Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak postupovat dál?

Od: jch odpovědí: 1 změna:

Dobrý den,
zhruba před rokem jsem zakoupil synovi,který chytá extraligu mladšího dorostu a kterému je nyní 15 let lapačku na lední hokej zn.Bauer ONE 80 sr. za cenu 5.598,- Kč.
-popis produktu ( pragotrading.cz/... ).
V září tohoto roku ,tedy zhruba po pětiměsíčním používání mu při rozbruslení před mistrovským zápasem proletěl košem lapačky puk .Jelikož jsem zakoupil lapačku ve specializované prodejně a měl jsem tady od ní paragon,rozhodl jsem se ji reklamovat.
Bohužel k mému údivu reklamace nebyla uznána.S vyjádřením "jedná se o kombinaci mechanického poškození a opotřebení v herním provozu"nesouhlasím.Jak mohu dále postupovat?

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


1x

Dál můžete postupovat jen tak, že si necháte od soudního znalce vypracovat odborný posudek (za peníze...a ne zcela malé)...a pak dáte celou věc k soudu.

Důkazní břemeno je teď na Vás...pro prodejce je věc skončena tím, že Vám reklamaci zamítl.

Snad ještě jedna "neoficiální" teoretická možnost...Zkusit kontaktovat přímo výrobce...Nicméně oficiálně je pro Vás partnet k jednání prodejce..a nikoliv výrobce.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]