Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
jako zaměstnanec jsem provozovala na ŽL obchod. Ze zaměstnání mne propustili a tak abych měla nárok na podporu, pozastavila jsem činnost. Protože ale nemohu sehnat zaměstnání, rozhodla jsem se, že budu dál podnikat. Moje otázka zní:
když si koupím regály, doménu apod. dříve, než obnovím činnost, mohu si to poté dát v účetnictví do nákladů aniž bych něco porušila? Mohu například i nakoupit zboží? Nebo musím nejprve činnost obnovit, nahlásit na soc a zdrav. a teprve poté začít nakupovat?
Upozorňuji, že v branži se pohybuji přes 20 let, účetnictví jsem si dělala sama-paušálem, ale nyní budu účtovat reálně a tímhle jsem se detailně nikdy nezabývala.
Děkuji za odpovědi.
jsem registrovaná na ÚP, a teprve jednám o pronájmu provozovny. ŽL mám, ale mám pozastavenou činnost-obnovení je otázka jednoho emailu, konkrétně mi jde o nákup vybavení do provozovny, zaregistrování domény (na eshop). Zboží samozřejmě nakoupím až po obnovení ŽL. V momentě, kdy činnost obnovím, musim ihned platit soc a zdrav, což dosud nemusím.
@buss má pravdu, nejlepší je zeptat se na FÚ, co můžete pořídit ještě před obnovením živnosti, aby Vám to pak uznali do nákladů.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.