Nejste přihlášen/a.
Pěkný den, ano, vrací se poníze včetně poštovného, tedy celá částka, kterou kupující zaplatil. Bohužel, podcenění poštovného není chybou kupujícího.
Byla chyba hned vracet peníze, na aukru je spousta vychcánků. Že je kombinéza velká, to je problém paní, dostala všechny potřebné míry (pokud byly pravdivé), a pokud špatně měřila, nebo kombinéza nesedí střihově, bohužel. To je holt riziko nákupu na aukru od soukromého prodejce.
Napište paní, at Vám pošle fotky roztržené kombinézy.
doplněno 13.01.15 11:48:Pardon, nevšimla jsem si, že už máte kombinézu zpět. Pokud jste si 100% jistá, že v místě, kde je roztržená, předtím nebyla, neváhejte kontaktovat aukro - třeba přes centrum sporů. Pokud si nejste jistá, tak zřejmě bez šance. Bez předchozích fotek nepoškozeného zboží se to ale bude těžko dokazovat, že od Vás odešla kombinéza nepoškozená. V případě přehlédnutí závažné vady je fér vrátit peníze zpět nebo nabídnout slevu.
Každopádně příště u podobného problému chtějte nejdřív fotky poškozeného zboží. Znovu opakuji, že špatně zvolená velikost není důvodem, abyste zboží vzala zpět.
.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.