco, co reklamu má
No sqjelé! Když jsem teď kliknul na "odpovědět" naskočila mi přes celou obrazovku jakási reklama (holt velký bratr má oči všude). Na co byla, to nevím. Ale než jsem jí shodil, stačil jsem si všimnout, že byla do modrá.
Ona ta TV reklama je asi nejagresívnější. Například letáky ze schránky (i když mám nálepku, že je nechci) jen protřepu, abych se přesvědčil, že mezi nimi není třeba složenka a bez prohlížení je házím do popelnice. Bilbordy míjím bez povšimnutí. Té TV reklamě se občas nedá vyhnout, pokud nechci přijít o pokračování sledovaného pořadu.
doplněno 09.10.15 09:28:Co se týká reklamy rozhlasové, pokud sedím u pracovního stolu, mám rádio na dosah. Mám na něm předvolené 2 oblíbené a jednu použitelnou stanici, takže není problém jediným pohybem na začátku reklamního vstupu přeladit. Pokud se sejdou reklamy na všech 3 stanicích, je v záloze přehrávač CD.
Dost alergický jsem na reklamy v TV, kde jistý Horst s neskutečně přiblblou asistentkou nabízí podřadné domácí spotřebiče, které se dají jinde běžně koupit za výrazně nišší cenu. Když pak onen výrobek vidíte na vlastní oči, většinou by Vás ani nenapadlo něco podobného koupit. Nedávno jsem si všiml, že Horst opouští vedoucí roli a začíná fungovat jako přiblblý asistent.
doplněno 09.10.15 09:35:V rádiu jsem mimořádně alergický na reklamu jedné firmy, šmelící s energiemi a taky na prodejnu "sídlí v Praze - tatatata..." (mimochodem, onu prodejnu jsem kdysi (bez ohledu na reklamu) navštívil a po této zkušenosti jsem usoudil, že už nikdy více!) Pokud to v tu chvíli jde, okamžitě zacpávám uši a rádio vypínám, případně prchám z jeho dosahu.
Hele, když už jsme u reklam na tričkách, proti téhle taky něco namítáte? (Važte dobře odpověď, admin naslouchá )
doplněno 09.10.15 11:26:Culdo, dík, to už mi dlouho nikdo neřek
- magdon-
reklama taky na pěknýho mužskýho - dobrý !
doplněno 09.10.15 14:36:magdon - stejně by mne zajímalo, jak kdo z nás vypadá, když už se tady virtuálně "přátelíme" .
doplněno 09.10.15 17:08:ria -
- myslíte, že by nás Admin nesmázl?
Můžme vyrobit sekci - Jak kdo vypadáme.. taky jsem docela zvědavá..
doplněno 09.10.15 17:12:tak to nevím.. ale bylo by to dobrovolné a můžeme to ještě vtipně pojmout prezentací poraďte - napsat, vytvořit, a vyfotit se s poraďte.cz..
doplněno 10.10.15 09:23:proto to nechám na posouzení a nic zakládat sama nebudu.. Je fakt, že se už se kdysi založil dotaz co kdo děláme a tam by se případné fotky mohly přidat ..
Nevím, jestli by to byl dobrý nápad. Poradna by tak částečně ztratila jednu svou přednost - anonymitu. A nic ve zlém, ale někdy je možná lepší mít o někom nějakou představu, než znát skutečnost . Pokud toužím někoho poznat osobně, nic mi nebrání přes osobní poštu.
Pokud si vzpomínám, byla tady snaha o setkání místních "veteránů" ale nějak to nedopadlo.
doplněno 10.10.15 10:23:Culdo, zdejší poštou asi fotky posílat nejdou, jde ale poslat mailová adresa pošty veřejné. Takže to následně může fungovat i jako seznamka . Ale už jsme trochu (trochu dost) mimo téma otázky.
- magdon -
setkání nedopadlo proto, že jsme roztroušeni po celém Česku - a jezdit na Moravu (nebo kam) by se mi nechtělo - a za ty peníze mi to ani nestojí. Na rozhazování zrovna nemám, i když mám (navíc nemám auto). Do Prahy, Chebu, Varů, či Mariánek bych přijela, ovšem organizovat nic neumím a zřejmě je nás takových víc. Taky si setkání představuji jen jako "seznamku" tak na pár hodin a ne akci třeba na dva dny.
- ale jsem docela ráda, když vím, s kým mluvím (osobnost člověka dotváří i jeho vzhed) - i na úřadech dávám osobnímu jednání přednost před písemným.. no, ale záleží taky na tom, co sem píšete - za "sprosté" anebo jinak "vadné" příspěvky bych se asi taky "tvář nastavit " neoodhodlala, za svoje - klidně. Ostatně anonymitu přispěvatele lze posuzovat jinak, pokud zde začínám, nežli, když už jsem se zde nějakým způsobem prezentovala, takže mne lidi už vlastně znají, a poznají mne i pod jiným "nickem" - takže - jaká anonymita.
No, ale, jenom můj názor - dají se vnitřní poštou vlastně posílat fotky? - žádného "okýnka" , kam by se daly vložit, jsem si tam nevšimla. Tak zdravím.
- pokud jde o reklamy papírové - štve mne takové nehorázné plýtvání papírem !
- pokud jde o reklamy televizní - ani je nevnímám, protože mám televizi zapnutou většinou jen jako zvukovou kulisu - "probudí" mne vždy až něco zajímavého -
- pokud jde o "Horsta" jak zde zmiňoval "magdon" - tak se mi líbil hlavně jako chlap - okouzloval mne i tou svou náušnicí - a jeho předvádění zboží bylo docela "šik" ... bylo i docela zajímavé na to chvíli koukat (když už nevařím)...
-pokud jde o ovlivňování reklamami - nic už nepotřebuju, takže nic nenakupuju, ani jíst už moc nemůžu, protože bych se pak "nevešla" do dveří - ale, když už něco potřebuju, tak beru reklamu za stejně dobrou informaci, jako internetový vyhledávač, informace od známých, nebo na prodejně. Na základě reklamy jsem si např. koupila zametač "Swivel Sweeper" - jsem spokojená - doufám, že to není reklama - ale už se zde na Poradně na to někdo ptal, tak snad ne.
- hlavně si myslím, že reklamy do dnešní společnosti neodmyslitelně patří (neokouzlovaly nás na "západu" tehdy i ony?) - a vytvořit v dnešní konkurenci dobrou a přitažlivou reklamu je docela kumšt - a dobrým tvůrcům fandím - např. úžasný jsou Kohákovy reklamy na Fio - taky je mám nahraný ! Tak zdravím.
takže v tv Vás asi "stotabletů týdně" uřvaného hajzlíka (pardon, ale ten mne vážně irituje) asi neprobudí... , to mne úplně vyleká...
Ještě bych doplnil, že je zvláštní nastavení zvuku u reklam - vše (rádio, TV) má nějak nastaveno zvukovou hladinu, ale reklamy jsou o 30% hlasitější...
O té hlasitosti reklam už před časem jednal i parlament a snad na to dokonce vymysleli i nějaký zákon (nevšiml jsem si ale, že by ho někdo dodržoval). Tehdy se kdosi v TV bránil, že se s stím nedá nic dělat , že je to prostě dané technikou . Já teda nevím , kdysi jsem pár let pracoval jako asistent zvukaře v ČST a nikdy nebyl problém při nahrávání prostě lehce stáhnout příslušný potenciometr, ale dnešní moderní technika to zřejmě neumožňuje (nebo že by z nás dělali blbce? ). Naštěstí mám u televize možnost nastavit hlasitost tak, že se sama seřizuje přibližně na stejnou úroveň, takže to plně využívám.
Já zcela určitě vím, že ty dva kretény z odtahovky 1224 nikdy nezavolám.
Jinak jak tu někdo nesnáší reklamy a má některý nahraný, to mi přijde taky ujetý. Teda dost ujetý.
nickys -
- pokud vím, zmínila jsem se tady jenom já, že si reklamy nahrávám - a já říkám (už od počátku diskuze), že mám reklamy ráda - tedy reklamy vtipné - ne blbé a ne všechny - co je na tom ujetýho?
Kdybyste se tvorbou reklam živil, tak byste byl třeba rád, kdyby na Vaši reklamu nějaký "kretén" reagoval !
doplněno 10.10.15 13:07:nikys -
- kdykoliv mne napadne a pokud se nudím (asi jako, když si někdo přehrává videa z dovolené) - asi jsem tedy ujetá, beru.
V dodatku jsem chtěla říct, že kdybyste se tvorbou reklam živil - tj. vymýšlel je a byl za ně placen - tak by se Váš pohled na ně taky jistě změnil ! Nic víc. Zdravím.
doplněno 10.10.15 13:29:- např. teď bych zrovna byla ráda, kdyby mne napadlo, jak vložit na Poradnu svoje fotky ve stylu vtipné reklamy (jak zmiňuje "ria" ) - ale vtipného mne nenapadá nic. Takže - ono je snadné kritizovat - ale zkuste si to ! S tím "kreténem" to byla ironie.
Jste to nějak pomotala ne?
Muj příspěvek měl dvě části. Odděleno slovem "Jinak" na začátku věty.
1. O dvou kretenech z reklamy na odtahovou službu. Tedy odpověď tazateli.
2. Reakce na Vás. Vysvětlila jste zde, že si nahráváte reklamy pouze vtipné, i tak mi to přijde ujeté.
Vůbec ale nechápu Vaši poslední větu s kreténem v uvozovkách, zakončenou vykřičníkem. Nějak mi nikam nezapadá.
Kdy a proč si ty nahrané reklamy přehráváte? Pokud se Vás mohu ještě zeptat.
Nejvíce nesnáším toho čokla od Kofole koho taková stupidní reklama může napadnout?! Dále dalšího psa nebo co to je z reklamy na jogurt Monte jak stoupne na tu lupu a bouchne ho to, ten jeho de*ilní hlas au , asi aby rozesmál malé děcka a ty to pak chtějí kupovat To je tak všechno. Vždy jak jednu z těchto reklam vidím na telce tak přepínám! . Například reklamy na Old spice jsou fakt srandovní Vždy měla a mít bude nejelpší reklamy Coca-cola
doplněno 09.10.15 19:08:Doplním k té Coca-coly, nejlepší a nejhezčí!
I když je to stupidní reklama, tak přesto (nebo právě proto) jsi ji zaregistroval. A to je její smysl a účel.
Od reklamy, kdy se Hyundai vytahuje na "souseda z Mladé Boleslavi" bych si toto auto nekoupila ani za nic. Jakýkoliv model od této značky, nejen ten, na který byla ta trapná nabubřelá reklama. A pak Old Spice s paní, která vyjede na bowlingovou dráhu... A iritovaly mně Aquababes s písničkou "Neříkej mi bejby" - přestala jsem kupovat vodu, na kterou byla reklama.
Tak jako jsem nic na základě reklamy nekoupil, ttak mě žádná i sebehorší reklama nemuže odradit od koupi něčeho co mě vyhovuje / líbí se. Dobré a kvalitní cokoliv se nabízí samo a žádnou reklamu nepotřebuje. Reklama už je samostatné odvětví a už dávno neexistuje z důvodů pro které kdysi vznikla.
Nesnáším reklamu na Airwavesky, tu ženskou co troubí na tu trubku, uřvaného Alzáka a všechny ty husy co potřebují poradit v čem prát a čím drhnout kuchyň!
Naopak pěkné reklamy jsou na Tulamorku a taky na auta. Sedí mi i Fiobanka...
"...ženskou co troubí na tu trubku"
Vždycky přemýšlím, proč při tom troubení dává pravou rukou, signál jeřábníkovi, že má zvedat břemeno.
Děkuji všem, těší mě, že se téma takto ujalo. I když ohromné množství lidí tradičně odpovídá zcela OT, i když se třeba budu tvářit, že věřím tomu, že třetina národa vůbec nemá televizi a další třetina statečně tvrdí, že se reklamou rozhodně nedá ovlivňovat, otázka takto nezněla. Ale naštěstí pořád se našlo dost těch, kteří skutečně konkrétně otázku zodpověděli. A máme tu tedy i konkrétní značky. Old Spice byl zmíněn několikrát, to nemůže být náhoda. At se nikdo nezlobí, ale v Čechách opravdu pohled na černochy asi většinu lidí od koupě spíš odradí, holt tady nejsme v Africe, to by si měli zadavatelé uvědomit, to není žádný rasismus. Mě při té příležitosti také napadá jedna reklama. Je na bonbóny Skittles, slogan zní tuším "nadoj duhu, ochutnej duhu" a opravdu odporný černoch tam dojí z žirafy do kýble ty bonbóny a pak se slabomyslně směje s tlamou přes celou obrazovku. To mi přijde fakt nechutné. A reklama tuším na AirBank! Ten neuvěřitelně nesympatický brejlička s vyhrnutými rukávy, jak nám vysvětluje, že i banku můžete mít rádi? Jé, jak já vždycky pošetile držím palce onomu "zlému bankéři," aby to jednou vyhrál... Úporná snaha asijské automobilky Hyundai tvářit se jako tradiční česká značka je také dost ubohá, dost to svědčí o tom, že své značce sami moc nevěří. Pobavil mě nedávno jakýsi rozhovor s jejich českým generálním ředitelem, kde se snažil jakýmisi zmatenými výpočty dokázat, že tu toho vlastně prodají víc než Škodovka. Podezřelé je i to, že sami ani nevědí, jak se jejich značka čte, před pár lety si to najednou pískli a místo Hjundaj začali říkat Hjundé. A pak ta nechutná reklama na nějakou zubní pastu, jak tam někdo vyplivává krvavé chrchlance do umývadla. A menstruace jako nejkrásnější část měsíce pro každou ženu, to je také kapitola sama pro sebe, v tu dobu je zpravidla ideální chodit v bílých obtažených kalhotách, denně plavat v bazénu a po večerech se muchlovat s přítelem, protože on nic necítí...
- s tou "menstruací" - jste to trefil !
doplněno 13.10.15 14:47:jentak -
pokud jsem Vás správně pochopila - tak souhlasím. Pokud je výrobek dobrý, a mám ho vyzkoušený - tak jenom "blázen" se nechá odradit hloupou reklamou. Navíc nevěřím, že by reklamu měly jenom výrobky špatné, zatímco ty dobré ji nemají.
Já používám Old Spice už snad dvacet let, a přestože se v poslední době zhoršili, teda u nás, original americká je furt stejná, a reklama s těma kuželkama je úděsná, tak mi ho nezprotiví. Na to žádná reklama nemá. Stejně jako si podle reklamy nic nepůjdu koupit.
Všechny ty kočičí konzervy co jdou reklamou, náš kocour zarytě odmítá. Asi je taky na reklamu alergickej. A ty konzervy co žere, reklamu nepotřebují. To také o něčem svědčí.
Z opačného konce se mi hrozně líbila jedna reklama na miliardáře. jak sedí a nahlas přemýšlí jestli být miliardářem není vlastně nuda. Pak se usměje a řekne "A víte že ne?". To se mi líbí, to má vtip.
doplněno 13.10.15 15:16:čulda: pochopila dobře. Sám si vybírám a reklamu nepotřebuju pro své rozhodnutí koupit nebo nekoupit. Když už na ni koukám, občas jsem línej ji ztlumit, tak se na to dívám jak na divadlo. Dobré nebo špatné. Občas zatleskám, většinou mám chut pískat.
takve: ta reklama na pastu s těma plivancema je opravdu nechutná.
od koupě neodrazuje, ale je fakt legrační : ".. chlapi nevyměknem ! ..." - reklama na Fernet Stock.
- teď se objevila dobrá reklama na půjčku od Č.spořitelny - nevím, jaká je půjčka od č.sp. - ale reklama (s kotátkem) je nápaditá !
Mně jde na nervy už ta reklama na prace.cz. Je několik verzí. Ten herec mi jde na nervy, tak proto.
Tak teď jsem teda v šoku, vím, že za to ani Seznam ani ten hnusnej Alza nemůže, ale pustila jsem si video ze seznam.cz "Mohla to být bomba, připouštějí experti k pádu ruského letadla" vyskočil Alza zelenej hnusák a volal "bombaaaaaaa".. asi zase nějaká akce..možná by ty reklamy mohli trochu hlídat.. takhle nevhodně je umístit..
Taky mě to docela zarazilo, obzvlášt, když poté ten zelený prevít nabízel kvalitní kávovar, který byl vyrobený ve Francii, dokonce i s vlaječkou.
Vím, že je to tu o reklamě. A tak jen takové malé odbočení. Ne vždy je to reklama, která prudí. Snad mi prominete.
Rád poslouchám jedno rádio. Nebudu mu dělat reklamu. A často se stává, že si tak v noci klimbám u nějaké tiché klidné písničky, písnička dohraje, ozve se předtočený komentátor: "klidné rádio, do neklidné doby"(a někteří už víte o jaké radio se jedná), a do téhle pohody, zařve Matuška: " To všecko vodnéééés čas..." . A jsem vzhůru jak ve dne, a mám chut zabíjet, . Nicméně to rádio mám rád, tak jim stejně zase odpustím a poslouchám dál.
Nemám ráda reklamy momentálně dvě. Ta na Equa bank s Vojtkem a čerty a pak na T-Mobile s našimi známými herci a Kvitovou. Davájí je v televizi každou chvíli nebo na internetu - hrůza. To jsem měla ty herce, co tam hrají, ráda. Po téhle reklamě... mě přestali bavit. Ráda mám reklamu na prášek na praní, jak tam hraje pes a použije ručník páníčka a říká "v pohodě, můj ručník je tvůj ručník" Hezký den.
Ta reklama s tím psem moc nesplnila svůj účel. Chtěla bych toho psa a páníčka, ale prášek Bonux ne. Bylo to obráceně, páníček použil ručník psa.
Na televizi se moc nedívám, jakmile je reklama, tak okamžitě přepnu. Hodně nesnáší ten ječivý ženský hlas...Billa podle mého gusta, ten vysoký hlásek je pro mne šílený.
Tak není to přesně to, o čem je řeč, protože je to právě naopak. Mně se strašně líbí ta reklama na Heuréka, jak tam hodnotí dítátko na 70 % a jak se ta maminkla naštve a přejede tomu klukovi nohu kočárkem a a naštvaně odchází...To se mi hrozně líbí. A reklam, které se mi líbí, je opravdu poskrovnu. Asi tak 3.
@suzy a ta druhá reklama do páru, jak se ptá ten chlap: "jakej jsem byl?" 69%, víc ti nedám. Vždycky to komentuju se škodolibostí v hlase: "pitomče, já ti říkal aby ses neptal..."
A uječenej alzák, ten mi vadí asi ze všeho nejvíc. Vůbec mi vadí hlavně hlasitý reklamy.
Ale účinek to na mně má spíš opačný. On se každý sám přesvědčí, že to, na co jede reklama, se neprodává. Buď je to shit, nebo je to drahý. Tak to musejí ještě prodražit o tu reklamu. Kvalitní věci reklamu nepotřebují. Ale vzhledem k tomu, že to určitě nejsou pitomci, a vědí, proč ty peníze na reklamu vynakládají, asi vědí, že to smysl má. Podlehne asi daleko víc lidí, než jsme si ochotni připustit.
Ahoj "nikdo", tak ano, tu také znám a je pěkná. Jak pak čumí ten borec dost připitoměle. Ono by se jich pár opravdu povedených našlo. Ale určitě podle nich nekupuji. Kdysi se mi líbila ta, jak tatíček řeže smrček a kance má za zadkem. Ale už se mi nelíbí, protože se z ní stala taková stálice, že ji opakují každým rokem tisíckrát a to je na škodu.
Teď tu reklamu na Heuréku zrovna dávali a ta se mi teda nelíbí. Proč jako příklad dali zrovna miminko? Jako kdyby byli oni sami dokonalí a mohli si dovolit hodnotit něčí dítě. Navíc chudák máma. Škoda, že jim spíš něco neřekla místo toho útěku.
Nick, je to jenom reklama a musí se to brát s nadhledem. Ale každému se to líbit nemusí. Někoho se to dokonce může dotknout.
nick - Jenže v tom právě vězí smysl té reklamy. Heuréka chce ukázat, že jednají s každým upřímě a bez přetvářek, že v každém případě řeknou, co si skutečně myslí. Tedy i v tak choulostivém případě, jako je kritika čerstvého mimina. Maminka chtěla hodnocení dítěte, tak ho dostala. Že čekala milosrdnou lež je její problém.
Nikdo v té reklamě netvrdí, že je sám dokonalý.
Ne, že by se mi ta reklama zrovna líbila, ale myslím, že splňuje to, co se od ní čeká.
právě jsem objevila krásnou reklamu na Seznamu :
- no nekoupili byste to?
satam
- ale tohle je hezčí, ne?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.