Nejste přihlášen/a.
Ahoj,chtěl jsem se poradit,koupil jsem si v kamenném obchodu notebook,poslední dobou se mi někdy stává,že se zasekává,tak jsem se tam šel přeptat na reklamaci a koukám,obchod skončil,nevím proč,ale to je teď i jedno..Chci se tedy zeptat,jak je to s reklamací?Je to notebook Lenovo,takže by jsem ho k nim normálně poslal s fakturou z obchodu?Prodejce říkal,že faktura je zároveň,jako záruční list,vím,že to tak normálně funguje,ale aby to stačilo i jim v tom servisu..A délka záruky?Nedělal jsem si žádné prodloužení,jak někteří prodejci nabízí,takže by jsem měl mít ze zákona 2 roky?
stačí si na netu najít záruční servis Lenovo a ten Vám ho zdarma opraví, pokud máte účtenku s datumem do dvou let od zakoupení. Tak je to běžné s veškerou elektronikou, některé však mají vyloženě záruční list. Ten, kdo není schopen si najít servis sám, tak pomůže prodejce,ale to se Vás netýká.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.