Nejste přihlášen/a.
Koupil jsme si,docela drahé,kalhoty na kolo,u kterých došlo k zabarvení po vyprání.Pral jsem zároveň s dresem a dres v pořádku. Kalhoty jsem poslal na reklamaci,která nebyla uznaná(to jsem čekal) a důvod neuznané reklamace je "zvolená vysoká teplota praní,použití aviváže apod."
Věci na kolo peru bez aviváže a na 30 stupňů,jak je doporučeno.Dá se nějak bránit proti neuznané reklamaci?Protože si nemyslí,že jsem kalhoty špatně vypral.
Oni si někde výmluvy najdou. Teď už s tím asi nic neuděláte, za prachy za posudek to asi nestojí. Do budoucna - já to vždy píšu do reklamace: "Ačkoliv jsem ... prala dle doporučení výrobce, tzn. na 30°C, stalo se to a to." Reklamovala jsem zatím jen 2x (pokaždé smrsknuté oblečení), a vždy bylo uznáno. Stoprocentní to není, ale raději to tak dělám. Teď jsem reklamovala žehličku, taky jsem napsala, že jsem ji používala v souladu s manuálem, hl. v tom, co se týkalo vady.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.