Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zkušenosti se - zákazníky

Od: daniel* odpovědí: 5 změna:

Nedávno tu byla otázka zkušeností lidí s řemeslníky a někdo k tomu napsal že pohled z druhého břehu by byl velice zajímavý. Opravdu je fakt že někteří zákazníci jsou dárečci o kterých se mluví ještě měsíce. Bohužel narozdíl od zákazníku mi to nemáme jednou za půl roku ale nebál bych se říct .. den co den . Podělte se o příhody s takovými "zákazníky snů"

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mp*

0x

Tady bych dal radu pro všechny z nás (vás), kteří děláme v obchodě a službách. Mě se nejvíc osvědčilo se držet starých prvorepublikových rad: Náš zákazník, náš pán, zákazník má vždycky pravdu, s hostem (zákazníkem) se nediskutuje. Kdo nám nosí peníze? Samozřejmě, loajalita některých zaměstnanců není úplně na nejvyšší úrovni, ale stejně bych se držel hesla - koho chleba jíš, toho píseň zpívej. Prostě zákazníka bych nehodnotil, ale snažil bych se mu prodat! O tom je to celé.

 

mot

0x
Hlavne od zakaznika nic neocekavat. Treba ze pochopi popis u zbozi (protoze si ho vubec neprecte) atd.
A kdyz mate osobni odber v ostrave, tak vam stejne nekdo napise,jestli je mozny osobni odber v brne...
mp*

Touto radou jste porušil několik platných zásad (ha ha ha)

mot
Samozrejme tim nepopiram platne zakaznik ma vzdycky pravdu. Jenom necekat ze si zakaznik neco precte, pochopi...

 

jummy*

0x

Ikdyž je zákazník nepříjemný, snažit se mu vše v klidu vysvětlit

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]