Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Čím spravit sedřený plášt?

Od: boban® odpovědí: 28 změna:
Zdar
Sedřený plášt, až na výztuž (provázky)
Dám pro jistotu záplatu zevnitř. Ale jak to ošetřit venku?
Plášt mi imalne jetý, docela drahý, Schwalbe
doplněno 24.12.24 17:01: Dobrá, vyhodím to. Dám na vás
Dík

 

 

28 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


6x

Pokud je porušená kostra (přetrhané "provázky"), pak bohužel vyhodit

 


6x
Vyhodit, pri rychlosti 30 - 60 km/h dole kopcom posobia velke sily a mozete sa zabit kvoli nahlej poruche.

 


6x

To je "náš" CX Comp (jsme jeho dodavatelem pro ČR maloobchod). Jestli se nechceš zabít, tak to vyhoď proboha, na alze ho mají za necelou pětistovku.

 

sss

5x

Vyhodit. Cos čekal.

 


3x

Hodně pneumatik jsem spravoval na dojetí...ale toto bych nespravoval.

Ale klidně dejte záplatu zevnitř i zvenku.


doplněno 24.12.24 17:32:

Po doplnění... správně jste se rozhodl.

 


2x

Tohleto můžeš opravovat čímkoliv a stejně to nebude fungovat.

Vypadá to, že je v plášti trhlina a tedy v tom místě ztratil pevnost. Když uvnitř pláště nafoukneš duši, tak v tomhle oslabeném místě duše vyboulí plášt.

Já jsem jako opravdovou nouzovku a pouze na dojetí opravoval plášt tak, že jsem v sundaném plášti nafoukl částečně duši a pak jsem plášt i duši omotal panzer páskou a nakonec nasadil celou tu sestavu na ráfek. Po nafouknutí se na tom dalo dojet.

A po dojetí jsem plášt vyhodil a koupil nový.

 


1x

Myslím, že skóre je jasný. Aktuálně 8:1.

Tak jen jak to může dopadnout: Taky jsem "ušetřil" na údržbě. Pravděpodobně díky tomu (a souhře blbejch náhod) jsem se trochu proletěl. Na kole škoda 250 Kč, mě a zdravotní pojištovnu to stálo pár desítek tisíc a ruku už do smrti pořádně neotočím.

A k tomu nápadu dát opravenou gumu dozadu: Kolo není auto. Jednak člověka nechrání plechy, jednak se kolo chová úplně jinak než auto. Prázdná zadní guma v zatáčce = neovladatelné kolo. Stačí bejt v blbou chvíli na blbým místě a konečná...

 

spu

0x
Pokud z toho nepoleze duše, dejte to na zadní a v klidu si užívejte jízdy.
Stupidnější rada tady dlouho nebyla.
spu
Možná pro váš mladíku. Za nás se plášt sjížděl až na duši. Tomu se říká udržitelnost.
2024
Za nás se dělalo tohle a ono...Ano, často i proto, že sehnat nový plášt byla záležitost na 14 dnů a to ještě musel mít člověk štěstí.
Tazatel by mohl dát plášt na zadní kolo, ale i tak by si na něm v zatáčce mohl rozbít čuňu a to tak, že pořádně. A za ušetřených 450Kč to vážně stojí? Tohle je prostě smůla a nestává se každý den. Mám na kole pár desítek tisíc km, ale takto poškozený plášt jsem neměl nikdy.
spu
Konzum, to je to správné slovo které charakterizuje dnešní dobu.

Jaké je dneska století?

2024
Tak pokud je výměna pláště, který jednoznačně ohrožuje zdraví cyklisty konzum, pak se hlásím ke konzumu.
Před loňskou dovolenou jsem si dokonce na autě nechal vyměnit brzdy (kotouče i destičky), jejichž životnost byla dle mechanika asi tak ještě 1000km. No nejsem já blázen? Však jsem to do toho Řecka ještě mohl risknout, co se mohlo stát..
runner2
spu: kromě bezpečnosti, uvedu další důvody proč plášt vyhodit. I po opravě může být plášt nevyvážený, bude tam boule od duše. A další důvod je že vždy bude riziko, že se defekt obnoví a stane se to až budete daleko od domova. Duši vyměníte nebo opravíte ale tohle řešit 50km od domova nechcete. Párkrát se mi podařilo proříznout bočnici pláště, nikdy jsem to neopravoval, za ty potíže mi to nestojí.
spu
Pánové, i v tomto případě platí :Kdo chce hledá způsob, kdo nechce hledá důvod.
trtr
Za krále Klacka nebo Husitů se děly různé věci, dnes už bych si to nelajznul. Třeba to omotání Duck tape páskou je vhodné do nouze/války jinak ne, ale je dobré si umět poradit.
spu

Tak já to omotával kobercovkou, jiná páska tenkrát nebyla.

 

 


0x

Jako vážně? Bud ušetři peníze nebo zdraví..vyber si.

Osobně bych plášt oželel a koupil nový, i levnější, ale bude vpořádku a taky na něm ujedeš spoustu km.

 

2024

0x
Zabít se dá i jinak, ale proč zrovna o Vánocích?
Těch pár korun za to opravdu nestojí.
trtr
Zdravím, vyhodit. Možná na, dvojkolák na trávu jako rezerva.
km
Pravda, na karku by to slo.

 

km

0x
Za me taky neopravitelne...

 


Díky za rady
Tenhle plast se nabízí ve verzi drát nebo kevlar, co je lepší?
heureka.cz/...
2024
Lepší je kevlarová patka. Ale pokud to máte jen jako kolo na běžné krátké přesuny či občasné výlety, pak je to jedno, klidně vemte drát.

Je to uplně jedno. Spíš koukat na cenu. Já jezdil vždy s drátem..ale zkusil jsem i kevlar-jiný výrobce pneu..a rozdíl v ceně byl minimální, ale nájezd jsem měl vyšší u kevlaru, tak beru kevlar. Ale jak píšu, je to jiný výrobce, takže kdyby měl drát, který by byl o něco levnější, tak beru drát. A pokud nejsi profík, který nehledí na o nepatrně větší váhu drátu, tak není co řešit-prostě podle ceny.

Výhoda kevlaru je ještě v tom, že nezabírá jako náhradní plášt tolik místa a můžeš si ho vzít sebou když pojedeš nějakou delší cestu.

 

mil®

0x

Jednoznačně vyhodit.

 

trtr

0x
Zdravím, otázka skoro vyřešena, jen by mě zajímalo, jak to poškození vzniklo? Kámen, náraz, nebo jinak? Jak to někdo psal, na běžnou jízdu mám taky, klasiku pláště, nevlastní je hezky skládací - na, rezervu do brašny.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]