Nejste přihlášen/a.
Na Aliexpressu jsem si objednal 2 výrobky. Nejdříve jsem objednal první (obal na mobil) a o cca den jsem objednal druhý (folie na mobil). Poprvé mi přišly tedy dva maily, že platba bylo ověřena (nebo něco podobné) a teď mi přišly také dva maily, každý na jedno zboží, ale já nevím co tím chtějí říct, jestli buď píší, že objednávka dorazila (i když teda nedorazila ani jedna), nebo že objednávku odeslali. Poradíte mi s tím? Přikládám oba dva maily
První mail
Your Order 67****589****2 has been shipped
Dear ***** *********,
This is an e-mail notification to inform you that your order .67****589****2 has been shipped by the seller on 2015.05.20 00:22. You are advised to contact the seller for shipment information.
The Purchase Protection of order .67****589****2 will end on 2015.06.28 00:22.
1. If you are satisfied with the items you have received, then you can click Confirm Order Received.
2. If you have not received your items, or you are not satisfied with your items, you can click ’Open Dispute.’ before Purchase Protection deadline or Purchase will be automatically finalized.
3. If you would like to extend your Purchase Protection you can contact the seller directly or click Request to extend Purchase Protection to ask for the sellers approval.
Please note if there is no action taken within Purchase Protection, your order will be automatically finalized with payment released.
druhý mail
Your Order 6*****4****202 has been shipped
Dear Lenka Zidkova,
This is an e-mail notification to inform you that your order .6*****4****202 has been shipped by the seller on 2015.05.19 23:34. You are advised to contact the seller for shipment information.
The Purchase Protection of order .6*****4****202 will end on 2015.07.18 23:34.
1. If you are satisfied with the items you have received, then you can click Confirm Order Received.
2. If you have not received your items, or you are not satisfied with your items, you can click ’Open Dispute.’ before Purchase Protection deadline or Purchase will be automatically finalized.
3. If you would like to extend your Purchase Protection you can contact the seller directly or click Request to extend Purchase Protection to ask for the sellers approval.
Please note if there is no action taken within Purchase Protection, your order will be automatically finalized with payment released.
Poradí mi někdo, co tím chtějí sdělit, mám očekávát objednávku?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.