Nejste přihlášen/a.
Tohleto můžeš opravovat čímkoliv a stejně to nebude fungovat.
Vypadá to, že je v plášti trhlina a tedy v tom místě ztratil pevnost. Když uvnitř pláště nafoukneš duši, tak v tomhle oslabeném místě duše vyboulí plášt.
Já jsem jako opravdovou nouzovku a pouze na dojetí opravoval plášt tak, že jsem v sundaném plášti nafoukl částečně duši a pak jsem plášt i duši omotal panzer páskou a nakonec nasadil celou tu sestavu na ráfek. Po nafouknutí se na tom dalo dojet.
A po dojetí jsem plášt vyhodil a koupil nový.
Myslím, že skóre je jasný. Aktuálně 8:1.
Tak jen jak to může dopadnout: Taky jsem "ušetřil" na údržbě. Pravděpodobně díky tomu (a souhře blbejch náhod) jsem se trochu proletěl. Na kole škoda 250 Kč, mě a zdravotní pojištovnu to stálo pár desítek tisíc a ruku už do smrti pořádně neotočím.
A k tomu nápadu dát opravenou gumu dozadu: Kolo není auto. Jednak člověka nechrání plechy, jednak se kolo chová úplně jinak než auto. Prázdná zadní guma v zatáčce = neovladatelné kolo. Stačí bejt v blbou chvíli na blbým místě a konečná...
Je to uplně jedno. Spíš koukat na cenu. Já jezdil vždy s drátem..ale zkusil jsem i kevlar-jiný výrobce pneu..a rozdíl v ceně byl minimální, ale nájezd jsem měl vyšší u kevlaru, tak beru kevlar. Ale jak píšu, je to jiný výrobce, takže kdyby měl drát, který by byl o něco levnější, tak beru drát. A pokud nejsi profík, který nehledí na o nepatrně větší váhu drátu, tak není co řešit-prostě podle ceny.
Výhoda kevlaru je ještě v tom, že nezabírá jako náhradní plášt tolik místa a můžeš si ho vzít sebou když pojedeš nějakou delší cestu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.