Nejste přihlášen/a.
V jaké lhůtě je firma povinna odpovědět zákazníkovi na stížnost, kterou zákazník zaslal doporučeně na adresu firmy?
Firma musí reagovat na reklamaci, o tu ale podle popisu asi nejde. Nic jiného, na co firma MUSÍ reagovat ze strany běžné osoby mě nenapadá.
.
PS: jsem obchodník, a i když neříkám že to je Váš případ tak na některé "stížnosti" by se dalo reagovat buď tím že by zákazník měl číst popis zboží které si kupuje, případně rovnou navštívit specializované lékařské zařízení. Reagovat takovým způsobem ale samozřejmě nemá smysl, takže někdy je lepší nereagovat vůbec.
"stařena", úřední dopis je, když píšete na úřad. Pokud jste napsala firmě stížnost, nemusí vůbec reagovat. Pokud máte neřešitelný problém s firmou, měla byste napsat úřední dopis a stěžovat si na příslušném úřadě na firmu, podle toho o co se jedná. Dala jste mizivé informace, jinak nelze odpovědět.
Je třeba precizovat, že se na vás prodavačka či kdo neusmíval je irelevantní. A ještě co to je za firma, soukromník, státní. Soukromá nijak, je to o slušnosti. Některé mají na to směrnice, má firma na to postup?
Kdysik bylo jakésik nař ízení pro řešení, nevím už, jak se to jmenovalo, ale údajně to platí i dnes, asi to nikdo nezrušil, ovšem ne pro soukromo, to tehdy neznali...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.