Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Stížnost na E-bakos

Od: libuska16 odpovědí: 6 změna:

Taky jsem si koupila náplně do e-cigarety už 14.4.2012.

Bohužel stále mi jen píšou nějaké blbosti. Dnes mi přišel mail od Nákup v akci že jestli chci vrátit penízky tak at jim pošlu číslo objednávky a oni mi peníze zašlou. Což jsem udělala.

Nyní budu čekat jak dopadnu.

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

milanho*

0x

Postupoval jsem uplně stejně. Věřím že portál Nákupvakci nám peníze zašle Ale budu muset koupit e-cigaretu jinde a dám si asi větší pozor

libuska16

Cigárka už mám, jestli chcete můžu zaslat adresu do obchodu, nechala jsem si poradit od pražandy co má obchod omrklý.

Jsou tam opravdu jen originály!

 

ebakos*

0x

Začali sme s tým, že bude pár objednávok a zrazu z každého portálu v stovkách. Nezvládli sme to a tlak zo strany zákazníkov na nedodaný tovar z nás urobil nervoznych ľudí, no sme len ľudia a sme omylný. Tovar máme, odosielame ho, proste robíme všetko preto, aby ste čo najrýchlejšie všetci boli spokojní. Do toho ešte prišlo omeškanie, dost výrazne, zo strany dodávateľa a už sa to s nami tiahne, nestíhame odpísovat na maily a nie to ešte dvíhat telefony. Nie je to vaša starost a my sme pre vás len obyčajní podvodníci, ktorých treba udat, zažalovat...
Každý raz musí s niečím začat a nie vždy to vyjde tak ako chceme, no ideme ďalej aj keď už s pošpineným štítom.
V každom prípade tovar podľa zákona musí byt doručený do 30 dní od objednávky, ak je v nej všetko čo má byt(kupon,heslo). Ak sme to neboli schopní odoslat v danom termíne, bol rozoslaný email, že bude dodávka omeškaná alebo ste mohli odstúpit od zmluvy a požadovat vrátenie platby.
Kto chce to pochopí, kto nie, je nám to ľúto.
Prepáčte
pekný deň prajem

 

rebbie*

0x

Já jsem si koupila slevové kupony na Slevomatu a po dokončení objednávky na e-bakos mi přišlo zboží do dvou dnů domů v pořádku. Komunikovali se mnou okamžitě, protože jsem zapoměla do objednávky napsat čísla voucherů, nic nebyl problém, dokonce mi i vyhověli v barvě cigarety. Jediný zádrhel v celém procesu byl způsoben z mojí strany, špatně jsem si přečetla, že mám objednávku poslanou e-mailem ještě dokončit na jejich stránkách.

Čili u mě oki. R.J.

poula*

Ja si objednal a zaplatil e-cigaretu na slevomatu 26.2. byl tam problém jak na mé straně (chybelo cislo voucheru), ale zjistil jsem to zahy a chybu napravil. Dnes je 7.6. a e-cigaretu stale nemam a navic se mnou uz pres mesic nikdo nekomunikuje.Takze kdo chcete kourit e-cigarety, tak zkuste jinou cestu nez e-bakos. Chapu nejake to zdrzeni, jak pise pan Ilchman, 14 dni se da pochopit pokud maji nejake problémy s dodavateli, ale myslim ze 4 mesice je prilis. To at nikomu nevyklada.

 

gabagabicek*

0x

Dobrý den, já se tedy také mohu připojit k těm spokojeným. Zboží jsem zapatila, vznikl problém s objednávkou, ale komunikace s porodejcem byla okamžitá a hned do dvou dnů jsem měla zboží na poště. Takže za mě doporučuji.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]